Kirjoittaja Aihe: Hattrickin otteluraportit  (Luettu 141828 kertaa)

0 jäsentä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #580 : 06.08.2008, 00.17.32 »
Kazuum ja kakkoskierros pelattu...


Los Royal Galacticos  2 - 2  Los Blancos III
Fc mixture  2 - 5  Fc Real Madrid 06



Maalintekijät:
4  Raul Jänes
3  Erkka Siven
2  Miku Räim
2  Sijbrand Witsen 
2   Petri Vanninen
2   Joona Poikolainen
Procopio Pereyra
Erkki Tuomainen   
Mikko Haimi       
Tom Behm
Petar Radić   
Elmeri Suonvieri
Torquato Buttafuoco
Juhana Pehkonen
John Hanson
Ivan Dudić
Ostap Katsman

Seuraava kierros:

Fc mixture - Los Royal Galacticos

"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #581 : 09.08.2008, 01.04.35 »
Los Royal Galacticos haastettu.  :pallo:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #582 : 14.08.2008, 19.46.17 »
Yhden ottelun kolmas kierros pelattiin siis tuossa muutama kymmen tunti sitten... Fc Mixtureeni otti pahasti turpaan Los Royal Galacticosilta.


Fc mixture  1 - 6  Los Royal Galacticos


Seuraava kierros:

Fc mixture - Los Blancos III
Fc Real Madrid 06 - Los Royal Galacticos


Sarjataulukko:
Fc Real Madrid 06  (2  9-4)    6
Los Royal Galacticos  (3  10-6)  4
Fc Mixture  (3  10-13)      3
Los BLancos III  (2  4-9)    1

Suluissa pelatut ottelut ja maaliero.

Maalintekijät:
4  Raul Jänes
3  Erkka Siven
2  Miku Räim
2  Sijbrand Witsen 
2   Petri Vanninen
2   Joona Poikolainen
2    José María Camargo
2   Tijs van den Bogaard
Tage Fridbeck
Procopio Pereyra
Erkki Tuomainen   
Mikko Haimi       
Tom Behm
Petar Radić   
Elmeri Suonvieri
Torquato Buttafuoco
Juhana Pehkonen
John Hanson
Ivan Dudić
Ostap Katsman
Ilmo Laaksonen
Jean-Pierre Quenot
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #583 : 19.08.2008, 00.34.59 »
Toivotaan, että ronaldo_90 löytää huomenna (tänään) foorumille hyväksymään haasteeni.  :pallo:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #584 : 19.08.2008, 18.25.45 »
Löysin.  :)
i Hala Madrid !

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #585 : 19.08.2008, 23.52.27 »
Löysin.  :)
Hyvä.  :peukku_ylos: Olin duunissa illan, joten pelin jouduin pelaamaan ykkösmiehillä.  :-X


Fc mixture  4 - 1  Los Blancos III
Fc Real Madrid 06  6 - 0  Los Royal Galacticos



Maalintekijät:
6  Raul Jänes
3  Erkka Siven
3  Miku Räim
2  Sijbrand Witsen
2   Petri Vanninen
2   Joona Poikolainen
2    José María Camargo
2   Tijs van den Bogaard


Sarjataulukko:
Fc Real Madrid 06  (3  15-4)    9
Los Royal Galacticos  (4  10-12)  4
Fc Mixture  (4  14-14)      6
Los BLancos III  (3  5-13)    1



Seuraava kierros:

Los Blancos III - Los Royal Galacticos
Fc Real Madrid 06- Fc mixture

--------------------------------------------------------
Jotta maalintekijälistasta ei tulisi liian pitkää, niin laitan sinne pelaajna vasta jos hän on tehnyt kaksi maalia.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #586 : 27.08.2008, 22.54.33 »
...

Los Blancos III - Los Royal Galacticos  ???

Fc Real Madrid 06  7 - 0  Fc mixture



Maalintekijät:
7  Raul Jänes
3  Erkka Siven
3  Miku Räim
2  Sijbrand Witsen
2   Petri Vanninen
2   Joona Poikolainen
2    José María Camargo
2   Tijs van den Bogaard
2 Brent Miller
2 Petar Radić 
2 Vladimirs Värtnieks


Sarjataulukko:
Fc Real Madrid 06  (4  22-4)    12
Los Royal Galacticos  (4  10-12)  4
Fc Mixture  (5  14-21)      6
Los Blancos III  (3  5-13)    1


Seuraava kierros:

Fc Real Madrid 06 - Los Blancos III (6 pisteen ottelu FC mixture Arenalla 257800)
Los Royal Galacticos - Fc mixture
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #587 : 28.08.2008, 00.37.40 »
Nyt kyllä pitää parantaa tapani....
i Hala Madrid !

PUMPULI

  • Viestejä: 425
  • ¡Hala Madrid!
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #588 : 30.08.2008, 08.50.31 »
^Muistahan käydä vastaamassa haasteeseen
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #589 : 01.09.2008, 17.36.43 »
Vaadin 3 ilmaista pistettä, sillä haaste oli heitetty!! Ja Fc mixture haastettu

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Vs: Re: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #590 : 02.09.2008, 00.03.30 »
Vaadin 3 ilmaista pistettä, sillä haaste oli heitetty!! Ja Fc mixture haastettu
Asia meni liiton käsittelyyn ja äänestyksen jälkeen tultiin siihen tulokseen että, vaatimus hyväksyttiin. Maaliero kuitenkin pysyy joukkueella samana. Näin LRG nousee Fc Mixturen ohi toiseksi viiden pisteen päähän kärkipaikkaa pitävästä Fc Real Madrid 06:sta ja yhden pisteen Fc Mixturen edelle.

Sarjataulukko:
Fc Real Madrid 06  (4  22-4)    12
Los Royal Galacticos  (5  10-12)  7
Fc Mixture  (5  14-21)      6
Los Blancos III  (4  5-13)    1



Haaste hyväksytty.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Vs: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #591 : 03.09.2008, 01.09.04 »
Ja näin on viimeinen, vähämaalinen kierros saatu pelattua. Turnauksen voitti ylivoimaiseen tapaan jokaisen ottelun voittanu Fc Real Madrid 06. Onnittelut joukkueelle sekä sen managerille PUMPULIlle.  :tuoppi:


Fc Real Madrid 06  1 - 0  Los Blancos III (6 pisteen ottelu FC mixture Arenalla 257800)
Los Royal Galacticos  0 - 2  Fc mixture


Sarjataulukko:
Fc Real Madrid 06  (5  23-4)    18
Fc Mixture  (5  16-21)      9
Los Royal Galacticos  (5  10-14)  7
Los Blancos III  (4  5-14)    1



Maalintekijät:
7  Raul Jänes


3  Erkka Siven
3  Miku Räim


Maalikuninkuus meni myös Fc Real Madrid 06:n joukkueeseen. Raul Jänes kunnostautui 7 maalillaan selvään voittoon ´pichichi´ taistossa.
« Viimeksi muokattu: 03.09.2008, 01.11.38 kirjoittanut STRIKER »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

PUMPULI

  • Viestejä: 425
  • ¡Hala Madrid!
Vs: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #592 : 03.09.2008, 10.41.35 »
 :pallo:^Kiitos :pallo:
Pitäisköhän voiton kunniaksi ottaa viikonloppuna pari "kuohujuomaa"  ;D :tuoppi:

Raulikin loukkaantui viimeisessä ottelussa :( 3 viikkoa >:(
Onnistui maalinteossa kaikissa otteluissa! (paitsi vikassa ei ehtiny kun loukkaantui).

Millois uutta cuppia?
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Vs: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #593 : 29.09.2008, 13.49.30 »
Huomiseksi ystävyysmatsia ?
i Hala Madrid !

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #594 : 11.10.2008, 01.06.06 »
Muutama pelaaja on heitetty menemään ja 27-vuotias latino hommattiin laituriks! :peukku_ylos: vaikuttaa kovalta pelimieheltä. Vielä vois harkit valmentajavaihdosta tai uutta maalivahtia. Junnuista tuli näköjään kehitettävää laatua oleva pakki.

Suomen cupissa pääsin yllättäen ekalta kierrokselt jatkoon 1-0 kotivoitolla.

Tuleva kausi 8. divarissa ois tarkotus nousta ja sen takas 7. Toinen vaihtoehto on kehittää joukkuetta/hommata kunnollinen joukkue. Tällä hetkellä on nimiyyäin aika kurasakki. :(

"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

PUMPULI

  • Viestejä: 425
  • ¡Hala Madrid!
Vs: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #595 : 15.10.2008, 06.29.22 »
Cupista tuli lähtö laulukuoroon, millois jatketaan tätä RM cuppia?
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Vs: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #596 : 15.10.2008, 09.38.55 »
Cupista tuli lähtö laulukuoroon, millois jatketaan tätä RM cuppia?
Itse ainakin mukana. Kausi lähti voitolla käyntiin, mutta nyt jo 4 suht tärkeää pelaajaa sairastuvalla. Onneksi jokainen vain yhden viikon.
i Hala Madrid !

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Vs: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #597 : 20.10.2008, 21.53.30 »
Haastakaa: Los blancos III jos ootte harkkamatsin tarpees :)
i Hala Madrid !

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #598 : 09.11.2008, 13.58.16 »
Haastakaa: Los blancos III jos ootte harkkamatsin tarpees :)
Los blancos III haastettu. vähän myöhässä, mutta parempi myöhään kuin ei millonkaa.

HPS Kannelmäki haki eilen 0-4 vierasvoiton, ja joukkueen tappioton putki on 4 ottelua.
Alku kausi on tuonot 3 voittoa ja 2 tasapeliä, joilla joukkue majailee sarjassa sijalla 3 vain kaksi pistettä kärkeä jäljessä. Joukkueeseen on tullut pieniä muutoksia. Puolustaja sai mennä ja nuori laitettiin kehittymään. Kärkeen ja vasemmalle laidalle on hommattu vahvistukset ulkomailta. Toivottavasti tulos näkyy myös nousun myötä.

Tulevaisuuden tavoitteita on valmentajan vaihdos, maalivahdin vaihdos sekä uuden stadionin rakentaminen. Pitää vaan jotenkin saada priorisoitua...
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Vs: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #599 : 09.11.2008, 14.14.21 »
Voinpa tässä sanoa, että itse jätän Hattrickin pois elämästäni. Aika ja mielenkiinto eivät tällä hetkellä riitä. Turha pitää sitä joukkuetta pystyssä vain käymällä siellä kerran viikossa, joten nyt kävi näin.
Ehkä myöhemmin vielä palaan HT:n pariin.  :pallo:
Onnea tuleviin kausiin muille madridistojen joukkueille.  :traktori:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-