Kirjoittaja Aihe: Nimimerkki robinholle bannia!  (Luettu 23343 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
Nimimerkki robinholle bannia!
« : 30.09.2005, 09.34.48 »
kuten kaikki varmaan tietävät ja ovat huomanneet että robinho......tämä hölmömpi on monta kertaa rajan yli....ja vaatisin että hänet poistettaisiin koko foorumilta......kaikkien hyvinvoinnin takia.....olkoot trolli tai mikä tahansa...mutta sitä ei enää jaksa kattella.....

niin monta kertaa sitä on pyydetty olemaan kunnolla ja puhumaan asiaa eikä haastamaan riitaa sun muuta paskan puhumista kuten "van nistelrooy on parempi kuin el capitan".....eli voisiko joku ylläpidosta pistää semmosen ultimatumin että toi paskanjauhanta loppuu!!??

uskoisin että myös muut jäsenet kannattaisivat asiaa!!

KesantoVesa

Re: Nimimerkki robinholle bannia!
« Vastaus #1 : 30.09.2005, 18.44.22 »
Hyppään tähän bandwagoniin samantien. Itellä laskenu huomattavasti kiinnostus lukea ja kirjoittaa foorumille Robinhon tulemisen jälkeen.

Ja trolli toi on; ei kukaan oikeasti kirjottas tollasta.. Bannia siis mahd. pian

fernando

« Vastaus #2 : 01.10.2005, 16.15.49 »
Jokaisella ihmisella saa olla omat mielipiteet. Ei siinä mitään. Mutta tämä paikka on kyllä aivan väärä Robinhon kaltaisille mielipiteille. (jos ne ylipäätään ovat mielipiteitä puhtaan trollauksen sijaan) Bannauksesta en tiedä, ainakaan vielä, mutta jonkinlainen ojennus ylläpidon taholta olisi varmasti tarpeen.

STRIKER

« Vastaus #3 : 01.10.2005, 16.50.11 »
Enpä mä yöunia menetä jos Robinhoa ei täällä kauheasti kuulu.....eli mun puolesta vois antaa bannia....jos robinho liittyis johonkin sumusaarten palloilijaklubiin kun innostusta näyttää löytyvän enemmän sinne suuntaan.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

el Blanco

« Vastaus #4 : 01.10.2005, 18.36.12 »
En haluaisi mitenkään puolustaa robinhoa, mutta itseasiassa hän ei ole tehnyt mitään, mikä oikeuttaisi banniin.

Suosittelisinkin lämpimästi, ettei kukaan edes vaivautuisi kommentoimaan sellaisia viestejä, jotka vaikuttavat ns. "trolleilta". Ei sitä aina tarvitse ruveta haastelemaan. Jos haluaa pistää provoa takaisin niin se on toki jokaisen oma asia. Mutta mitä enemmän täällä väitellään typeristä ja turhanpäiväisistä asioista niin sitä enemmän taso lähtee laskusuuntaan eikä tänne kukaan jaksa kirjoittaa enää asiaakaan. Antaa provoilijoiden provoilla ja antaa tyhmien olla tyhmiä. Jokaisella on kuitenkin oikeus omaan mielipiteeseensä. Jos robinho ei vaikkapa arvosta Raúlia niin sitten ei arvosta. Ei se mielestäni ole maailmanloppu ja synti ja häpeä eikä siitä pidä ottaa pulttia, niin kuin jotkut täällä niin tekevät.

Ja itse nyt myönnän, etten ole edes vaivautunut lukemaan paljoakaan robinhon viimeisimmistä viesteistä, koska niillähän ei ole oikeastaan mitään tarjottavaa. Trollit kannattaa jättää omaan arvoonsa. Jos trollilta tulee kuitenkin joskus jotain asiaakin tai mietittävää niin silloin voi jopa kommentoida ja saada ehkä järkevää (ja sopivasti kiistelevää) keskustelua aikaan. Pelkillä keskarien heiluttelulla taso ei kuitenkaan kovin ylös nouse.

HannuTouru

« Vastaus #5 : 01.10.2005, 19.57.29 »
En haluaisi mitenkään puolustaa robinhoa, mutta itseasiassa hän ei ole tehnyt mitään, mikä oikeuttaisi banniin.

Suosittelisinkin lämpimästi, ettei kukaan edes vaivautuisi kommentoimaan sellaisia viestejä, jotka vaikuttavat ns. "trolleilta". Ei sitä aina tarvitse ruveta haastelemaan. Jos haluaa pistää provoa takaisin niin se on toki jokaisen oma asia. Mutta mitä enemmän täällä väitellään typeristä ja turhanpäiväisistä asioista niin sitä enemmän taso lähtee laskusuuntaan eikä tänne kukaan jaksa kirjoittaa enää asiaakaan. Antaa provoilijoiden provoilla ja antaa tyhmien olla tyhmiä. Jokaisella on kuitenkin oikeus omaan mielipiteeseensä. Jos robinho ei vaikkapa arvosta Raúlia niin sitten ei arvosta. Ei se mielestäni ole maailmanloppu ja synti ja häpeä eikä siitä pidä ottaa pulttia, niin kuin jotkut täällä niin tekevät.

Ja itse nyt myönnän, etten ole edes vaivautunut lukemaan paljoakaan robinhon viimeisimmistä viesteistä, koska niillähän ei ole oikeastaan mitään tarjottavaa. Trollit kannattaa jättää omaan arvoonsa. Jos trollilta tulee kuitenkin joskus jotain asiaakin tai mietittävää niin silloin voi jopa kommentoida ja saada ehkä järkevää (ja sopivasti kiistelevää) keskustelua aikaan. Pelkillä keskarien heiluttelulla taso ei kuitenkaan kovin ylös nouse.
Sama  :peukku_ylos:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

robinho

• Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
« Vastaus #6 : 02.10.2005, 19.58.30 »
En ole mikään trolli, vaan olen oikeasti sitä mieltä mitä sanon. Ja olen Realin fani, mutta kannatan myös muita joukkueita ja minun mielestäni siinä ei ole mitään pahaa, mutta ylivoimaisesti eniten kannatan Realia
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

HannuTouru

« Vastaus #7 : 02.10.2005, 23.08.10 »
En ole mikään trolli, vaan olen oikeasti sitä mieltä mitä sanon.
OK. Sitten olet vaan vitun tyhmä :keskari:

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
« Vastaus #8 : 03.10.2005, 15.39.48 »
mä en vaan mitenkään pysty ymmärtämään tota klovnia....vaikka oon ihan oikeesti yrittäny ymmärtää.....mutku jätkä heittää läppää mis peksu tekee carlosin maalit nii se menee vähä yli...tai on menny jo ajat sitten......siksi ettei tohon provosointiin tarttis kenenkään lähtee mukaan niin toivon että robinho potkastas pihalle foorumilta!!

Music

• ¡Hala Madrid!
« Vastaus #9 : 03.10.2005, 16.59.32 »
OK. Sitten olet vaan vitun tyhmä :keskari:

Eikös tämä ollut yksi esimerkki asiattomasta viestistä? ::)
Mä olen itse asiassa täysin samaa mieltä el Blancon kanssa, ei pelkkä keskarien heiluttelu mitään auta ja se saattaa jopa "yllyttää" robinhoa kirjottamaan hieman ehkä omituisia mielipiteitään. Vaikka kieltämättä mäkin olen suoraan sanottuna raivoissani joidenkin robinhon kirjotusten takia, en myöskään pidä asenteesta, jolla muut niihin kirjotuksiin kommentoi. Jos viesti on heidän mielestään asiaton tai turha, olisi järkevintä vaan jättää kommentoimatta.

HannuTouru

« Vastaus #10 : 03.10.2005, 19.36.45 »
Vaikka kieltämättä mäkin olen suoraan sanottuna raivoissani joidenkin robinhon kirjotusten takia, en myöskään pidä asenteesta, jolla muut niihin kirjotuksiin kommentoi. Jos viesti on heidän mielestään asiaton tai turha, olisi järkevintä vaan jättää kommentoimatta.
Näin mä oon toiminutkin(tätä topiccia lukunottamatta) ja eiks tääl ollut joku lakkokin siihen, että robinholle ei enää vastailtaisi ??? ;)

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #11 : 03.10.2005, 23.16.03 »
Pistetääs hei kaverit riita poikki, jookosta?

el Blancolta täyttä asiaa, suosittelen kaikille asianosaisille sen tekstin lukemista ajatuksella.

Eli, homma menee siis näin:
- Nimimerkki robinho ei ole minun käsitykseni mukaan tehnyt täällä mitään, mistä voisi antaa bannia.
- Jos joku kirjoittaja ja tämän kirjoittajan tekstit eivät miellytä, niihin ei tarvitse vastata. Ei niitä piruvie tarvitse edes lukea.
- Jos kuitenkin tekstejä tulee luettua, suosittelen seuraavaa: hidas ääneenlasku kymmeneen ja kuusi kertaa talon ympäri (tyyli vapaa).

Tietysti nimimerkki robinhokin voi tykönään miettiä, missä foorumilla nyt ollaan ja mitä täällä sitten kannattaa sanoa ja mitä jättää sanomatta. Jatkuva provosointikaan ei edistä keskustelun tasoa milläänlailla.

Kaikki asiasta keuhkonneet, ja myös nimimerkki robinho, olette yhtä syyllisiä tämänhetkiseen tilanteeseen. Näitä sattuu ja toivon että kaikki pystytte edelleenkin kaikki jatkamaan täällä. Parantaen tapanne.

Toivottavasti kukaan ei asian takia kuitenkaan ole mieltään pahoittanut tai yöuniaan menettänyt. Ei tämä nettikeskustelu kuitenkaan niin vakavaa koskaan ole. Tai ainakaan saa olla.
« Viimeksi muokattu: 03.10.2005, 23.24.32 kirjoittanut Juhana »
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

peikko

• Valitut
« Vastaus #12 : 03.10.2005, 23.30.59 »
Pistetääs hei kaverit riita poikki, jookosta?

el Blancolta täyttä asiaa, suosittelen kaikille asianosaisille sen tekstin lukemista ajatuksella.

Eli, homma menee siis näin:
- Nimimerkki robinho ei ole minun käsitykseni mukaan tehnyt täällä mitään, mistä voisi antaa bannia.
- Jos joku kirjoittaja ja tämän kirjoittajan tekstit eivät miellytä, niihin ei tarvitse vastata. Ei niitä piruvie tarvitse edes lukea.
- Jos kuitenkin tekstejä tulee luettua, suosittelen seuraavaa: hidas ääneenlasku kymmeneen ja kuusi kertaa talon ympäri (tyyli vapaa).

Tietysti nimimerkki robinhokin voi tykönään miettiä, missä foorumilla nyt ollaan ja mitä täällä sitten kannattaa sanoa ja mitä jättää sanomatta. Jatkuva provosointikaan ei edistä keskustelun tasoa milläänlailla.

Kaikki asiasta keuhkonneet, ja myös nimimerkki robinho, olette yhtä syyllisiä tämänhetkiseen tilanteeseen. Näitä sattuu ja toivon että kaikki pystytte edelleenkin kaikki jatkamaan täällä. Parantaen tapanne.
Onpas Juhana isällinen taas  ;) , ettei vaan se vauvakuume nostais taas päätään?  :peukku_ylos:
Lisää olutta vaan, eiköhän se sillä taas unohdu.

Ei mutta ihan tosi, eikö näitä viestejä olekaan pakko lukea? Eikö olekaan pakko aina provosoitua ja suuttua, jos joku on eri mieltä? Eikö eri mieltä oleminen olekaan henkilökohtaista, siis eikö robinho todellakaan loukkaa meitä muita henkilökohtaisesti, kun on asioista eri mieltä?

Outoa, minä kun luulin että täällä pitää löytää samat mielipiteet ja arvot joka asiasta. Että jos joku on eri mieltä, niin se pitää savustaa keskisormin ja typerin äänestyksin pois täältä.

Ilmeisesti asia ei olekaan niin, vaan tosiaan kyse on keskustelusta, keskustelupalstasta, jossa saa ja pitää olla eriäviä mielipiteitä - ja että niitä muiden mielipiteitä pitää kunnioittaa sellaisinaan, vaikka ne  tuntuisivatkin kuinka typeriltä ja vääriltä. Niihin sitten vastaat tai et vastaa, se on oma asiasi, mutta typerintä on heittää pelkkää keskisormea kehiin. Itseasiassa robinho nostaa palstan tasoa jo sillä, että saa aikaan keskustelua.

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #13 : 03.10.2005, 23.35.56 »
Onpas Juhana isällinen taas  ;) , ettei vaan se vauvakuume nostais taas päätään?  :peukku_ylos:
Lisää olutta vaan, eiköhän se sillä taas unohdu.

Ei mulla vauvakuumetta kyllä taida olla. Ja veikkaan että oluella olis päinvastanen vaikutus tohon? Pitää testata  :tuoppi:

Outoa, minä kun luulin että täällä pitää löytää samat mielipiteet ja arvot joka asiasta. Että jos joku on eri mieltä, niin se pitää savustaa keskisormin ja typerin äänestyksin pois täältä.

Ilmeisesti asia ei olekaan niin, vaan tosiaan kyse on keskustelusta, keskustelupalstasta, jossa saa ja pitää olla eriäviä mielipiteitä - ja että niitä muiden mielipiteitä pitää kunnioittaa sellaisinaan, vaikka ne  tuntuisivatkin kuinka typeriltä ja vääriltä. Niihin sitten vastaat tai et vastaa, se on oma asiasi, mutta typerintä on heittää pelkkää keskisormea kehiin. Itseasiassa robinho nostaa palstan tasoa jo sillä, että saa aikaan keskustelua.

Muumikin puhuu viisaita, varsinkin viimeinen kappale räjäytti pankin. Edes itse, en olisi pystynyt noin viisaita kirjoittelemaan.

Netissä keskustelu olisi tylsää, ja perin tarkoituksetonta, jos kaikki olisivat kokoajan samaa mieltä.

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
« Vastaus #14 : 04.10.2005, 07.58.54 »
tottakai mielipiteitä saa ja olla...ja pitää olla...mutta jos on väärässä niin vähänkään viisas ihminen tunnustaa virheensä ja jatkaa eteenpäin.....mutta tämä robinho-figuuri vaan jatkaa inttämistä kunnes jokainen kanssakeskustelija hermostuu tähän inttämiseen ja paskanpuhumiseen...ja sitten alkaa sentterit heilua....tottakai saa olla manu-fani jos haluaa....mutta mielestäni tällä foorumilla ei pidä toivoa ettei el capitan löydä maalijyväänsä.....saa olla omat mielipiteet mutta tietyt faktat pitää tunnistaa eikä jankata niistä!!

HannuTouru

« Vastaus #15 : 04.10.2005, 13.04.55 »

Omia kokemuksia ??? ;D

peikko

• Valitut
« Vastaus #16 : 04.10.2005, 14.58.58 »
tottakai mielipiteitä saa ja olla...ja pitää olla...mutta jos on väärässä niin vähänkään viisas ihminen tunnustaa virheensä ja jatkaa eteenpäin.....mutta tämä robinho-figuuri vaan jatkaa inttämistä kunnes jokainen kanssakeskustelija hermostuu tähän inttämiseen ja paskanpuhumiseen...ja sitten alkaa sentterit heilua....tottakai saa olla manu-fani jos haluaa....mutta mielestäni tällä foorumilla ei pidä toivoa ettei el capitan löydä maalijyväänsä.....saa olla omat mielipiteet mutta tietyt faktat pitää tunnistaa eikä jankata niistä!!

Tällä foorumilla voi kuule toivoa ihan kaikkea minkä ylläpidot Juhanan johdolla hyväksyvät. Ja tuo robinhon toive on kyllä täysin hyväksyttävä, ainakin omasta mielestäni. Niin kauan, kun robinho kirjottaa asiallisesti omat asialliset viestinsä, on vastuu teillä muilla. Käyttäkää joko Juhanan metodia, eli laskekaa lukuja ja kiertäkää taloa, tai vaihtoehtoisesti vastatkaa asiallisesti. Mikäli vastaatte senttereillä, haistatteluilla, typerillä äänestyksillä tai vastaavilla, on robinho todettava huomattavasti teitä tasokkaammiksi. Ja silloin te olette lähellä bänniä, ei robinho - toivottavasti Juhana ei nyt suutu, vaikka ylläpitojen&moderaattoreiden suilla puhunkin.

Miettikää tilannetta, että tänne tulee muutama barcafani provoilemaan. Vaikka sitten sen Real-fanit vs. Barca-fanit jalkapallo-ottelun yhteydessä, miten vain, mutta eihän niitäkään poisteta, jos he asiallisuuksissa pysyvät. Oli heidän mielipiteensä kuinka typeriä tahansa.

Keskustelupalstoilla on aina tietyt säännöt, ja niiden mukaan mennään. Ei bännäyksiä tai poistoja tehdä sen mukaan, miten suosittu joku tai jonkun mielipiteet on. Ei mitään tehdä edes sen mukaan, inttääkö joku omaa asiaansa. Älkää reagoiko ollenkaan tai reagoikaa asiallisesti, mutta jättäkää typerä yläastemainen länkytys väliin. Ei tänne muuten kehtaa niitä barca-faneja pyytääkään.

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #17 : 04.10.2005, 17.19.19 »
Martti Ahtisaari, Bono ja Gedolf... MUTTA MUTTA!!! Meneekö Nobelin rauhanpalkinto sittenkin tänä vuonna muumille???!?!

STRIKER

« Vastaus #18 : 04.10.2005, 20.40.12 »
Pari päivää poissa ja täällä on kunnon psykiatriset  keskustelut  käynnissä  :D :D 
Ja täällähän on ollut keskustelua siitä että jätetään vastaamatta Robinhon viesteihin ja monet käyttäjät  ovatkin tehneet  niin esim. HannuTouru, Kärsä,  Madridista.
Mitä se Trolli edes tarkottaa.....oon miettiny monta kertaa mut  ei tuu mitään mieleen?  ????
On se kyllä hyvä että meillä on ylläpitäjät jotkapitää sivun rauhaa yllä!!  :) ;) :P
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

peikko

• Valitut
« Vastaus #19 : 04.10.2005, 21.09.16 »

:peukku_ylos: