Komea 3-0 voitto sitten napsahti :peukku_ylos:Yleisöäkin oli ihan mukavasti paikalla

. Nousin siinä samassa sarjakärkeen ja ensi viikolla olisi sitten uusinta tästä kyseisestä pelistä...Tiistain harjoitusotteluun lähen kyllä aika lailla reservipainotteisesti että saan kaikki parhaat pelaajani taas mukaan liigapeliin.
Tässä oman sarjani sarjataulukko...
1. FC Veskan Pato 7 15 - 3 19
2. Manu1 7 19 - 7 18
3. FC Takku 7 12 - 10 9
4. FC Springsteen 7 14 - 13 9
5. korvenkerä 7 14 - 18 7
6. FC Kakarat 7 9 - 13 7
7. pölhöt palloilijat 7 3 - 12 5
8. PyhtäänPallo 7 9 - 19 4
Vielä yksi kysymys, vanheneeko pelaaja yhdessä kaudessa vai vuodessa?