Kirjoittaja Aihe: Hattrickin otteluraportit  (Luettu 141997 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #320 : 12.02.2007, 21.44.47 »
6-1 voitto. Seuraava peli sarja ykköstä vastaan ja MOTS on luultavasti kova sana tuossa ottelussa. Turpiin jos tulee niin sarjan voitto voidaan jo hyvästellä.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #321 : 16.02.2007, 14.55.02 »
Laituri kehittyi häikäiseväksi  :peukku_ylos:  Kunto tosin laski kelvolliseksi  :peukku_alas:

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #322 : 18.02.2007, 15.09.14 »
3-1 voitto sateisessa kelissä. Jätin ykköshyökkääjän penkille, vara hyökkääjä oli loukkaantuneena. oli siis aika päästää irti 18-vuotias, voimakas, uusi kyky. ja jätkähän onnistui heti. keskikentältä jätin myös pois koko joukkueen parhaan pelaajani, sateen vuoksi, hän kun sattuu olemaan nopea. ja tilalle uusi hankintani englantilainen vähän reilu 20. hän olikin paras pelaajani. nousin sarjataulukossa 5. ainut huonopuoli viikonlopussa oli että 1. molari loukkaantu.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #323 : 18.02.2007, 15.43.28 »
6-0 tappio. Nousu haaveet tuhoutui, mutta toinen sija on vielä mahdollinen.

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #324 : 18.02.2007, 18.42.04 »
Helppo 5-0 kotivoitto tuli sarajan toiseks viimesestä ja sarjajohtajan yllättävän tappion myötä sarjan johtopaikka siirtyi meikäläisen haltuun. Ens viikon kamppailu onkin sitten juuri kyseistä "kakkosta" vastaan ja sillon ratkastaan sarjan voittaja, ja tasapeli riittäisi pitämään sarjajohdon 3 pisteessä ja ykkössija varmistuisi. Ja tuli vielä uusi puolustaja ostettua 736500:lla ... Loistava pakki, erinomainen kestävyys, erinomainen syöttäminen ja kelvollinen pelinrakennus. Tosin on heikossa kunnossa joten saa nähdä uskaltaako riskeerata ratkasu peliin uudella kokoonpanolla. Mutta kaikki satsataan viimeseen matsiin ja tappio ei ole missään nimessä hyväksyttävä.

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #325 : 27.02.2007, 13.02.10 »
Niin ja voittohan sieltä tuli tosta sarjan ratkasu ottelusta...Voitto oli hieno siinä mielessä, että oli vieras peli ja jo 66 minuutin kohalla jäi joukkue vajaa miehiseksi tappelunujakan jälkeen yhden puolustajani saadessa   rojan. sarjajohto nyt 6 pistettä ja seuraava matsi on sarjajumboo vastaan kotona, eli käytännössä nousu on jo varma, sillä tasapelikin riittää. Siihen ei tosin tyydytä vaan lähetään hakee murska voittoa jos vaikka voittais sen maalikuninkuuden siinä sivussa.

Rizzie

  • Viestejä: 73
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #326 : 11.03.2007, 01.40.00 »
viimeisessä pelissä tuli vieraissa kuokkaan 3-0 mutta, sarjassa säilyttiin mikä on pääasia. lopullinen sijoitus oli lopulta kuudes. Ensi kautta varten pitää puolustus parantaa, mitään suurta remonttia ei kumminkaan ole tiedossa.
"Cocaine is one hell of a drug"

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #327 : 11.03.2007, 14.16.18 »
Viimesestä sarjapelistä 1-3 vierasvoitto ja nousu kutoseen on tosiasia. Tiedä sitten onko se millään tapaa hyvä asia rupusakilleni.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #328 : 11.03.2007, 22.37.09 »
Tasuri vikasta pelistä ja sarjapaikka pysyi. En vielä ensi kaudella lähde nousua hakemaan, mutta ehkä sitten sen jälkeen...
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #329 : 12.03.2007, 13.42.40 »
Sarjavoittohan oli jo varmistunut, mutta vikasta matsistakin tuli 3-5 vierasvoitto, maalikuninkuuten asti se ei kuitenkaan riittänyt vaikka paras maalintekijäni viimeistelikin hattrickin. Nousu kutoseen saavutettiin siis vihdoin parin viime kauden vika kierrosten hölmöilyjen jälkeen. Nyt ois sit vähän aikaa tarkotus taistella kutosessa ja vakiinnuttaa se sarjapaikka siellä ennen kuin toden teolla voi sarjanoususta haaveilla. Ensin pitäis saada alotettua se jo täksi kaudeksi uumoiltu puolustuksen remontti ;D  Ja jonku ajan päästä alkavassa Cupissa ois parempi päästä ees siltä ekalta kierrokselta jatkoon...

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #330 : 29.03.2007, 15.22.52 »
Nyt kun uusi kausi on käynnistymässä, niin tuo junioriakatemiakin on lähtenyt käyntiin. Itse ajattelin perustaa tuon juniorijoukkueen ihan mielenkiinnon takia. Mitenkäs muut, oletteko perustamassa tuota? Ja lähtiskö porukka mukaan jos perustettaisiin oma foorumin sisäinen liiga noille juniorijoukkueille?  :pallo:
Ensi kauden tavoitteena pysyä sarjassa ja saavuttaa parempi sijoitus kuin viime kaudella. Nousua en halua, sillä taso ei vielä riitä seuraavaan liigaan...
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #331 : 30.03.2007, 11.11.24 »
Voishan tota ton junioriakatemian perustaa, tulee yleensä nimittäin sellasta kuraa tosta nykysestä junnujoukkueesta että jos sieltä sais jotain parempaa. Ja oisin kyllä messissä tossa sarjassa jos vaan saadaan tarpeeks jengiä...
Ja omat tavoitteet kans on pysyä sarjassa muutama seuraava kausi viime kauden nousun jälkeen. Ainaki noiden otteluarvosteluiden perusteella on tulossa melko vaikeeta ja saa nähdä riittääkö rahkeet tosiaan edes sarjassa pysymiseen.

E. Onko muuten kukaan vielä perustanut sellasta liigaa ku vois käydä sellasen pystyttämässä.
E2. Jaa no mitenköhän sellanen sit pystytetään... ;D
E3. No nyt on tuo joukkue kasassa mut en jostain syystä pystyny perustaa yksityistä liigaa, mut ootellaan nyt vielä sit niitä mahdollisia mukaan tulijoita. Ilmotelkaa mahd. pian
« Viimeksi muokattu: 30.03.2007, 11.50.25 kirjoittanut Raul # 7 »

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #332 : 30.03.2007, 16.33.34 »
Onko kukaan foorumin jäsenistä supporter nyt alkavalla kaudella? Eli jos tuo junioriliiga aloitetaan ja tehdään foorumin sisäinen liiga niin liigan perustajan pitäisi olla supporter. Liigan voi perustaa muutenkin, mutta silloin siitä ei saa yksityistä eli kuka vain voi liittyä siihen. Jos joltain foorumin supporterilta löytyy mielenkiintoa, niin perustakaa iihmeessä liiga niin saa junioripelitkin käyntiin...  :pallo:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #333 : 30.03.2007, 23.02.38 »
Voishan sitä periaatteessa laittaa ihan sellasen kaikille käyvän liigan pystyyn ja sit vaan sellasella nimellä et periaattees vaan forumistit tietää sen ni ei tarvii kenenkään olla supporter, mut jos löytyy supportereita ni aina parempi.
Ja ketä nyt ois mukana???
E-spel, RONALDO, pälle, Rizzie... onko kiinnostusta? ja jos kaikki näistäki tulis onko silti tarpeeks liigaa varten. Pitäis saada mun mielestä vähintään se 8 joukkuetta. Eikä kovin moni täältä ainakaan tänne kirjottele kovinkaan aktiivisesti että saa nyt nähä miten tää onnistuu
« Viimeksi muokattu: 30.03.2007, 23.06.50 kirjoittanut Raul # 7 »

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #334 : 30.03.2007, 23.42.51 »
Cupissa mentiin komeasti toiselle kierrokselle kaatamalla kutosdivarin joukkue, rennolla pelillä kaiken lisäksi  :peukku_ylos: Tiistaina vastaan asettuukin sitten joku nelosen porukka ja kakkosmiehistö laitetaan kentälle.
Kauden tavoitteet on kolmen joukkoon pääsy(mielellään jo nousu seiskaan) + talouden pitäminen plussan puolella. Jälkimmäinen tulee toteutumaan melko varmasti, sillä laitan kauden jälkeen myyntiin laiturini.
Ja ketä nyt ois mukana???
E-spel, RONALDO, pälle, Rizzie... onko kiinnostusta? ja jos kaikki näistäki tulis onko silti tarpeeks liigaa varten. Pitäis saada mun mielestä vähintään se 8 joukkuetta. Eikä kovin moni täältä ainakaan tänne kirjottele kovinkaan aktiivisesti että saa nyt nähä miten tää onnistuu
Perkele, mukana olisin ollut mielelläni, mutta menin sitten liittymään jatkoajan ( ??? :keskari:) liigaan.
Mielenkiintoiselta tämä uusi systeemi kyllä vaikuttaa.

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #335 : 31.03.2007, 00.32.58 »
Eli käytännössä vois itekin liittyä kavereiden perustamaan sarjaan. Sori STRIKER, idea oli hyvä, mut tais nyt jäädä toteuttamatta

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #336 : 31.03.2007, 00.46.49 »
Kävin sittenki perustaa ite uuden liigan. Eli nimi on El Segunda  ;D ja siihen saa liittyä ken tahtoo

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #337 : 31.03.2007, 08.59.45 »
Huomasinkin vasta nyt, että liigasta pystyy poistumaan, joten tulen tuohon el segunda liigaan  :peukku_ylos:

Raulisti

  • Viestejä: 1140
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #338 : 31.03.2007, 11.10.36 »
Minäkin taidan liittyä tuohon junnuliigaan jos vielä mahtuu.

Onko muuten ideaa antaa rahaa nuorisojoukkueelle, jos on junnujoukkue?
« Viimeksi muokattu: 31.03.2007, 11.20.21 kirjoittanut Raulisti »
32

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #339 : 31.03.2007, 14.20.28 »
meitsi tulee kans heti mukaa. mut nyt en pääse kirjautuu hattrickkiii.. prkl
E. nyt toimii kuhan toi aktivoituu ni ilmottaudun sit
« Viimeksi muokattu: 31.03.2007, 14.32.51 kirjoittanut pälle »
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario