Kirjoittaja Aihe: Hattrickin otteluraportit  (Luettu 141978 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #480 : 29.03.2008, 23.27.21 »
0-7 vierasvoitto. Tosin pahimmat vastustajatkin ottivat 6-0 ja 8-0 voitot. Edelleen kuitenkin kärjessä 3pts ero seuraaviin.
+ Los Blancos III haastettu
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #481 : 30.03.2008, 00.05.45 »
Loistovoitto 5-1 tänään. Eilen laajensin stadionia ja ostin kolme uutta pelaajaa, miljoona meni. Kasidivari.

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #482 : 30.03.2008, 00.15.29 »
0-7 vierasvoitto. Tosin pahimmat vastustajatkin ottivat 6-0 ja 8-0 voitot. Edelleen kuitenkin kärjessä 3pts ero seuraaviin.
+ Los Blancos III haastettu
Hyväksytty, toivottavasti joukkueesi on hps kannelmäki  :)
i Hala Madrid !

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #483 : 02.04.2008, 01.37.43 »
Turnauksen toinen kierros on pelattu. Jälleen päädyttiin pelkkiin kotivoittoihin.
2. kierroksen tulokset

FC Real Madrid 06  6 - 1  FC mixture
HPS Kannelmäki  3 - 2  Los Blancos
Ac Linnuntie  5 - 1  FC Veskan Pato



Seuraava kierros:

Fc mixture - HPS Kannelmäki
Fc Real Madrid 06 - Ac Linnuntie
Fc Veskan Pato - Los Blancos III



Sarjataulukko:

FC Real Madrid 06   6  (10-1)
Ac Linnuntie            6  (9-2)
HPS Kannelmäki     3  (4-4)
FC Veskan Pato      3   (3-6)
Los Blancos III       0   (2-7)
FC mixture               0   (2-10)  :(
« Viimeksi muokattu: 02.04.2008, 01.43.45 kirjoittanut STRIKER »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #484 : 02.04.2008, 12.50.54 »
Oho. Nousin 0-2 tappio asemasta 3-2 voittoon :o Vielä täältä noustaan >:D
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #485 : 02.04.2008, 12.56.38 »
Oho. Nousin 0-2 tappio asemasta 3-2 voittoon :o Vielä täältä noustaan >:D
:-[ Luulin jo voittavani.. Tulipa puun takaa ku tänää katoin, et jaahas 3-2..
i Hala Madrid !

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #486 : 05.04.2008, 14.24.46 »
Tänään vastassa sarjassa toiseksi viimeisenä majaileva joukkue, vierasottelu. Kaksi edellistä ottelua on päättynyt 7-0 voittoon ja tästäkin odotetaan maalijuhlaa. Itseluottamus on selvästi liioiteltu, joten hieman jännittää aliarvioidaanko vastustaja, mutta eiköhän 3 pistettä matkaa taas Helsinkiin.

E! 600. viesti :) :o :peukku_alas:
« Viimeksi muokattu: 05.04.2008, 14.33.46 kirjoittanut pälle »
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #487 : 05.04.2008, 23.42.02 »
0-3 vierasvoitto. Tyytyväinen olen. Mixturen haaste hyväksytty.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #488 : 07.04.2008, 14.25.47 »
Hyvät pelit jatkuvat mikä edelleen jaksaa yllättää  :o Eihän tuo tietenkään yhtään haittaa että noita pisteitä nyt on ropissut, sillä niitä tarvitaan. Sarja on nimittäin ykköstä lukuunottamatta erittäin tasainen. Itse olen kakkosena 12 pisteellä ja kuudentena majailevalla jengillä on koossa 9 pistettä.  Eikä sinne ykköspaikkaankaan nyt mikään mahdoton johto ole, 4 pistettä, mutta jengi on sen verran kova et eipä pitäis jakoja olla...

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #489 : 08.04.2008, 18.31.20 »
Voitto tuli viikonloppuna ja tänään RONALDOA vastaan jatkuu hyvä putki  ;)
i Hala Madrid !

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #490 : 08.04.2008, 23.08.25 »
Mitäs tollanen laastarin kuva käytännössä meinaa ? Kaikilla kolmella laiturilla sellanen nyt. 1-5 voittohan sieltä tuli.  :pallo:
i Hala Madrid !

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #491 : 08.04.2008, 23.45.10 »
Mitäs tollanen laastarin kuva käytännössä meinaa ? Kaikilla kolmella laiturilla sellanen nyt.
Pikkuvamma. Pystyy pelaamaan, mutta riski loukkaantua on suurempi kuin ilman sitä.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #492 : 09.04.2008, 00.00.53 »
Ja näin on taas yksi kierros RMFIN- cuppia pelattu. Maaleja nähtiin tällä kierroksella paljon, sillä kolmessa ottelussa maaleja tehtiin 16!  :peukku_ylos: Ac Linnuntie jatkaa vahvoja otteitaan ottamalla jälleen voiton ja siirtyen yksinäiseen sarjajohtoon.

3. kierroksen tulokset

FC mixture  3 - 1  HPS Kannelmäki
FC Real Madrid 06  1 - 5  Ac Linnuntie
FC Veskan Pato  1 - 5  Los Blanco III



Seuraava kierros:

4. kierros
Los Blancos III - Fc mixture
Fc Veskan Pato - Fc Real Madrid 06
HPS Kannelmäki - Ac Linnuntie




Sarjataulukko:

Ac Linnuntie            9  (14-3)
FC Real Madrid 06   6  (11-6)
Los Blancos III        3   (7-8)
HPS Kannelmäki      3  (5-7)
FC mixture               3   (5-11)
FC Veskan Pato       3   (4-11)


"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Edu

  • Viestejä: 1259
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #493 : 09.04.2008, 16.34.56 »
Oho, oli kyllä vähän epäoikeudenmukainen ottelu PUMPULIa kohtaan. Olimme vain 13 hatstatsia edellä, ja tärkein osa, eli keskikenttä, meni kolmella arvosanalla kaverille, mutta maaliero venähti jopa neljäksi. Näitä sattuu, pitänee tasoittaa tilannetta pelaamalla vielä varamiehisemmällä joukkueella :).
« Viimeksi muokattu: 09.04.2008, 16.40.03 kirjoittanut Edu »

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #494 : 12.04.2008, 23.31.31 »
Sarjakakkosta vastaan tuli kotona 3-1 voitto! :pallo: Ens viikolla samaa joukkuetta, nyk. sarja3 vastaan vieraissa. Talouskin kohenemassa päälle 200 000€. Ac Linnutie haastettu.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #495 : 14.04.2008, 12.03.47 »
Tuli vkonlopun sarjapelistä kuokkaan vieraissa 4-2 ja sijoitus vaihtui toisesta viidenteen, mutta eroa putoamis viivaan on silti riittävästi... tässä vielä ainakin kausi loppuun kk reeniä ja sit alkaa niiltä osin näyttää aika hyvältä. Nyt on 4 kk pelaajaa joista 1 unohtumaton, 1 armoitettu ja 2 häikäisevää joista kaikki ovat suht lähellä kehitystä. Kehittymisten jälkeen 2 myyntiin ja 1 vielä parempi tilalle  :peukku_ylos:

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #496 : 15.04.2008, 23.50.42 »
Ja taas yksi kierros RMFIN- cuppia on saatu päätökseen...

4. kierroksen tulokset:
Los Blancos III  4 - 3  Fc mixture
Fc Veskan Pato  0 - 6  Fc Real Madrid 06
HPS Kannelmäki  1 - 0  Ac Linnuntie



Seuraava kierros:
5. kierros
Fc mixture - Fc Veskan Pato
HPS Kannelmäki - Fc Real Madrid 06
Los Blancos III - Ac Linnuntie




Sarjataulukko:

Ac Linnuntie            9  (14-3)
FC Real Madrid 06   9  (17-6)
Los Blancos III        6   (11-11)
HPS Kannelmäki      6  (6-7)
FC mixture               3   (8-15)
FC Veskan Pato       3   (4-17)


Tulossa hyvin jännittävä viimeinen kierros.  :peukku_ylos:  :pallo:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #497 : 15.04.2008, 23.56.03 »
Sain erinomaisesta maalintekijästä 18v 470k ( Jotain 430k vissiin omaan kassaan siitä). Nyt en kyllä älyä...
i Hala Madrid !

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #498 : 20.04.2008, 00.04.50 »
1-2 voitto sarja 3. vastaan vieraskentällä :peukku_ylos: Ensi kierroksella vastassa 7. sarjassa oleva joukkue, odotan maali-iloittelua.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #499 : 23.04.2008, 00.16.54 »
Ja näin on saatu ensimmäinen RMFIN- cup päätökseen.  :pallo:
Tässä viimeisen kierroksen tulokset:

FC mixture  9 - 1  FC Veskan Pato
Los BLancos III  0 - 7  Ac Linnuntie
HPS Kannelmäki  3 - 1  FC Real Madrid 06



Lopullinen sarjataulukko:

Ac Linnuntie            12  (21-3)
FC Real Madrid 06   9  (18-9)
HPS Kannelmäki      9  (9-8)
FC mixture               6   (17-16)
Los Blancos III        6   (11-18)
FC Veskan Pato       3   (5-28)

Sarjan voittoon selvisi AC Linnuntie, joka voitti neljä viidestä ottelustaan ja selvisi koko urakasta päästämällä vain kolme maalia. AC Linnuntie teki myös eniten maaleja turnauksessa.
Suuret onnittelut koko AC Linnuntie joukkueelle ja joukkueen managerille Edulle.  :tuoppi:

Kiitokset kaikille osallistujille!  :peukku_ylos:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-