Kirjoittaja Aihe: mitä mieltä Joaquinista  (Luettu 10055 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tume15

• Vieras
mitä mieltä Joaquinista
« : 10.09.2005, 08.23.02 »
niin
« Viimeksi muokattu: 13.03.2006, 18.37.11 kirjoittanut tume15 »

d4mn

• iHala Madrid
Re: mitä mieltä Joaquinista
« Vastaus #1 : 10.09.2005, 09.17.24 »
Mitäs hemmettiä? Eihän miestä ole hankittu? Loistava pelaaja, muttei harmi vaan voi pelata kuin yhtä laitaa.
"Englantilaiset vaan sattuu osaamaan pallon käsittelyn esim. Joe Cole" - robinho <3

R10

• Ronaldo de assis Moreira
« Vastaus #2 : 10.09.2005, 09.37.58 »
Pelaako Joaquin muuten enää Real Betisissä?
Mulla ei nimittäin ole siitä mitään tietoa..

HannuTouru

« Vastaus #3 : 10.09.2005, 10.08.29 »
siis oliko mies hyvä hankinta

Siis mitä  ???

Pelaako Joaquin muuten enää Real Betisissä?
Mulla ei nimittäin ole siitä mitään tietoa..
No pelaa

Ihme topicci  ??? ???
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #4 : 10.09.2005, 11.30.58 »
Loistava pelaajahan Joaquin on..  :peukku_ylos:

Itse haluaisin nähdä joskus hänen viilettävän Valkoisissa Santiago Bernabeun oikealla laidalla..
Mutta aika todennäköiseltä näyttää ettei nähdä..  :'(
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

Joni

• El Principe
« Vastaus #5 : 10.09.2005, 12.06.56 »
Kyllä alkaisi pikku hiljaa olemaan aika, että Joaquin siirtyisi isompiin ympyröihin. Loistava vahvistus mille tahansa huippujoukkueelle. Toivottavasti pukee Realin valkoisen paidan päälleen jo ensi kaudella. Betis on muuten hyvä joukkue alkaneellakin kaudella kun onnistui pitämään suurimmat staransa joukkueessa, siis Oliveiran ja Joaquinin. Pitää toivoa joukkueelle menestystä Mestareiden Liigassa, kunhan ei vaan valkoisten kustannuksella  :peukku_ylos:

robinho

• Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
« Vastaus #6 : 11.09.2005, 18.37.01 »

Tääl on taas näit tietäjii ;D.
Pelaa Betisissä
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

luisfigo

« Vastaus #7 : 11.09.2005, 21.01.08 »
Mä  en tykkää Joaquinin kampauksesta, mun mielest se on niinQ ällö xDDD :o
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #8 : 11.09.2005, 21.22.50 »
Real Betis winger Joaquin Sanchez has revealed that he's interested in joining Liverpool.

Joaquin told the News of the World: "I know Liverpool are looking for a right winger and I'd love to play there if they want me.

"Liverpool are a massive club and Rafael Benitez knows what he wants."

He added: "But if Benitez comes in for me he's got to agree a deal with the Betis president."

Älä mene sumusaarille..  ???
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
« Vastaus #9 : 12.09.2005, 07.57.08 »
eikö tämmönenki topiikki oo jo....vois vähä kattella ympärilleen ennen ku alottaa uuden...

miks ei voi kattoo tarkemmin!!

robinho

« Vastaus #10 : 13.09.2005, 17.49.37 »
Real Betis winger Joaquin Sanchez has revealed that he's interested in joining Liverpool.

Joaquin told the News of the World: "I know Liverpool are looking for a right winger and I'd love to play there if they want me.

"Liverpool are a massive club and Rafael Benitez knows what he wants."

He added: "But if Benitez comes in for me he's got to agree a deal with the Betis president."

Älä mene sumusaarille..  ???

Jos Joaquin johonkin menee niin Realiin tai Chelseaan.
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

Roberto

« Vastaus #11 : 14.09.2005, 19.59.44 »
 Joaquin on yliarvostettu. Eikä yks mies tuommosessa tilanteessa paljon auta. Kaikki starat alkaa olla eläkeiässä ja uudet hankinnat on huonosti yhteen pelaavia muukalaisia tai ylimielisiä brasseja joista  ei ole mihinkään. Lisäks parhaat jätkät myydään aina pois ja pahimmille kilpailijoille.
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

robinho

« Vastaus #12 : 18.09.2005, 14.45.01 »
Joaquin on yliarvostettu. Eikä yks mies tuommosessa tilanteessa paljon auta. Kaikki starat alkaa olla eläkeiässä ja uudet hankinnat on huonosti yhteen pelaavia muukalaisia tai ylimielisiä brasseja joista  ei ole mihinkään. Lisäks parhaat jätkät myydään aina pois ja pahimmille kilpailijoille.

Joaquin ei ole yliarvostettu ja hänestä olisi apua. Ja kyllä brassit on hyviä. Robinho on ollut loistava jokaisessa pelaamassaan ottelussa, Ronaldo on ollut ihan hyvä ja kyllä Carlos ja Baptista pääsevät pian omalletasolleen ja Cicinho pelasi loistavasti Confederations cupissa

SantiagoBernabeu

« Vastaus #13 : 05.11.2005, 11.19.34 »

Tääl on taas näit tietäjii ;D.
Pelaa Betisissä
SINULLAHAN on varaa sanoa..

Puskas

• Oma teksti
« Vastaus #14 : 13.11.2005, 13.39.36 »
Kyllähän Joaquin olisi Real Madridille loistava vahvistus oikealla laidalle pistämään vauhtia peliin ja kun pallo kestää siinä kyydissä vielä mukana ni ei muuta kun rahaa pöytään.

mikko29

« Vastaus #15 : 13.11.2005, 14.55.17 »
hankkisin kyl ens kesänä...ei oo mun mielestä ees mikää hirvee hinta mitä betis pyytää(n.15-25milj.)
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #16 : 13.11.2005, 15.50.26 »
Kyllä alkaisi pikku hiljaa olemaan aika, että Joaquin siirtyisi isompiin ympyröihin. Loistava vahvistus mille tahansa huippujoukkueelle. Toivottavasti pukee Realin valkoisen paidan päälleen jo ensi kaudella. Betis on muuten hyvä joukkue alkaneellakin kaudella kun onnistui pitämään suurimmat staransa joukkueessa, siis Oliveiran ja Joaquinin. Pitää toivoa joukkueelle menestystä Mestareiden Liigassa, kunhan ei vaan valkoisten kustannuksella  :peukku_ylos:
:peukku_ylos:  :peukku_ylos:  :peukku_ylos:  :tuoppi: Samaa mieltä.
i Hala Madrid !

fernando

« Vastaus #17 : 13.11.2005, 22.45.00 »
hankkisin kyl ens kesänä...ei oo mun mielestä ees mikää hirvee hinta mitä betis pyytää(n.15-25milj.)

Onhan tuo kuitenkin melko iso summa jos 25 joutuisi pulittamaan. Mutta kyllä joquin varmaan sen arvoinen olisi.

Hartikainen

• Oma teksti
« Vastaus #18 : 02.12.2005, 09.45.30 »
Joaquin tervetuloa, olisi todella hyvä hankinta. Hyvä pelaaja, menee välillä niin kauniisti kyllä puolustajista ohi et huh huh.  :tuoppi:
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

luisfigo

« Vastaus #19 : 02.12.2005, 11.34.02 »

Onhan tuo kuitenkin melko iso summa jos 25 joutuisi pulittamaan. Mutta kyllä joquin varmaan sen arvoinen olisi.
Mutta sit taas kun miettii onko maailmassa kauheasti tuon tason pelimiehiä tuolle paikalle, ja jospa Joaquin tekisi Figot ja johdattaisi Madridin menestykseen debyyttikaudellaan ::)
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer