nukahdin 1. puoliajan jälkeen, joten näin vain ensimmäisen maalin (onneksi maali oli hieno).. Onnea Sevillalle ja espanjalaiselle jalkapallolle..

Hoopi oli totuttuun tapaan aivan surkea.. ennen ensimmäistä maalia oli sellaisen 20 sekunin hiljaisuus ja myös sen jälkeen.. ei hyvä.. Virkkunen olisi voinut selostaa tuonkin matsin.. Kuka muuten on MM finaalin selostaja, onko jo päätetty??