Kirjoittaja Aihe: Hattrickin otteluraportit  (Luettu 141950 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #400 : 31.05.2007, 21.59.47 »
Junnut nappasi murskavoiton 9-1! Junnut jo 3 ottelun voittoputkessa. Paketti nyt vihdoin kasassa. Molari otti 4 tähteä ja keskikenttämies 3,5.
Ihmetyttää millä perusteella tähdet tulee, kun hyökki teki kolme maalia ja sai puolikkaan tähden ???
Eikös kunto vaikuta aika paljon noihin tähtien määriin  ???

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #401 : 31.05.2007, 22.48.02 »
fc mixture haastettu..
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #402 : 01.06.2007, 13.22.46 »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #403 : 11.06.2007, 15.31.17 »
Jos joku haluaa harkkamatsin huomiseks ni haastakaa joukkue nimeltänsä Riihimäen Lions.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #404 : 12.06.2007, 02.25.23 »
ykkös jengi voitti kotona 4-3 oltiin jo 0-3 tappiolla yhdessä vaiheessa. Tuntuu pojat ottaneet oppia Realilta näistä comebackeistä.  :peukku_ylos:
Räpmies

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #405 : 15.06.2007, 13.18.23 »
Viikonlopun matsissa tuli turpaan sarjajohtajalta, mutta odotettua vähemmän, 4-1. Sillä kyseessä oli kuitenkin vieraspeli ja kotimatsissakin tuli tukkaan 0-6... Sarjapaikka on jo varma ja sehän olikin kauden tavoitteena joten tyytyväisiä voidaan olla. Ensi kaudelle tulee joukkueessa tapahtumaan paljon muutoksia, sillä tuo pitkäääääääääääään uumoiltu puolustuksen remontti odottaa lähtölaukaustaan tai on itseasiassa jo osittain alkanutkin.

Ja junnut otti sitten sitäkin rankemmin kuokkaansa, nimittäin 7-0, mutta nyt löytyi ensimmäinen mahdollinen lupaus, sillä tuorein hankinta otti keskuspuolustajan tontilla 5,5 tähtee.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #406 : 17.06.2007, 01.34.44 »
Sarjassa varmistettiin kolmas sija 6-0 voitolla. Laitapakkini teki hattutempun  :peukku_ylos:
Laituri kehittyi perjantaina unohtumattomaan, kauden jälkeen lähtee myyntiin. Toinen laituri saattaa kehittyä vielä armoitetuksi, joten rahahuolia ei ensi kautta ajatellen ole  :peukku_ylos:

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #407 : 01.07.2007, 15.24.48 »
Kausi päättyi 2-0 voittoon. Sarjassa olin kolmas ja hyökkääjä voitti maalipörssin. Ensi kaudella tavoitteena nousta seiskaan(kunhan saan pari vahvistusta)
Junnujoukkueeseen panostamisen lopetan todennäköisesti heti, kunhan saan nostettua sieltä pari lupaavan oloista hyökkääjää.

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #408 : 24.10.2007, 20.25.39 »
Pitääpä tännekin pitkästä aikaa jotain raapustaa...
Niin perkele sentään menin ja tipuin kutosesta seiskaan enkä oilein käsitä miten se oli mahdollista, sillä joukkueeni ei millään mittarilla ollut sarjan toiseksi huonoin. Sekä tähdillä, että muulla otteluarvosteluilla mitattuna olisi oiekutettu sijoitus ollu vähintään viides, mutta aina ei mee tasan nallekarkit. Mut ens kaudella voi olla aikamoista ylivoimaa seiskassa kun joukkuetta on jo nyt vahvistettu parilla unohtumaton-tasoisella pelaajalla ja muutoksia on vielä luvassa lisää. Joten ensi kaudesta on tulossa vain pakollinen takaisin kutoseen nousuun käytettävä väli kausi ja sitten lähdetään taas tosissaan taistelemaan kutosessa hieman korkeimmista sijoista
« Viimeksi muokattu: 24.10.2007, 20.27.23 kirjoittanut Raul # 7 »

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #409 : 24.10.2007, 20.51.53 »
Vihdosta viimein nousin seiskaan. Tavoitteena vain säilyttää paikka seiskassa ja kerätä mahdollisimman paljon rahaa. Hyökkäykseen hankin mahtavan maalintekijän. Janarilla on myös unohtumaton erikoistilannetaito sekä kelvollinen syöttö. Hyökkäys ja keskikenttä on kyllä kuosissa, pakkipää kaipaisi kyllä vahvistusta.

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #410 : 24.10.2007, 21.07.40 »
laitoin joukkueen hankintaan, kun vanha poistu ollessani pois netstä kesäkuusta saakka. uus joukkue on HPS Kannelmäki. mihis divariin sitä nykyään alotetaan? sillon kun alotin ni oli viel VI divari
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #411 : 25.10.2007, 19.43.22 »
fc mixture haastettu
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #412 : 25.10.2007, 20.26.14 »
fc mixture haastettu
Haaste hyväksyttty.  :pallo:
Itsellä oli tuo viime kausi aika turha. Kerran parissa viikossa kävin tarkastamassa tilanteen ja laittamassa kokoonpanot. Sijoitus sarjassa kolmas. Rahaa kuitenkin kertynyt niin paljon, että parin ostoksen jälkeen nousu pitäisi olla varma ensi kaudeksi.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #413 : 26.10.2007, 20.06.15 »
vieläkä junioreiden el segunda pyörii? pääseekö jotenkin mukaan?
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #414 : 27.10.2007, 13.59.52 »
vieläkä junioreiden el segunda pyörii? pääseekö jotenkin mukaan?
En tiedä pyöriikö, sillä ite tein sen liigan ja tossa juuri laitoin telakalle tuon oman juniori akatemian, ei nimittäin yhtään hyödyllistä pelaaja ole tuolta sen kahden kauden aikana tullut joten ainakin meikäläiselle riitti.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #415 : 06.11.2007, 15.16.36 »
Lopetin kanssa tuon junnuliigan. Idea kuulosti aluksi ihan hyvältä, mutta ei tuota vain jaksa. Rahaa menee hukkaan ja hyviä pelaajia nousee harvoin. Yhden hyvän hyökkäjään nostin ja tällä hetkellä myynnissä. 120k Pyydän tuosta, saas nähdä paljonko tulee  ::)

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #416 : 08.11.2007, 23.38.01 »
fc mixture haastettu
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #417 : 19.11.2007, 22.16.53 »
HPS kannelmäki haastettu.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #418 : 19.11.2007, 22.43.02 »
HPS kannelmäki haastettu.
miten mahollista kun mulla on jo peli? ??? ens viikol kyllä käy..
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #419 : 19.11.2007, 22.49.48 »
HPS kannelmäki haastettu.
miten mahollista kun mulla on jo peli? ??? ens viikol kyllä käy..
No voi herranjessus sentään  ;D Pitää ens kerralla muistaa (yrittää) haastaa ennen ku kirjottaa tän viestin.  ;D ;D
Mut juu ens viikol...  ::)
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-