Kirjoittaja Aihe: Presidentinvaalit 2006  (Luettu 63118 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Re: Presidentinvaalit 2006
« Vastaus #120 : 30.06.2006, 16.06.16 »
Aivan, vertasin Rooneyta ja Ronaldoa heidän nykyiässään. Tietysti on ihan eriasia kun aletaan vertailemaan heitä esim. 21 vuotiaina molempia. Sen vertailun Ronaldo voittaa.

"golden Bootit sunmuut, ovat tulleet hänen maalimäärinsä ansiosta"
nii.. mul on jotenki semmonen käsitys et keskushyökkääjän tärkein tehtävä on tehä maaleja.. mut voihan se olla niinki et pelaajan paremmuus mitataan juoksumäärässä

On erinlaisia keskuhyökkääjiä, maaliatekevää, peliä rakentavaa.

Juuri tuossa juoksumäärässä oli pointtini. Nykyäänhän Ronaldo tarvitsee passin boksin rajalle, ja hän tekee maalin. Ronaldo ei juokse alhaalta hakemaan palloa kuten Rooney tekee. Eli, Rooney pystyy periaattessa ratkaisemaan pelin omalla panoksellaan kun hakee sen oman boksin rajalta, kuljettaa sen vastustajan boksille ja tekee maalin.
Keep the Red Flag Flyin' !

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #121 : 30.06.2006, 16.36.36 »
Näytä videopätkä missä Rooney juoksee omalta puolelta kenttää toisen boksille ja tekee maalin niin myönnän, et Rooney on hankinnan arvoinen.
i Hala Madrid !

Principe

« Vastaus #122 : 30.06.2006, 16.55.00 »
Eiköhän tämä kerro, ja varsinkin videon alku, että Rooney on hyvä hankinta muutaman vuoden jälkeen:

http://www.youtube.com/watch?v=6joB2HvO4Ok&search=wayne%20rooney

Puskas

• Oma teksti
« Vastaus #123 : 30.06.2006, 16.59.30 »
On erinlaisia keskuhyökkääjiä, maaliatekevää, peliä rakentavaa.

Juuri tuossa juoksumäärässä oli pointtini. Nykyäänhän Ronaldo tarvitsee passin boksin rajalle, ja hän tekee maalin. Ronaldo ei juokse alhaalta hakemaan palloa kuten Rooney tekee. Eli, Rooney pystyy periaattessa ratkaisemaan pelin omalla panoksellaan kun hakee sen oman boksin rajalta, kuljettaa sen vastustajan boksille ja tekee maalin.

Edelleenkin anna niitä konkreettisia esimerkkejä tällaisesta, äläkä jauha juttuja joita olet nähnyt Rooneyn tekevän, kun olet pelannut FIFA 2006 helpoimmalla tasolla. Ja kyllähän kärkimiehen tärkein tehtävä edelleenkin on tehdä maaleja.

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #124 : 30.06.2006, 17.23.10 »
Minusta sellaisia pelaajia löytyy maailmasta niin paljon, jotka ravaavat ympäri kentää, mutta niitä kliinisiä maalintekijöitä onkin sitten helvetin paljon vähemmän.. Otetaan nyt esimerkki.. Minusta Portugalin/PSG:n Pauleta on hyvä esimerkki, koska hän liikkuu suunnilleen samanverran kuin Ronaldo, muttei tee läheskään yhtä paljon maaleja.. tietenkin joukkuekavarit vaikuttavat asiaan..

hyvät maalintekijät ovat katoavaluonnonvara..  :D
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
« Vastaus #125 : 30.06.2006, 17.25.50 »
Eiköhän tämä kerro, ja varsinkin videon alku, että Rooney on hyvä hankinta muutaman vuoden jälkeen:
Toivottavasti tää oli joku vitsi.
Etenkin tuo alku näyttää sen, että Rooney ei ole tervetullut Real Madridiin. Ei nyt, eikä koskaan.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Principe

« Vastaus #126 : 30.06.2006, 21.05.47 »
Toivottavasti tää oli joku vitsi.
Etenkin tuo alku näyttää sen, että Rooney ei ole tervetullut Real Madridiin. Ei nyt, eikä koskaan.
Mielestäni ainakin on ihan hyvä pelaaja, kunhan oppii hillitsemään itsensä ja jättää nuo "itkut" väliin.

mikko29

« Vastaus #127 : 30.06.2006, 21.11.27 »
Onhan se myönnettävä että Rooney on hyvä pelaaja mutta aivan eri asia on sopisiko espanjan liigaan. Realiin en häntä ikinä haluaisi eikä hänen edes kannattaisi siirtyä, ties kuinka hyväksi kehittyy englannissa(jaa saa myös jäädä sinne)..
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #128 : 30.06.2006, 21.16.44 »
Niin totta Rooneyllä on hyvä tekniikka valioliigan puolustajia vastaan, mutta tuskin hän Espanjassa millään tavalla pärjäisi.
Menee Rooneyn ura piloillee Real menettää rahaa ja vieläpä pelillisesti mennään alaspäin.
i Hala Madrid !

Principe

« Vastaus #129 : 30.06.2006, 21.48.01 »
Olen huomannut, että monia englanniin maajoukkueen tähtiä arvostellaan aika jyrkästi ja negatiivisesti. Miten Englanti on silti noinkin pitkällä MM-kisoissa, ja espanja jo ulkona?

RONALDO

« Vastaus #130 : 30.06.2006, 21.52.26 »
Olen huomannut, että monia englanniin maajoukkueen tähtiä arvostellaan aika jyrkästi ja negatiivisesti. Miten Englanti on silti noinkin pitkällä MM-kisoissa, ja espanja jo ulkona?

Luulenpa että mikäli Espanjalle olisi tullut Ecuador vastaan ja Englannille Ranska niin tilanne olisi nyt aivan toinen.Missään kohtaa tätä turnausta Englanti ei ole mua vakuttaanu, ja huomenna Britit tippuu mikäli ei saa peliä venytettyä rankkukisaan.

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #131 : 30.06.2006, 22.02.49 »
rankkukisaan.
Mitä veikkaat monentee rivii pallo menee jos Becks tykittää ? mä veikkaan 5. :)
Oikein arvannut saa Pepsipullon  :peukku_ylos:

Luulenpa että mikäli Espanjalle olisi tullut Ecuador vastaan ja Englannille Ranska niin tilanne olisi nyt aivan toinen.Missään kohtaa tätä turnausta Englanti ei ole mua vakuttaanu, ja huomenna Britit tippuu mikäli ei saa peliä venytettyä rankkukisaan.
Muuten oot aivan oikeassa. Ja saanko kysyä Principe monta Englannin kunnon hyökkäystä oot nähnyt ? Ei siis semmosta et pistetää korkee pallo Crouchille tai et Gerrard laukoo 40 metristä..
e. Ja principe en tarkoittanut tossa mun viestissä sitä, että Englannissa on paskat pakit vaan sitä, että ne ovat hitaat ja kömpelöt ( yleensä), mutta pääpalloissa hyvät. Espanjassa taas puolustajat ovat nopeita ja pallollisina hyviä, Esim. Ramos.
« Viimeksi muokattu: 30.06.2006, 22.04.35 kirjoittanut ronaldo_90 »
i Hala Madrid !

E-spel

« Vastaus #132 : 30.06.2006, 22.21.19 »
Olisko se Ranska kuitenkin hiukan eri luokan joukkue kun Ecuador?

E-spel

« Vastaus #133 : 30.06.2006, 22.23.15 »
ja huomenna Britit tippuu mikäli ei saa peliä venytettyä rankkukisaan.
Tähän sellanen huomautus, että Englantia huonompaa rankkarikisa-joukkuetta saa hakea - ja pitkään.

RONALDO

« Vastaus #134 : 30.06.2006, 22.24.00 »
ja huomenna Britit tippuu mikäli ei saa peliä venytettyä rankkukisaan.
Tähän sellanen huomautus, että Englantia huonompaa rankkarikisa-joukkuetta saa hakea - ja pitkään.

Se on kyllä totta mutta rankkareissa kaikki on mahdollista  ::)

« Vastaus #135 : 01.07.2006, 00.15.15 »
Edelleenkin anna niitä konkreettisia esimerkkejä tällaisesta, äläkä jauha juttuja joita olet nähnyt Rooneyn tekevän, kun olet pelannut FIFA 2006 helpoimmalla tasolla. Ja kyllähän kärkimiehen tärkein tehtävä edelleenkin on tehdä maaleja.

On monta kertaa kuljettanut peleissä kentän päästä päähän, ei tosin maalia ole tehnyt. En nyt videota tähänhätään löytänyt.

Mutta olen edelleenkin sitämieltä, että Rooney todellakin pystyy siihen. Olen varma siitä.
Keep the Red Flag Flyin' !

Puskas

• Oma teksti
« Vastaus #136 : 01.07.2006, 12.17.38 »
On monta kertaa kuljettanut peleissä kentän päästä päähän, ei tosin maalia ole tehnyt. En nyt videota tähänhätään löytänyt.

Mutta olen edelleenkin sitämieltä, että Rooney todellakin pystyy siihen. Olen varma siitä.

Varmaan tyhjällä kentällä melkein kuka tahansa siihen pystyy, mutta kyse onkin siitä kykeneekö ratkaisemaan isoja otteluita.

E-spel

« Vastaus #137 : 01.07.2006, 13.31.14 »
Jaahas, Palacios ilmoittaa hankinnoikseen Joaquinin, Reyesin ja Pablon  :peukku_ylos: Ihan hyviä kaikki mielestäni. Joukkue tarvitsee nuorta ja eritoten lisää espanjalaista verta  :peukku_ylos:
Tässä vielä linkki:
http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/real_madrid/es/desarrollo/666553.html

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #138 : 01.07.2006, 13.38.49 »
Cici-Ramos-Pablo- Carlos

Puolustus näyttäis hyvältä.

Jos Joaquin ja Reyes hankittais niin se 4-3-3 taktiikkakin olis aika varma.

Ketkäs sitten kolmeks keskikentäks?   
i Hala Madrid !

mikko29

« Vastaus #139 : 01.07.2006, 14.05.19 »
Minusta real tarvitsee kyllä hieman kovemman profiilin topparin..
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi