Kirjoittaja Aihe: UEFA Cup 05/06  (Luettu 6695 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: UEFA Cup 05/06
« Vastaus #20 : 11.05.2006, 11.30.09 »
"Sevilla maravilla!"  :peukku_ylos:
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Music

  • Viestejä: 222
  • ¡Hala Madrid!
Re: UEFA Cup 05/06
« Vastaus #21 : 11.05.2006, 13.14.00 »
Sevillalle tietysti :pallo: :peukku_ylos:

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: UEFA Cup 05/06
« Vastaus #22 : 11.05.2006, 14.56.19 »
nukahdin 1. puoliajan jälkeen, joten näin vain ensimmäisen maalin (onneksi maali oli hieno).. Onnea Sevillalle ja espanjalaiselle jalkapallolle..  :peukku_ylos:

Hoopi oli totuttuun tapaan aivan surkea.. ennen ensimmäistä maalia oli sellaisen 20 sekunin hiljaisuus ja myös sen jälkeen.. ei hyvä.. Virkkunen olisi voinut selostaa tuonkin matsin.. Kuka muuten on MM finaalin selostaja, onko jo päätetty??
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re: UEFA Cup 05/06
« Vastaus #23 : 11.05.2006, 16.10.59 »
Kuka muuten on MM finaalin selostaja, onko jo päätetty??

Eiköhän se sametti ole ::)