Kirjoittaja Aihe: Suomen ykkönen, kakkonen ja alemmat sarjatasot  (Luettu 19347 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Suomen ykkönen, kakkonen ja alemmat sarjatasot
« Vastaus #40 : 17.05.2007, 20.40.07 »
Aurinkoinen sää ja vapaa sisäänpääsy houkutteli Urskiin mukavasti väkeä, kun MP kohtasi MPS:n. Olosuhteiden ainoa miinus oli kova tuuli, mutta eniten huomiota ja huvitustakin allekirjoittaneessa aiheutti malmilaisten kapteenin nimi: Toni Malm - varmaan ihan nimensä takia saanut kipparin nauhan. ;D

Aika ajoin joukkueet tuntuivat vain pelailevan, mutta MP kuitenkin osoitti olevansa tasokkaampi tai ainakin paljon himokkaampi voitonhaussa. Lopulta Siniset voittivat 2-0, ensimmäinen maali syntyi hieman onnekkaasti ensimmäisen puoliajan lopussa, kun laukaus kimposi tolpan ja MPS:n maalivahdin selän kautta maaliin. Toinen maali syntyi noin kymmenen minuuttia ennen ottelun loppua melkoisen hässäkän päätteeksi ja vielä viimeisellä minuutilla Palloilijat saivat rangaistuspotkun, joka kuitenkin onnistuttiin ryssimään. Joka tapauksessa kelpo voitto ja kerrankin MP teki kaksi maalia. :peukku_ylos:

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Suomen ykkönen, kakkonen ja alemmat sarjatasot
« Vastaus #41 : 20.05.2007, 17.17.07 »
Allekirjoittanut tekee tänään uroteon ja menee pyhälle Lauritsalan kentälle seuraamaan kakkosen matsia Rakuunat - MP kun on niin kiva kelikin :o

Käy varmaa Blancoa kateeks ;D
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Suomen ykkönen, kakkonen ja alemmat sarjatasot
« Vastaus #42 : 20.05.2007, 17.31.21 »
Käy varmaa Blancoa kateeks ;D

Meitsi kyylää teksti-tv:stä ;D :peukku_ylos:

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Suomen ykkönen, kakkonen ja alemmat sarjatasot
« Vastaus #43 : 20.05.2007, 21.12.18 »
Uuh, 2-1. :peukku_alas:


Nooh, MiKi näemmä hävisi Urskissa LPS:lle 0-5 ;D :keskari:

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Suomen ykkönen, kakkonen ja alemmat sarjatasot
« Vastaus #44 : 20.05.2007, 22.07.37 »
Uuh, 2-1. :peukku_alas:
Lohdutan vielä sinua sanomalla, että MP hallitsi läpi ottelun ja johti puoliajalla 0-1 pelaten ekan puoliajan lopun ja koko toisen puoliajan miesylivoimalla Rakuunoiden yhden useista venäläisvahvistuksista saatua kaksi keltaista korttia ekalla puoliajalla. Rakuunat teki kuitenkin alivoimaisenakin komean remontadan Lappeenrannan Larssonin, eli tuulennopean Henri Kiilin sekä yhden jeegoreistamme johdolla. Nimeä en osaa kirjoittaa, mutta sama herra viimeisteli molemmat kotijoukkueen maalit.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Suomen ykkönen, kakkonen ja alemmat sarjatasot
« Vastaus #45 : 27.05.2007, 20.43.37 »
MP jatkaa heikkoja otteitaan. Tänään KäPa kävi voittamassa 0-2 ja MP:n valmentaja joutui ulosajetuksi huudettuaan pari kertaa tuomarille ja lyötyään vaihtokatoksen seinää. Hulinaa! :o

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Suomen ykkönen, kakkonen ja alemmat sarjatasot
« Vastaus #46 : 06.06.2007, 18.02.14 »
Huomenna paukahtaa ja lujaa, kun odotettu derby pelataan klo. 18.30 Urskissa! :peukku_ylos:

Lehdissä on tiedotettu, että ihmisiä kehotetaan jakautumaan katsomonosiin, eli MP-mieliset Mikonkadun puoleiselle laidalle ja Kissa-mieliset Anni Swanin kadun puoleiselle.

Ottelun tauolla seurojen 60/70-luvun legendapelaajat mittelevät rangaistuspotkukilpailussa ja kaikki sponsorirahat lahjoitetaan Mikkelin Keskussairaalan lastenosaston hyväksi.

Jos sää on yhtä hyvä kuin tänään, niin paikan päällä arvioiden mukaan saattaisi olla jopa n. 800 katsojaa. Tietenkään sekään ei vetäisi vertoja 70-luvulla pelattuihin derbyihin, kun paikan päällä saattoi parhaimmillaan olla yli 3000 henkeä. Urskin epävirallinen kapasiteetti on n. 7000.

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Suomen ykkönen, kakkonen ja alemmat sarjatasot
« Vastaus #47 : 07.06.2007, 20.43.26 »
MP voitti 0-2 :peukku_ylos: :traktori:

Yleisöä oli todella mukavasti paikalla. Virallista katsojamäärää ei ottelussa kuulutettu, mutta saattoi olla jopa yli tuhat; MP:n kannattajia taisi olla hieman enemmän.

El Real

  • Viestejä: 239
  • Sergio
Re: Suomen ykkönen, kakkonen ja alemmat sarjatasot
« Vastaus #48 : 07.06.2007, 21.47.03 »
Seinäjoen kuuma derby päättyi noin puolitoista tuntia sitten, TP-Seinäjoen ja Sepsi-78:n päädyttyä 1-1 tasapeliin.

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Suomen ykkönen, kakkonen ja alemmat sarjatasot
« Vastaus #49 : 08.06.2007, 12.12.00 »
Ei nyt varsinaisesti kuulu tänne, mutta Jyväskylän Harjulla oli tunnelma eilen vähintään katossa kun sinipunaiset JJK-miehet laittoivat Suomen Cupissa laulukuoroon Mixun luotsaaman TPS:n. Ja tulos ei millään tapaa ollut epäoikeuden mukainen, JJK itseasiassa hallitsi ottelua ja loi enemmän vaarallisia tilnateita ja kerkesi käydä ekalla puoliajalla jo 2-0 johdossa. JJK:n pelin hieman hyydyttyä TPS sai siinä vaiheessa jonkinlaisen hallinnan otteluun. Iso ykkönen, Armand One oli erityisen vaikea pideltävä JJK puolustukselle ja 2-2 taositus syntyikin miehen loistavasta esityöstä. Jatkoajalla JJK:n sankariksi nousi, yleisön lemmikin asemaan noussut ex-TPS peluri, Babatunde Wusu, joka upotti vanhan seuransa tyylikkäällä nostolla yli maalivahdin jo jatkoajan alkuminuuteilla. Jatkoajalla JJK:lla oli vielä paikkoja johdon lisäämisenn useitakin, mutta tolppa, ylärima ja Tommi Karin hieman epäonnistunut viimeistely läpiajossaan piti tilanteen vielä jännittävänä. JJK jaksoi kuitenkin loppuun asti ja voitto heltyi siis 3-2 jatkoajalla.

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Suomen ykkönen, kakkonen ja alemmat sarjatasot
« Vastaus #50 : 08.06.2007, 13.17.07 »
Ja nyt sitten varmistus eiliseen yleisömäärään: 1840 :o

Kakkosen tasolla tällainen on mahdollista vain Mikkelissä :peukku_ylos:


edit. Pari kautta MP:ssä pelannut Tunde on ilmeisesti sopeutunut hyvin Jyväskylään... nousi aikoinaan Urskissakin yleisön lemmikiksi.
« Viimeksi muokattu: 08.06.2007, 13.18.41 kirjoittanut el Blanco »

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Suomen ykkönen, kakkonen ja alemmat sarjatasot
« Vastaus #51 : 15.06.2007, 02.52.43 »
Mitäs Mágico on mieltä Interin cup-vastustajasta? ;) Joutsenolaisethan pitivät viime vuoden cupissa Tampere Unitedia aika tiukoilla, hävisivät lopulta vain 0–1. Silloin tosin kierrosta myöhemmin, joten tällä kertaa saattaa pikkufinaalipaikka jäädä vain tavoitteeksi kun muitakin Kolmosen joukkueita on vielä matkassa.

Keskiviikkona Kultsu piti Kolmosessa pienet kohdistusharjoitukset Ruokolahden Palloseuran kustannuksella. Lopputuloksena 8–0, maaleista seitsemän tuli ensimmäisellä puoliajalla. Lauantaina joukkue kohtaa Lappeenrannan Sammonlahdessa Pepon, siitä voitto niin lohkon kärkipaikka on hallussa.

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: Suomen ykkönen, kakkonen ja alemmat sarjatasot
« Vastaus #52 : 19.06.2007, 19.53.03 »
Huh huh, Jyväskylässä täydellinen KIIMA päällä. Tällä hetkellä jjk kakkosena.  :o :peukku_ylos:
Toivottavasti ens kaudel veikkausliigassa.  ;)
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Suomen ykkönen, kakkonen ja alemmat sarjatasot
« Vastaus #53 : 20.06.2007, 01.57.48 »
TPV aloittanut yllättävän vahavasti nousia joukkueeks, sarjan 5 tällä hetkellä.Luultavasti kauden loppuun menessä sijoitus laskee vielä pari pykälää mutta putoomisesta ei ole vaaraa. Kunniaa kuitenkin Pallo veikoille että ovat ennakkoluulottomasti lähteneet kauteen ja haastaneet suosikit!  Veikkaan että ykkösen maalitilastoo tulee pari seuraavaa kautta hallitsemaan Mikko Mäkelä

el Blanco

  • Viestejä: 3858

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Suomen ykkönen, kakkonen ja alemmat sarjatasot
« Vastaus #55 : 01.07.2007, 15.30.12 »
Tänään pitkästä aikaa Urskiin, kun vieraaksi saapuu joku ihmeen City Stars Lahdesta. MiKin kasvatti Eetu Muinonen nähdään tänään MP:n paidassa kahden muun MyPa-pelaajan kanssa. Nykyäänhän MP on eräänlainen MyPan "farmiseura".

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Suomen ykkönen, kakkonen ja alemmat sarjatasot
« Vastaus #56 : 01.07.2007, 16.01.43 »
joku ihmeen City Stars Lahdesta
>:(
Löytyy kova luotto Cityn hyökkäykseen, vähintään tasuri tulee.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Suomen ykkönen, kakkonen ja alemmat sarjatasot
« Vastaus #57 : 01.07.2007, 20.51.03 »
Uhuuh, joku ihmeen City Stars Lahdesta oli lopulta parempi lukemin 2-1. MP meni johtoon kahdeksan peliminuutin jälkeen, mutta toisella puoliajalla kelta-asuinen vierasjoukkue teki lyhyessä ajassa kaksi maalia masentaen 421 katsojaa. Kotijoukkue oli lopussa lähellä tasoitusta, mutta erinomaisessa tilanteessa pallo osui vain tolppaan.

edit. Kohuttu Eetu Muinonen pelasi ensimmäisen puoliajan.
« Viimeksi muokattu: 01.07.2007, 20.59.58 kirjoittanut el Blanco »

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Suomen ykkönen, kakkonen ja alemmat sarjatasot
« Vastaus #58 : 01.07.2007, 20.54.59 »
Uhuuh, joku ihmeen City Stars Lahdesta oli lopulta parempi lukemin 2-1. MP meni johtoon kahdeksan peliminuutin jälkeen, mutta toisella puoliajalla kelta-asuinen vierasjoukkue teki lyhyessä ajassa kaksi maalia masentaen 421 katsojaa. Kotijoukkue oli lopussa lähellä tasoitusta, mutta erinomaisessa tilanteessa pallo osui vain tolppaan.
Löytyy kova luotto Cityn hyökkäykseen, vähintään tasuri tulee.
8)
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Suomen ykkönen, kakkonen ja alemmat sarjatasot
« Vastaus #59 : 08.07.2007, 20.38.42 »
Tänään MP voitti vieraissa Gnistanin 0-1. :peukku_ylos:

Viime kaudella MP:ssä pelannut Babatunde Wusu on JJK:n paidassa suorastaan liekeissä: Tänään nigerialainen iski neljä maalia PP-70:ä vastaan. :o