Kirjoittaja Aihe: Hattrickin otteluraportit  (Luettu 141805 kertaa)

0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #560 : 09.07.2008, 12.43.21 »
Hep! Mukana jos ollaan alottamassa...

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #561 : 12.07.2008, 20.08.00 »
Tänää ottelu ykköstä vastaan ja pakko voittaa ku kolmessa matsissa olen kerännyt vasta kolme pistettä oman hölmöyteni ansiosta. Tänään myös selviää onko mun joukkueesta nousemaan vielä seiskaan..
i Hala Madrid !

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #562 : 12.07.2008, 23.42.56 »
Kakkosta vastaan tuli moty-vtp taktiikalla 0-5 turpiin. En oo osallistumassa kun lähen landelle ens viikol.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #563 : 13.07.2008, 21.07.48 »
Eli alkaako ens viikolla uus cup ?
i Hala Madrid !

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #564 : 13.07.2008, 22.55.21 »
Eli alkaako ens viikolla uus cup ?
Joo voisihan se alkaa. Ilmoittautuneita on siis yhteensä neljä, itseni mukaan luettuna. Eli:

PUMPULI
ronaldo_90
Raul # 7
STRIKER

Pistän huomenna otteluohjelman ja muut jutut tänne.  :pallo:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #565 : 14.07.2008, 19.06.36 »
                                                                    Copa del RMFIN

Turnaus aloitetaan 15.7 ja ottelut pelataan jokaisena tiistaina. Ensimmäinen otteluparissa mainittu joukkue on kotijoukkue. Kaikki joukkueet pelaavat yhteensä kuusi ottelua, sekä kotona että vieraissa jokaista vastustajaa vastaan. Jos kaksi joukkuetta päätyvät samoille pisteille, pelataan finaali puolueettomalla stadionilla.
Ottelut pelataan normaaleilla ystävyysottelusäännöillä, paitsi mahdollinen finaali, joka pelataan cup- säännöillä.

Osallistuvien joukkueet:

ronaldo_90 - Los Blancos III
STRIKER - Fc mixture
Raul # 7 - Los Royal Galacticos
PUMPULI - Fc Real Madrid 06

Ottelujärjestys:


Los Blancos III - Fc mixture
Los Royal Galacticos - Fc Real Madrid 06

Los Royal Galacticos - Los Blancos III
Fc mixture - Fc Real Madrid 06

Los Blancos III - Fc Real Madrid 06
Fc mixture - Los Royal Galacticos

Fc mixture - Los Blancos III
Fc Real Madrid 06 - Los Royal Galacticos

Los Blancos III - Los Royal Galacticos
Fc Real Madrid 06- Fc mixture

Fc Real Madrid 06 - Los Blancos III
Los Royal Galacticos - Fc mixture

E. ei tämä kyllä kovin cup- muotoinen turnaus ole, mutta ihan miten vaan.  ::)
« Viimeksi muokattu: 14.07.2008, 19.10.16 kirjoittanut STRIKER »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #566 : 14.07.2008, 20.35.15 »
Fc Mixture haastettu.
Tän kauden ainoa tavote on kerätä rahaa jos nyt sitte ensi kaudella pääsisi tavoittelemaan nousua seiskaa.  :peukku_alas:  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #567 : 14.07.2008, 22.34.44 »
No voi video... oli kerinny serkkupoika näköjään hyväskyä harkkapelin et en ainakaan ekalle kiekalle voi osallistua. Näin ollen PUMPULIN joukkue saa ilmaiset kolme pistettä 3-0 luovutusvoitlla  :(

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #568 : 15.07.2008, 22.35.25 »
Tästä lähtien asetan kyllä kokoonpanot viikon etuajassa  ;D  ;D
i Hala Madrid !

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #569 : 15.07.2008, 23.04.46 »
Nyt oli kyllä melko haastavat pelit kummallakin voittaneella joukkueella. Kaksi luovutusvoittoa.  ;D

Los Blancos III  0 - 5  Fc mixture
Los Royal Galacticos  0 - 5 Fc Real Madrid 06

Vielä loppuun huutonaurua.  ;D ;D

Seuraava kierros:

Los Royal Galacticos - Los Blancos III
Fc mixture - Fc Real Madrid 06
  :pallo:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #570 : 23.07.2008, 00.04.58 »
 ::)

Noniin, eiköhän ensi tiistaina tehdä niin, että aloitetaan turnaus alusta.

Uusia ilmoittautumisia uuteen turnaukseen voi antaa vielä tämän viikon sunnuntaihin asti, jos lisää halukkaita löytyy. Muussa tapauksessa mennään näillä joukkueilla, ja otetaan ensimmäisestä kierroksesta lähtien alusta. Ei nimittäin kovin hyvä ole, jos ensimmäisellä kierroksella kaikki pelit päättyvät luovutusvoittoon, seuraavalla kierroksella toista peliä ei pelata, ja aavistelisin että tuossa toisessakin pelissä ei kaikki ihan kohdillaan ollut...

--------------------------------------------------------------

Näin turnauksen järjestäneenä pahoittelen tapahtunutta.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

PUMPULI

  • Viestejä: 425
  • ¡Hala Madrid!
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #571 : 28.07.2008, 09.29.09 »
Pelataanko samat matsit mitä on tuossa aikaisemmassa viestissä?
Eli:
Los Blancos III - Fc mixture
Los Royal Galacticos - Fc Real Madrid 06


Ei vissiin tule lisää ilmoittautumisia?!?
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #572 : 28.07.2008, 15.51.36 »
Ja ensimmäinen kierros saatu pelattua...

Los Blancos III  2 - 7  Fc mixture
Los Royal Galacticos  2 - 4  Fc Real Madrid 06


Pidänpä päivitystä myös maalintekijöistä...

Maalintekijät:
3 Erkka Siven
2 Miku Räim
2 Raul Jänes
Procopio Pereyra
Erkki Tuomainen    
Mikko Haimi       
Tom Behm
Petar Radić 
Sijbrand Witsen    
Elmeri Suonvieri
Joona Poikolainen


Seuraava kierros:

Los Royal Galacticos - Los Blancos III
Fc mixture - Fc Real Madrid 06
----------------------------------------------------------

Haaste lähetetty.  :pallo:
« Viimeksi muokattu: 29.07.2008, 22.59.09 kirjoittanut STRIKER »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #573 : 28.07.2008, 18.03.36 »

Kyllä pelataan. Los Blancos III haastettu, muistapa ronaldo_90 laittaa kokoonpano.  ;)
Nyt laitoin. Ei kyllä kovin hyvin tämä kausi oo menny. Itseluottamus jne. ihan päin hemmettiä mun sähläysten ansiosta ja tällä menolla tipun ysiin :D Noh onneksi on aikaa skarpata..
i Hala Madrid !

PUMPULI

  • Viestejä: 425
  • ¡Hala Madrid!
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #574 : 28.07.2008, 19.56.45 »
Haaste heitetty!
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #575 : 01.08.2008, 17.45.00 »
Onko 933 034€ tätä nykyä Hattrickissä summa vai mikään?
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

PUMPULI

  • Viestejä: 425
  • ¡Hala Madrid!
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #576 : 01.08.2008, 18.55.42 »
^Eihän tuo kovin paljoa ole........
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #577 : 01.08.2008, 19.09.11 »
Ensi viikon harkkamatsin pystyn pelaamaan, jos tänää sovittais, mutta siitä eteenpäin 2 viikkoa olen lomalla ja ei ole varmuutta onko mahdollisuuksia koneelle. Eli yksi harkkamatsi saattaa jäädä pelaamatta. Luovutusvoitto ?
e. Los Royal Galacticos haastettu.
« Viimeksi muokattu: 01.08.2008, 19.11.30 kirjoittanut ronaldo_90 »
i Hala Madrid !

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #578 : 01.08.2008, 19.19.47 »
Nuorisojoukkueen taso noussut erinomaiseen :peukku_ylos: ja viime lauantaina 7-0 voitto ja pistetilin avaus.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #579 : 03.08.2008, 16.17.50 »
Luovutusvoitto ?
Nää, ei jaksa näitä luovutusvoittoja. Ensi pelinne, jonka pelaatte vastakkain (viimeinen kierros) on kuuden pisteen ottelu. Se ottelu tullaan pelaamaan puolueettomalla kentällä, joka voisi olla vaikka minun kotistadionini eli FC mixture Arena.
Tässä vielä päivitetty versio jäljellä olevista peleistä:

Los Royal Galacticos - Los Blancos III
Fc mixture - Fc Real Madrid 06

Fc mixture - Los Royal Galacticos

Fc mixture - Los Blancos III
Fc Real Madrid 06 - Los Royal Galacticos

Los Blancos III - Los Royal Galacticos
Fc Real Madrid 06- Fc mixture

Fc Real Madrid 06 - Los Blancos III (6 pisteen ottelu FC mixture Arenalla 257800)
Los Royal Galacticos - Fc mixture
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-