3-1 voitto sateisessa kelissä. Jätin ykköshyökkääjän penkille, vara hyökkääjä oli loukkaantuneena. oli siis aika päästää irti 18-vuotias, voimakas, uusi kyky. ja jätkähän onnistui heti. keskikentältä jätin myös pois koko joukkueen parhaan pelaajani, sateen vuoksi, hän kun sattuu olemaan nopea. ja tilalle uusi hankintani englantilainen vähän reilu 20. hän olikin paras pelaajani. nousin sarjataulukossa 5. ainut huonopuoli viikonlopussa oli että 1. molari loukkaantu.