Ei nyt varsinaisesti kuulu tänne, mutta Jyväskylän Harjulla oli tunnelma eilen vähintään katossa kun sinipunaiset JJK-miehet laittoivat Suomen Cupissa laulukuoroon Mixun luotsaaman TPS:n. Ja tulos ei millään tapaa ollut epäoikeuden mukainen, JJK itseasiassa hallitsi ottelua ja loi enemmän vaarallisia tilnateita ja kerkesi käydä ekalla puoliajalla jo 2-0 johdossa. JJK:n pelin hieman hyydyttyä TPS sai siinä vaiheessa jonkinlaisen hallinnan otteluun. Iso ykkönen, Armand One oli erityisen vaikea pideltävä JJK puolustukselle ja 2-2 taositus syntyikin miehen loistavasta esityöstä. Jatkoajalla JJK:n sankariksi nousi, yleisön lemmikin asemaan noussut ex-TPS peluri, Babatunde Wusu, joka upotti vanhan seuransa tyylikkäällä nostolla yli maalivahdin jo jatkoajan alkuminuuteilla. Jatkoajalla JJK:lla oli vielä paikkoja johdon lisäämisenn useitakin, mutta tolppa, ylärima ja Tommi Karin hieman epäonnistunut viimeistely läpiajossaan piti tilanteen vielä jännittävänä. JJK jaksoi kuitenkin loppuun asti ja voitto heltyi siis 3-2 jatkoajalla.