Kirjoittaja Aihe: Unelma täyttyy  (Luettu 3017 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

don Miguel

Unelma täyttyy
« : 17.02.2006, 13.51.13 »
Moi vaan kaikille. Olen tässä muutaman päivän katsellut foorumin kirjoituksia, ja täytyy tunnustaa, että hyvin on tiedot hallinnassa. Copa del Reyn viimeisin ottelu oli tosiaan lähellä täydellistä onnistumista, mutta kuten joku jo on maininnut, 5 maalia eteen on aivan liikaa. Jopa los Galacticosille. Mutta sitten otsikon aiheeseen. 25.3 tulee täyteen yksi omista suurista unelmista, nähdä livenä Santiago Bernabeu ja 26.3 kokea toivottavasti täyden stadionin huuma ottelussa Deportivo la Corunaa vastaan. Olo on kuin pikkupoikana joulua odotellessa. Täytynee ottaa ylimääräinen kassi/laukku mukaan, jotta kaikki mahdollinen RM esine jonka ostaa, saisi myös kotiin. Vaimo tosin voi sanoa siihen ns painavan sanansa.
Mutta se on sen ajan murhe. Kaikille jatkoja ja toivottavasti keskustelu ja kirjoittelu jatkuu yhtä onnistuneena kuin nämä päivät ovat osoittaneet niiden olleen.
Ps. Viimeistään matkan jälkeen tulee kommentteja ottelusta ja tietysti matkasta
T: don Miguel
Real Madrid hasta la muerte

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
Re: Unelma täyttyy
« Vastaus #1 : 17.02.2006, 14.08.02 »
muistaakseni täältä löytyy jo topiikki futismatkailusta Madridiin...

Ite oon menossa kattomaan edellistä kotipeliä Betisiä vastaan 19.3.

RONALDO

« Vastaus #2 : 17.02.2006, 14.08.28 »
Tästä aiheesta on kyllä jo oma topic mutta kiva kun Madridiin menet ja pistäppä raporttia tulemaan Madridista ;)

Ai niin! Tervetuloa foorumille!

HannuTouru

« Vastaus #3 : 17.02.2006, 15.15.11 »
Hyvää reissua vaan, ei muuta kun raporttia tulemaan  :tuoppi:

Eikös muuten joku muukin ollut menossa tuohon samaan otteluun...? Joku muistikuva olisi siitä, että jossain topicissa joku olisi näin sanonut. Voi tietysti olla, että muistan aivan väärin...  ;D

Niin ja se jo ollut  "Oletko käynyt/menossa Madridiin?"-topic löytyy muuten tästä: http://www.realmadridfin.net/foorumi/index.php?topic=383.60

P.S. Oletko ja varannut liput? Jos olet, niin mistä ja mihin hintaluokkaan?
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

don Miguel

« Vastaus #4 : 17.02.2006, 15.24.06 »
Lippujen kohtalo on vaimon hoidossa. Hän on varannut matkat, liput, hotellin ym. ym., sillä kyseessä on ennenaikainen synttärilahja. Siksi en ole saanut muuta infoa kuin matkan ajankohdan, kohteen jne., joten en osaa kertoa lippujen hintaa enkä mistä hommattu. Sorry.

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #5 : 21.02.2006, 00.46.00 »
Lippujen kohtalo on vaimon hoidossa. Hän on varannut matkat, liput, hotellin ym. ym., sillä kyseessä on ennenaikainen synttärilahja. Siksi en ole saanut muuta infoa kuin matkan ajankohdan, kohteen jne., joten en osaa kertoa lippujen hintaa enkä mistä hommattu. Sorry.

Oletko minun kakkosnikkini?  ;D :tuoppi:

Itse olen menossa samaan otteluun ja niinikään parempi puoliskoni on hommannut syntymäpäivälahjaksi reissun ottelulippuineen päivineen. Veikkaanpa, että sinunkin vaimosi on hyödyntänyt SMT:n futismatkapalvelua tässä :peukku_ylos:

Finale

« Vastaus #6 : 21.02.2006, 15.49.37 »
Meikäläinenkin tekee comebackin foorumille muutaman päivän tauon jälkeen. Syynä lomamatka katalooniaan, nyt moni sanoo mielessään että buu, mitä Madridin fani tekee verivihollisen kotikaupungissa, mutta aina ei kaikkea voi itse päättää ja nyt määränpäänä oli Barcelona itsestäni riippumattomista syistä, paljastetaan sen verran että sillä kuuluisalla paremmalla puoliskolla oli tässäkin asiassa sormet pelissä.

Viime lauantaina meni siis meikäläisen poikuus la ligan suhteen, kun kävin katsomassa Nou Campilla 81000 muun katsojan seurassa kuinka Barca pöllytti Real Betisiä 5-1. Oli kyllä käsittämättömän upea kokemus, vinkkinä Madridiin matkaajille: nauttikaa pelin joka hetkestä ja menkää stadionille aikaisin haistelemaan tunnelmaa. Itse tuntuu näin jälkeenpäin, että ei muista mitään kun kaikki huomio keskittyi siihen suuruuteen ja siihen kuinka ihmiset omistautuvat niin paljon jonkin asian eteen.

Nyt itselläni on enään yksi kohde minkä eteen tehdä töitä ja se on Santiago Bernabeu. Toivottavasti matkanne menee hyvin ja synttärionnittelut etukäteen molemmille :peukku_ylos:

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #7 : 21.02.2006, 20.00.22 »
Nou Camp oli varmasti massiivinen kokemus, sillä onhan kyseessä valtava stadioni. Ja eipä täällä varmaan kukaan ole sinua lynkkaamassa matkakohteen vuoksi ;) Joskus täytyy miellyttää parempaakin puoliskoa ja onhan Barcelona hieno kaupunki matkailijan kannalta

Toivottavasti matkanne menee hyvin ja synttärionnittelut etukäteen molemmille :peukku_ylos:

... niin no omat synttärit olivat jo tuossa tammikuun alussa... nooh, nysv nysv ::)

don Miguel

« Vastaus #8 : 21.02.2006, 20.10.15 »
 ;D Ja omani ovat vasta syyskuussa, joten se on tosiaankin etukäteislahja.