Kirjoittaja Aihe: Presidentinvaalit 2006  (Luettu 63104 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Presidentinvaalit 2006
« Vastaus #140 : 01.07.2006, 22.25.35 »
Kyllä Rooney vakuutti minut "kyvyillään" tänään, jälleen kerran! ;D
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #141 : 01.07.2006, 23.12.24 »
Rooney näytti taas mihin hän pystyy runttaa 2 pelaajaa nurin potkasee toista kiveksille ja kävi vielä runnimaa ottelun ratkaisijaa ( Ronsuu), ja sai punasen.
i Hala Madrid !

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #142 : 02.07.2006, 00.16.41 »
Koskas nuo vaalit alkavat?  ???
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

E-spel

« Vastaus #143 : 02.07.2006, 00.22.03 »
2.7.2006 elikkäs juurikin tänään.

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #144 : 02.07.2006, 00.27.10 »
2.7.2006 elikkäs juurikin tänään.

jees, mutta mihin aikaan?? Voiko tuota seurata jostain kuvan välityksellä??
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

E-spel

« Vastaus #145 : 02.07.2006, 00.47.45 »
Hehe, olin täpinöissäni tosta äskeisestä Zidane-showsta, siitä johtui tämä jäätyminen. Nyt laitoit kyllä niin pahan, että en osaa vastata, mutta vastaan silti; varmaan joskus illasta ja tuskin on mahdollista videokuvan välityksellä seurata.

mikko29

« Vastaus #146 : 02.07.2006, 10.36.20 »
Tässähän alkaa olla ihan täpinöissä noita vaaleja odotellessa :P

Oma veikkaus on että Calderon tai Villa Mir voittaa...
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

mikko29

« Vastaus #147 : 02.07.2006, 10.37.07 »
tyhjä :-[

Roiss

• Look, Dem Voice Up
« Vastaus #148 : 02.07.2006, 10.58.15 »

Pyörii ympäri päivän, et tuskin hirveetä live-matskua tiedossa...

mikko29

« Vastaus #149 : 02.07.2006, 11.15.22 »
Onkos tietoa mihin aikaan äänet on laskettu?

HannuTouru

« Vastaus #150 : 02.07.2006, 11.34.55 »
Tuo äänestys alkaa paikallista aikaa kello 9.00 ja loppuu 20.00. Tulos pitäisi olla selvillä tämä vuorokauden sisällä.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Puskas

• Oma teksti
« Vastaus #151 : 02.07.2006, 11.45.30 »
Nyt on C. Ronaldo pistänyt sopivasti vähän avitusta Villar Mirin kampanjaan sanomalla, että haluaisi Real Madridiin.

Tästä voi itse tavata: http://home.skysports.com/worldcup/article.aspx?hlid=400032&CPID=4&clid=359&lid=10&title=Ronaldo+makes+Real+admission

mikko29

« Vastaus #152 : 02.07.2006, 11.50.11 »
Nyt on C. Ronaldo pistänyt sopivasti vähän avitusta Villar Mirin kampanjaan sanomalla, että haluaisi Real Madridiin.

Tästä voi itse tavata: http://home.skysports.com/worldcup/article.aspx?hlid=400032&CPID=4&clid=359&lid=10&title=Ronaldo+makes+Real+admission

Tälle ehdoton :peukku_ylos:,on aika sama tuleeko joaquin vai cronsku. Itse kallistun ehkä enemmän cronskun kannalle mutta molemmat ovat kyllä hyviä.

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #153 : 02.07.2006, 12.42.28 »
Itse kannatan, että Villar Mir tai Palacios voittaisivat.

Juan Palacios:

Coach: Vicente del Bosque
Castilla Coach: Michel, also Mariano García Remón is responsible for La Cantera
Sports Director: José Camacho, with José Pirri and Pedro de Felipe as assistent.
Basketball-Coach: Bozo Majlkovic
Players (football): Joaquín, Zambrotta, Ibrahimovic, Daniele de Rossi, Diarra, Rooney, Pablo Ibáñez , Terry, Carvalho, Marquez, Robben, C. Ronaldo.
Basketball-players: Carlos Jiménez

Tossa on kyllä liiottelun makua, mutta jos hankintoja ovat tosiaan Reyes , Joaquin ja Pablo niin olen hänen puolellaan  :peukku_ylos: Noista muista sitten vaikkka De Rossi/Diarra niin hyvin menee
« Viimeksi muokattu: 02.07.2006, 12.44.53 kirjoittanut ronaldo_90 »
i Hala Madrid !

Puskas

• Oma teksti
« Vastaus #154 : 02.07.2006, 13.01.08 »
Tälle ehdoton :peukku_ylos:,on aika sama tuleeko joaquin vai cronsku. Itse kallistun ehkä enemmän cronskun kannalle mutta molemmat ovat kyllä hyviä.

Pitää nyt tietysti muistaa, että Real Madridin on neuvoteltava myös ManUn kanssa siirrosta ja he tuskin ihan halvalla antavat C. Ronaldon lähteä, joten sitten täytyy arvioida, että onko C. Ronaldo tämän vaaditun summan arvoinen. Ja ennen kaikkea odotellaan nyt nämä tämän päivän vaalit päätökseen ja sitten katsellaan mitä voittanut kaveri on luvannut ja maanantaista alkaen katsotaan miten kaveri pitää lupauksensa.

HannuTouru

« Vastaus #155 : 02.07.2006, 13.07.41 »
Mutta maku on vaaleista tietyllä tapaa jo mennyt, koska ylilyönteihin ollaan sorruttu oikeastaan joka puolella, eikä kysymys olekaan enää siitä kenen suunnitelmat kuulostavat parhailta, vaan siitä kenen ovat edes osaksi totta. Tuskinpa kovinkaan monen.

Nyt pitää vain toivoa, että voittajalla on selkeä visio seuran tulevaisuudesta niin urheilullisella kuin taloudellisellakin sektorilla, eikä pelkkiä ilmaa täynnä olevia lupauksia ties mistä ihmemiesten hankinnoista. Tulevia viikkoja kieltämättä odottaa hiukan pelonsekaisissa tunnelmissa monien tärkeiden kysymysten ollessa auki. Kuinka joukkueen rakentaminen onnistuu, kun taustalla on jatkuvasti täysi kuhina päällä? Entä kuinka kauan riittää kannattajien kärsivällisyys, kun heille luvattuja asioita ei käytännössä toteutekaan? Entä jos tätä vielä seuraa huonot otteet kentällä? Hulinaksi tulee menemään, joten tavoitteena on pysyä edes jotenkin kärryillä tapahtumista. Huomenna ollaan jo varmasti paljon viisaampia...

mikko29

« Vastaus #156 : 02.07.2006, 13.31.34 »
Mutta maku on vaaleista tietyllä tapaa jo mennyt, koska ylilyönteihin ollaan sorruttu oikeastaan joka puolella, eikä kysymys olekaan enää siitä kenen suunnitelmat kuulostavat parhailta, vaan siitä kenen ovat edes osaksi totta. Tuskinpa kovinkaan monen.

Nyt pitää vain toivoa, että voittajalla on selkeä visio seuran tulevaisuudesta niin urheilullisella kuin taloudellisellakin sektorilla, eikä pelkkiä ilmaa täynnä olevia lupauksia ties mistä ihmemiesten hankinnoista. Tulevia viikkoja kieltämättä odottaa hiukan pelonsekaisissa tunnelmissa monien tärkeiden kysymysten ollessa auki. Kuinka joukkueen rakentaminen onnistuu, kun taustalla on jatkuvasti täysi kuhina päällä? Entä kuinka kauan riittää kannattajien kärsivällisyys, kun heille luvattuja asioita ei käytännössä toteutekaan? Entä jos tätä vielä seuraa huonot otteet kentällä? Hulinaksi tulee menemään, joten tavoitteena on pysyä edes jotenkin kärryillä tapahtumista. Huomenna ollaan jo varmasti paljon viisaampia...
Asiaa.

Luulen että ns.kovan luokan pelimiehiä tulee 1-2 ja sitten lisäksi pari muuta hyvää pelaaja. Eniten tietysti kiinnostaa kuka tulee valmentajaksi, siitä voidaan sitten alkaa rakentaa uutta Realia.

Puskas

• Oma teksti
« Vastaus #157 : 02.07.2006, 13.38.04 »

Samaa mieltä. Jotenkin näiden vaalien lupaukset tuntuvat harmittavasti enemmän vain puheelta. Mutta katsellaan nyt rauhassa. Ja toivottavasti uudella presidentille ja valmentajalle annetaan nyt täysi kausi aikaa näyttää losaamistaan, eikä parin kuukauden päästä olla heittämässä pihalle jos ei kaikki mene nappiin. Kaikki muistavat varmasti miten Barcan ensimmäinen kausi meni jouluun asti. Tosin Real Madridissa vaaditaan enemmän ja se on kylmä fakta, mikä uuden presidentin ja valmentajan täytyy vain hyväksyä.

mikko29

« Vastaus #158 : 02.07.2006, 13.51.31 »
Kuitenkin toivoisi hieman enemmän kärsivällisyyttä valmentajaa kohtaan, muistaakseni Rjikaard sai alussa aika kovaa kritiikkiä mutta kun johto luotti mieheen niin se varmasti helpotti myös taakkaa ja lopputuloksen tietää kaikki.

HannuTouru

« Vastaus #159 : 02.07.2006, 14.19.47 »
http://www.marca.com/realmadrid/elecciones2006/index.html

Tuolta voi seurata vaalien kehittymistä. Tilanne viimeisimmän päivityksen mukaan:

Ääniä annettu 2717:

Baldasano 6.8%
Calderon 24%
Palacios 24.7%
Sanz 8.2%
Villar Mir 19.2%

-----------

Palacios tai Calderon tämän sittenkin vie, vai kiriikö Villar Mir vielä? Palacioshan oli juuri se kuka puhui eilen Iniestan hankkimisesta valkoisiin...   :'( :peukku_alas: