Moi vaan kaikille. Olen tässä muutaman päivän katsellut foorumin kirjoituksia, ja täytyy tunnustaa, että hyvin on tiedot hallinnassa. Copa del Reyn viimeisin ottelu oli tosiaan lähellä täydellistä onnistumista, mutta kuten joku jo on maininnut, 5 maalia eteen on aivan liikaa. Jopa los Galacticosille. Mutta sitten otsikon aiheeseen. 25.3 tulee täyteen yksi omista suurista unelmista, nähdä livenä Santiago Bernabeu ja 26.3 kokea toivottavasti täyden stadionin huuma ottelussa Deportivo la Corunaa vastaan. Olo on kuin pikkupoikana joulua odotellessa. Täytynee ottaa ylimääräinen kassi/laukku mukaan, jotta kaikki mahdollinen RM esine jonka ostaa, saisi myös kotiin. Vaimo tosin voi sanoa siihen ns painavan sanansa.
Mutta se on sen ajan murhe. Kaikille jatkoja ja toivottavasti keskustelu ja kirjoittelu jatkuu yhtä onnistuneena kuin nämä päivät ovat osoittaneet niiden olleen.
Ps. Viimeistään matkan jälkeen tulee kommentteja ottelusta ja tietysti matkasta
T: don Miguel