Hmmm lyhyesti tulevista matseista.
Saksa-Argentina
Ensiksi nyt tulee mieleen että todella mielenkiintoinen matsi luvassa,Saksalla on Klose-Podolski akseli toiminut erittäin hyvin.Saksan isoin miinus on puolustus, Argentinalla on taitavia ja melko nopeita hyökkääjiä ja tähän Saksan homma tulee luultavasti kaatumaan jos kaatuu, lisäksi Lehmania ei ole vielä testattu kunnolla.
Italia-Ukraina
Molemmat menivät rankkarien turvin jatkoon, Ukraina koki ison menetyksen kun Voronin ei pysty jatkamaan enään kisoja, molemmilla selvästi parannettavaa neljännes-välierä matseista.
Lisäksi Italian Tonin olisi korkea aika avata maalitili nimittäin on sen verran paljon paikkoja hukannut.
Englanti-Portugali
Englanti ei ole ainakaan minua vakuuttanut toistaiseksi...tosin Portugalilta puuttuu Deco ja Costinha, lisäksi C.Ronaldonkaan pelaaminen ei kait ole varmaa?
Costinhalle on ihan hyvä korvaaja Tiago mutta Deco onkin vähän vaikeampi korvata, Simao luultavasti pelaa hänen paikallaan, tosin Simao pelasi Meksiko pelissä hyvin.
Englannin keskikenttää on kyllä vähän liikaa hypetetty, eivät ole kyllä hirveästi mitään saaneet aikaa ja Lampardkin tuhlailee paikkoja minkä kerkeää.
Brasilia-Ranska
Tästäkään otteluparista kumpikaan ei ole minua vielä kunnolla vakuuttanut, Brassit tehnyt kyllä ihan hyvällä hyvällä prosentilla maaleja, Brasseilla on nopeita pelaajia ja jännä katsoa pysyykö Ranskan kokeneet mutta hieman hitaahkot pelaajat heidän perässän?
Veikkaan että tuo matsi tulee olemaan Ronaldinhon näytöstä

Itse veikkaan finaaliksi Brasilia-Argentina ja pronssipeliksi Italia-Portugali.
e.virhe korjattu