Täälläki on varmaan aika paljon opiskelijoita/lukiolaisia (no saa amiksetki vastata

), joten tällaselle ketjulle olis varmaan tarvetta

.
Itellä meni koko viime koeviikko ihan sekasin, ku olin suunnilleen puolet koepäivistä kuumeessa himassa

. Sen takia tulee parista aineesta O jaksotodistukseen... Ne kokeet, missä paikalla olin, suju
aika vaihtelevasti. Fyssasta (5. kurssi, mekaniikka 2) sain aluks hylätyn (hyvä minä

), sitte sain tehä uusinnan melkein heti perään ja siitä sain aluks 5+. Sitte pienellä valituksella sain nostettua sen 6-:een (mites toiki kuuluis taivuttaa oikeaoppisesti?

), fyssan maikka oli nimittäin jättäny pari tehtävää kattomatta...
En haluis lukee tota fyssaa ollenkaa, kun se ei niitä mun vahvimpia aineita lukiossa oo, mut melkein pakko lukee, ku tulevaisuuden opiskelu-/työpaikkaan luultavasti vaaditaan aika paljon fyssan ja kemian kursseja

. Haittaakos muute, jos kirjotan vaikka hissaa reaalissa, eli kattookos ne siellä jatko-opiskelupaikkaan pyrkiessä, että mitä on reaalissa kirjottanu?
Noh, matikka 15s (avaruusvektorit ja kompleksiluvut) meni sitte [i}vähä[/i] paremmin, siitä tuli nimittäin 9,5 ja 10 todistukseen

. Matikka 7:n (differentiaalilaskenta 2) kokeesta olinki sitte kuumeen takia poissa...
Äikästä tuli kans 0, koska olin ainekirjotuksesta poissa edelleenki sairauden takia

. Enempää kursseja en sitte jaksanukaan käydä, koulu on perseestä

.
Niin, ja oon siis wanha, eli lukiossa tokaa vuotta.