Kirjoittaja Aihe: Tässä viestiketjussa kerrotaan kuinka YO-kirjoitukset menevät  (Luettu 32422 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Royce

• Vieras
Onnea paikan johdosta :). Täytyy itsekin käydä paikka varmistamassa, kunhan osaisin päättää milloin alotan. Mietin lähinnä, että pitäiskö käydä opiskelemassa tuolla jo vähän aikaa ennen inttiä vai vasta intin jälkeen alottaa :-\.

Wittu sama homma  :-X

Enköhän taida ny kummiski mennä ja sit intin jälkeen vähän aikaa kerratakin ennen uutta jatkoa... Kelaan vaan et, jos nyt en mee ja alottais vast syksyl 05 vois olla kaikki vähän unohduksis  :-\

Royce

• Vieras
Eikös se paikan varmistasen eräpäivä ollu joku 6.8  ::)

Tulee vähän kiire Espanjast tulles... Toivottavasti voi mennä paikan päälle vahvistaa tai pitänee sit pistää 1'-luokan kirje

Mikko

Joo, 6.8 se tais olla. Onneksi vielä sentään toi kuukausi aikaa miettiä ratkaisuja :).

Royce

• Vieras
Whuuuuuuut pitääks se siis jo tietää 6.8 et millon alottaa ja et saa lykkäyst?  :-X
No joo, suurin ongelma ny on et pitää keksiä miten pummia dösäliput et tulis halvimmaks ku ei mitään seutuscheissea kyl viitsi ostaa helsingin rajalle
« Viimeksi muokattu: 07.07.2004, 14.07.53 kirjoittanut Royce »

Mikko

Itse asiassa en oo ees ollenkaan varma, että mitä sillon 6.8 pitää sitten tietää noista lykkäyksistä ym. :(. Itse asissa mulla on kutsunnatkin vasta lokakuussa, niin senkään suhteen ei oikein mitään varmuutta ole ;D.

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Noniin, ruåtsi: M, ranska: C...  ::)
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

E-spel

Nyt on sitte aika nostaa tää ketju. Elikkä huomenna jatkuu räpellykset enkun kuuntelulla. Keskiviikkona vuorossa Espanja... 8) Enkusta ois hyvä saada se 80 alle, Espanjast ei mitää hajuu 65-70(???)
« Viimeksi muokattu: 14.02.2005, 23.23.50 kirjoittanut E-spel »

KesantoVesa

Enkku meni kohtalaisesti, vaikka osa avoista olikin melko vaikeita. Espanja tulee olemaan varmaan aika hankala. Toivottavasti edes jotain saa oikeen.

E-spel

Hohhoh, kylläpä haukkas komeesti paskaa meikäläisen enkku: ryssin kaks avoa :( :( Ja yhden monivalintakyssärin ainakin varmasti >:( Espanjassa ollaa kuunneltu noita edellisvuotisia kuunteluita. Parhaillaaan oon saanu 26/30, saas nyt nähdä...

Mikko

Hohhoh, kylläpä haukkas komeesti paskaa meikäläisen enkku: ryssin kaks avoa

Eihän tuo ole vielä mitään, nimim. "viime keväänä ruotsin avot lähti 0/10:nä" ;D.

E-spel

Niin no eipä tuo nyt mikää maailmanloppu oo, mutta kun E:tä lähdin hakemaa ni tää nyt laittaa sille jonkinlaista estettä. Noh, joutuu vissiin sitte skarppaamaa kirjallisessa...

Royce

• Vieras
Meitsi tais saada kuuntelusta huimat 70/90 mut kirjallisen ansiosta tippu kyllä E... Ei tol oo mitään merkityst viäl siis

Mikko

Jooh ja mäkin sain vielä ruotsista M:n, vaikka kuuntelut meni uskomattoman paskasti :P.

E-spel

Jees, syksyn ruotsista tuli M, vaikka kuuntelusta tuli henkeäsalpaavat 55  ;D

KesantoVesa

Espanjan kuuntelu ei vaikuttanut mun mielestä erityisen vaikealta, mutta tiedä sitten miten meni ::)

E-spel

Espanjan kuuntelu ei vaikuttanut mun mielestä erityisen vaikealta, mutta tiedä sitten miten meni ::)
Niinpä, saas nähdä...

KesantoVesa

22/30 espanjasta. Melko kohtalainen tulos jollaista vähän odotinkin.

E-spel

22/30 espanjasta. Melko kohtalainen tulos jollaista vähän odotinkin.
Hah, itse sain saman pistemäärän.  8)

KesantoVesa

Ei paha :D Toivottavasti enkku menee edes kohtalaisesti.

el Blanco

BTW/OT: mitä tuo "habla el jefe" tarkoittaa? Tuli vaan mieleen kun on noita espanjan osaajia näköjään...