Kirjoittaja Aihe: Futis uutiset  (Luettu 132905 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Principe

  • Viestejä: 821
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #320 : 09.08.2009, 01.45.28 »
http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/Espanyolin+26-vuotias+kapteeni+l%C3%B6ydettiin+kuolleena/1135248323300?ref=rss

RIP :sydän:
Jeps, RIP  :sydän: nää on hiton ikäviä tapauksia.

Jotenkin myös spookya: just eilen kattelin Puertan kuolinvideota YouTubessa....  :-[

matskulainen

  • Viestejä: 1783
"Eihän sitä mennä tupakallekaan ammusvaraston eteen."
Gravesenin kaadettua Iniestan.

"Vasen laita pelkkää timanttia, Heinze & Drenthe." -T.Virkkunen

Principe

  • Viestejä: 821
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #322 : 16.08.2009, 14.59.09 »

PUMPULI

  • Viestejä: 425
  • ¡Hala Madrid!
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #323 : 16.08.2009, 20.02.52 »
^Eiköhän niitä nyt kuitenkin enemmän kuin kaks ole :D
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #324 : 17.08.2009, 21.24.42 »
http://www.goal.com/en/news/1716/champions-league/2009/08/17/1445417/barcelona-stars-dominate-uefa-club-football-awards

Ei vittu, Valdes, van der Saar ja Cech maalivahti-nominaatit. Mihin on tultu...
Mites Casillas, Buffon, Julio Cesar???
Muuten kyllä ihan oikeat vaihtoehdot.

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #325 : 17.08.2009, 21.32.56 »
http://www.goal.com/en/news/1716/champions-league/2009/08/17/1445417/barcelona-stars-dominate-uefa-club-football-awards

Ei vittu, Valdes, van der Saar ja Cech maalivahti-nominaatit. Mihin on tultu...
Mites Casillas, Buffon, Julio Cesar???
Muuten kyllä ihan oikeat vaihtoehdot.
No jos noista pitää valita nin Van Der Sar. Huikean nollaputken piti liigassa viime kaudella. Valdes on ihan pelle.  :peukku_alas:
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #326 : 17.08.2009, 21.48.07 »
Kyllä Van der Saarin nollaputki oli ihan Vidicin (ja ehkä myös Ferdinandin) ansiota.
Kaikki kolme noista on ns. "hataria" veskoja, jotka tuuppaavat tekemään virheitä. Vaikka toki pisimmälle pääsivät. Julio Cesar toki cechin tilalle mielestäni.

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #327 : 17.08.2009, 23.14.55 »
Valioliigan viimekauden paras maalivahti oli Pepe Reina. Piste.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

matskulainen

  • Viestejä: 1783
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #328 : 26.08.2009, 07.32.38 »
http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2009082510137210_jp.shtml

Söör Äleks näyttää taas auktoriteettiaan ::)
"Eihän sitä mennä tupakallekaan ammusvaraston eteen."
Gravesenin kaadettua Iniestan.

"Vasen laita pelkkää timanttia, Heinze & Drenthe." -T.Virkkunen

matskulainen

  • Viestejä: 1783
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #329 : 01.09.2009, 21.24.54 »
http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/Hibernian+antoi+potkut+Jonatan+Johanssonille/1135248983658?ref=rss

Tintin aikakausi Skotlannissa päättyikin aika lyhyeen. Madridiin ::)?
"Eihän sitä mennä tupakallekaan ammusvaraston eteen."
Gravesenin kaadettua Iniestan.

"Vasen laita pelkkää timanttia, Heinze & Drenthe." -T.Virkkunen

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #330 : 01.09.2009, 22.05.14 »
iVamos sanoi Sergio Ramos!

SSolari

  • Viestejä: 1582
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #331 : 02.09.2009, 13.44.49 »

Tainio Birminghamiin: http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1725878  ???

Oli jämähtänyt Sunderlandin penkille, kun Cattermole tuli seuraan kesällä. Birminghamissa luvassa isoa roolia ja avauksen paikkaa todennäköisesti, toivottavasti pysyy kunnossa.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #332 : 02.09.2009, 13.54.21 »

Tainio Birminghamiin: http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1725878  ???
Oli jämähtänyt Sunderlandin penkille, kun Cattermole tuli seuraan kesällä. Birminghamissa luvassa isoa roolia ja avauksen paikkaa todennäköisesti, toivottavasti pysyy kunnossa.
Tammikuussa tulee HJK:hon Haapalan paikalle Haapalan lopettaessa uransa.   :P
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Rootface

  • Viestejä: 3240
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Principe

  • Viestejä: 821
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #334 : 03.09.2009, 22.48.19 »

Ronaldo #9

  • Viestejä: 345
  • David Silva
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #335 : 14.09.2009, 19.13.49 »
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1730115 Tällästä Becksi on tällä kertaa tehnyt.
David Silva

matskulainen

  • Viestejä: 1783
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #336 : 21.09.2009, 17.23.16 »
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/t/jalkapallo/1732586

Näin saariliigassa... Suomalainen laatutoimittaja tosin on jättänyt uutisen kesken kahvitauon vuoksi???
"Eihän sitä mennä tupakallekaan ammusvaraston eteen."
Gravesenin kaadettua Iniestan.

"Vasen laita pelkkää timanttia, Heinze & Drenthe." -T.Virkkunen

PUMPULI

  • Viestejä: 425
  • ¡Hala Madrid!
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #337 : 01.10.2009, 09.32.13 »
http://www.youtube.com/watch?v=JOnIIe6KT0Y

Aikas hieno maali tihiseltä!!!!! :o
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #338 : 01.10.2009, 09.57.01 »
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Robben

  • Viestejä: 1281
Vs: Futis uutiset
« Vastaus #339 : 01.10.2009, 11.31.53 »
Valitettavaa. Hyvä että myytiin, tosin. Hieno pelaaja: yksi parhaista, mutta ei noin loukkaantumisherkkään pelaajaan voi luottaa, valitettavasti.