Kirjoittaja Aihe: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju  (Luettu 41230 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Mikko

Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« : 12.02.2003, 17.42.32 »
Täälläki on varmaan aika paljon opiskelijoita/lukiolaisia (no saa amiksetki vastata :) ), joten tällaselle ketjulle olis varmaan tarvetta :).

Itellä meni koko viime koeviikko ihan sekasin, ku olin suunnilleen puolet koepäivistä kuumeessa himassa :(. Sen takia tulee parista aineesta O jaksotodistukseen... Ne kokeet, missä paikalla olin, suju aika vaihtelevasti. Fyssasta (5. kurssi, mekaniikka 2) sain aluks hylätyn (hyvä minä :) ), sitte sain tehä uusinnan melkein heti perään ja siitä sain aluks 5+. Sitte pienellä valituksella sain nostettua sen 6-:een (mites toiki kuuluis taivuttaa oikeaoppisesti? :D ), fyssan maikka oli nimittäin jättäny pari tehtävää kattomatta...

En haluis lukee tota fyssaa ollenkaa, kun se ei niitä mun vahvimpia aineita lukiossa oo, mut melkein pakko lukee, ku tulevaisuuden opiskelu-/työpaikkaan luultavasti vaaditaan aika paljon fyssan ja kemian kursseja :(. Haittaakos muute, jos kirjotan vaikka hissaa reaalissa, eli kattookos ne siellä jatko-opiskelupaikkaan pyrkiessä, että mitä on reaalissa kirjottanu?

Noh, matikka 15s (avaruusvektorit ja kompleksiluvut) meni sitte [i}vähä[/i] paremmin, siitä tuli nimittäin 9,5 ja 10 todistukseen :). Matikka 7:n (differentiaalilaskenta 2) kokeesta olinki sitte kuumeen takia poissa...

Äikästä tuli kans 0, koska olin ainekirjotuksesta poissa edelleenki sairauden takia :). Enempää kursseja en sitte jaksanukaan käydä, koulu on perseestä :).

Niin, ja oon siis wanha, eli lukiossa tokaa vuotta. ;)
« Viimeksi muokattu: 12.02.2003, 17.45.29 kirjoittanut Mikko »

Tapsa

• I'm not living, I'm just killing time
Re:Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #1 : 12.02.2003, 18.40.41 »
Hahaa... luin kanssa jostain täysin käsittämättömästä syystä kaikki lukion tarjoamat fysiikan kurssit. Vieläkin ihmettelen miten kummassa ne pääsi läpi... suurimman osan uusinnan kautta.  ;D jou-kirjoituksissa en sitten vastannut yhteenkään fysiikan kyssään..  :P
Either way you turn, I'll be there
Open up your skull, I'll be there
Climbing up the walls

Royce

• Vieras
« Vastaus #2 : 12.02.2003, 21.32.00 »
Meitsi vetäs svenskasta huiman kutosen... siis a-svennis...

Differentiaalilaskenta II (7) "sentään" 10  ::)
ja koeviikko olikin pelkkää nukkumista kun mukana oli äikän, ET:n ja enkun kokeet... Ei fyssaa, ei kemiaa eikä biologiaa tai vastaavaa...  :)
« Viimeksi muokattu: 12.02.2003, 21.34.54 kirjoittanut Royce »

Tomí

• Kalju nykyäs!
« Vastaus #3 : 13.02.2003, 11.29.46 »
En haluis lukee tota fyssaa ollenkaa, kun se ei niitä mun vahvimpia aineita lukiossa oo, mut melkein pakko lukee, ku tulevaisuuden opiskelu-/työpaikkaan luultavasti vaaditaan aika paljon fyssan ja kemian kursseja :(. Haittaakos muute, jos kirjotan vaikka hissaa reaalissa, eli kattookos ne siellä jatko-opiskelupaikkaan pyrkiessä, että mitä on reaalissa kirjottanu?
Ei kato mun mielestä mitä on reaalissa kirjottanu ???. Ite kirjotin viis kemmaa ja kolme fyssaa reaalissa => L.

Mikko

« Vastaus #4 : 13.02.2003, 13.43.03 »
No täytyy kyl sanoo, että noi fyssan ekat kurssit meni ihan hyvin: 9, 9, 8, 8. Tainnu vähän ote päässy lipsumaan :(. Riippuu kyl ainaki mulla aika paljon opettajastaki, kun varsinki toi eka 9 tuli aika helpolla...

Matikka onki sitte mun vahvimpia aineita, siitä tullu 8, 9, 10, 9, 10, 8, 8 ja 10 :).

Kielissä taas menee yleensä kirjalliset kokeet ihan hyvin, mut kuuntelut menee aina päin `tua, esim. enkun kolmoskurssin kuuntelusta tuli 5,5 ja kirjallisesta kokeesta 8+.
« Viimeksi muokattu: 13.02.2003, 13.47.47 kirjoittanut Mikko »

heidi

« Vastaus #5 : 13.02.2003, 17.40.51 »
Jossain katsotaan mitä aineita on kirjoittanut reaalissa, esim. Helsingin Yliopistoon voi päästä lukemaan fyssaa ilman pääsykoetta jos on vastannut tarpeeksi hyvin tarpeeksi moneen fyssan kysymykseen reaalissa.

Viimeinen koeviikko takana; matikasta 10 ja 10 (kertauskurssi ja analyysin jatkokurssi), kemmasta 9 1/2, fyssasta 9+ (soveltava kurssi, eli sain suoritusmerkinnän todistukseen) ja äikästä 9. Taisi olla kaikkien aikojen parhaiten mennyt jakso...?

Mikko

« Vastaus #6 : 13.02.2003, 20.58.06 »
Minkäs verran niitä numeroita voi korottaa tenttimällä ja kuinkas helposti sellanen korotus onnistuu? Nouseeko vaikka 8.33 helposti ysiin?

heidi

« Vastaus #7 : 14.02.2003, 11.15.15 »
Kai se numeroiden korotus on ihan tapauskohtaista. Mun kemian kurssien keskiarvo oli 9,40, mutta se opettaja anto kympin, koska sain kertauskurssista kympin (en ole siis vielä kemian tentissä ollut). Ainakin meidän koulussa numero siis saattaa nousta, jos on viimeisistä kursseista hyvät numerot. Kyllä kai 8,33 voi nousta ysiin, helppoa se tuskin on...??

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #8 : 16.02.2003, 12.39.08 »
Mäkin voisin kirjottaa tänne jotain... ööö, mutta ei irtoa ;D

Nyt alkaa sitten lukuloma... Jos vielä jotain saisi luettua niin hyvä olisi. Saas nähdä teenkö vielä mitään ensimmäisellä viikolla ;) siis muutakuin nukun pitkään...
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

Tomí

• Kalju nykyäs!
« Vastaus #9 : 19.02.2003, 11.34.27 »
Ei oo tällä viikolla koulu maistunu. Ei oo kuitenkaan mikään hiihtoloma. Kävin töissä pari päivää ja tulin kipeeks.  :( Nyt pitää sitten lukea juttuja kotona. Jollekin se sopii mutta ei mulle. Opin paremmin korvilla kuin silmillä. Eli istun mieluummin luennoilla. En oo oikein koskaan innostunu läksyjenteosta. Muistan kyllä ala-asteella tehneeni läksyt heti koulun jälkeen ennen kuin lähdin pihalle remuamaan. Ei ollu mikään kasvauksellinen pakkojuttu vanhemmilta. Mä vaan tein niin. Nyt ei sit ... mitään...
Täällä tulee mökkihöperöksi. Pakko mennä huomenna kouluun.  ;D

Mikko

« Vastaus #10 : 07.03.2003, 01.02.16 »
Just muutama tunti sitte tulin himaan matikan uusintakokeesta (olin sillo varsinaisena koepäivänä kipeenä). Koe siis käsitteli differentiialilaskentaa (7. kurssi, differentiaalilaskenta 2). Ihan hyvin tuntu menevän, mut kovin vähän yks matikan kurssi sitte loppuarvosanaan vaikuttaa, kun mäki käyn niitä varmaan about 15 :-\.
« Viimeksi muokattu: 07.03.2003, 01.03.21 kirjoittanut Mikko »

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #11 : 11.03.2003, 12.55.09 »
Mä alan tästä taas painumaan takaisin pänttämään saamarin hyvin tunneilla opettelemaani kemiaa..  ::)

Tomí

• Kalju nykyäs!
« Vastaus #12 : 11.03.2003, 21.52.19 »
Viikonloppuna olisi luvassa suppeahko katsaus lukion fysiikkaan. Tyttöystävän veljelle tuli luvattua, että pienen kertaussetin voin heittää. Saa nähä mitä sitä muistaa. On pää niiiiin täynnä ohjelmointia, että voipi tehä hyvää ajatella välillä jotain muuta. :)

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #13 : 12.03.2003, 15.57.01 »
Hittolainen, mulla ei oo aavistustakaan lukion fysiikasta :D

hapo

« Vastaus #14 : 12.03.2003, 18.16.54 »
Hittolainen, mulla ei oo aavistustakaan lukion fysiikasta :D

Ei mullakaan oikeastaan mitään :). Ykkös kurssin jälkeen päätin lukea vielä kakkos kurssinkin, en vain vieläkään tiedä miksi :D. Itse jätän nuo matemaattiset aineet suosiolla toisille ja keskityn mieluummin vaikkapa historiaan :).

Vielä ois vajaa viikko lukulomaa, eli aivan liian vähän. On nimitäin tullut luettua liian vähän tähän mennessä. Noh, toivotaan et siellä pärjäis  :).

Mikko

« Vastaus #15 : 05.04.2003, 05.31.03 »
Koeviikko ohi ja saa taas NUKKUA :) :peukku_ylos:.

Royce

• Vieras
« Vastaus #16 : 05.04.2003, 08.51.05 »
Nah, yhtä lailla nukut koeviikolla ku muulloinkin...  ;)

Mikko

« Vastaus #17 : 05.04.2003, 09.21.21 »
Itse asiassa menin jo iltapäivällä siin neljän aikaan nukkumaan ja heräsin tos neljän aikaan aamuyöstä ;D
« Viimeksi muokattu: 05.04.2003, 09.22.31 kirjoittanut Mikko »

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #18 : 12.04.2003, 19.14.05 »
Ei koeviikoilla tartte mitään lukea, oon varmistusta vaille ylioppilas ja kokemuksen syvällä rintaäänellä kerron tämän ;D

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #19 : 20.04.2003, 21.33.11 »
Kuis Mikko menee koulussa? Onko läksyt jo tehty?  ;D :peukku_ylos: