Kirjoittaja Aihe: Huhuja pelaaja-siirroista osa 4  (Luettu 429769 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Hartikainen

• Oma teksti
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Raul # 7

• El Capitan
Re: Huhuja pelaaja-siirroista osa 4
« Vastaus #381 : 20.07.2006, 08.44.30 »
CANNA! CANNA! nyt se on sit seuran sivuillakin jo varmistunut. Canna ja Emerson valkoisten miehiä.

Juanito

• JUANITO!
« Vastaus #382 : 20.07.2006, 11.09.27 »
Real on nyt ilmeisesti Abidalin perässä Capello on näyttänyt Pedjalle vihreää valoa neuvottelunjen aloittamiseen. Itse pidän tästä ideasta paljon Abidal tulisi kohtuu hintaan ja on kohtuullisen nuorikin ainakin muutaman vuoden nuorempi kuin Zambrotta   :peukku_ylos:

Ja tietysti huippuluokan pakki
« Viimeksi muokattu: 20.07.2006, 11.14.36 kirjoittanut Juanito »
Räpmies

Roiss

• Look, Dem Voice Up
« Vastaus #383 : 20.07.2006, 13.08.40 »
Juu, Abidal ois khyllä kans hyvä sijoitus, varsinkin vielä ikänsä puolesta 5 vahvaa kautta edessä. Ja tarvittaessa pystyy pelaamaan myös topparina. AS aloitti jo huhuilemisen, että Xabi Alonsoa oltais hankkimassa. Ei mitään hajua, mut veikkaus ois et Capello lähtee pelaamaan taas doble pivotella, joista toinen ois rakentavampi (Pirlo, Xabi Alonso jne)... Saas ny nähd. Espanjalaisia kun edelleenki ostoslistalle myös toivoisin

Raul # 7

• El Capitan
« Vastaus #384 : 20.07.2006, 13.39.01 »
Joo kyllä siellä mielellään jonku espanjalaisenki näkis kentällä aina vilahtavan, ku tällä hetkellä niitä ei nyt niin kovin montaa ole. Eikä Xabi Alonso välttämättä olis paskin, tuskin kyllä paraskaan vaihtoehto hyökkäävämmäks pivoteks. Tulis vielä ehkä halvemmaks ku esim. Pirlo
Mut jos ois 2 pivotea ja sit vielä hyökkäävä kk kuten Kakà ni sit ei jäis tilaa ku kahelle laita pelaajalle ja yhelle kärjelle ja en uskos et Madridilais yleisö olis niin haltioissaan yhen kärjen taktiikasta, ellei sit laidat oli tosi hyökkääviä. Toisaalta olisiko tässä se mahdollisuus että DB saatais ulos avauksesta ;) Tosin valitettavasti niin kävis myös Raùlille ja sitähän ei ainakaan allekirjoittanut haluaisi, vaikkei mies aina avauksessa ole muutenkaan.
« Viimeksi muokattu: 20.07.2006, 13.43.37 kirjoittanut Raul # 7 »

Petri

• *REAL MADRID*
« Vastaus #385 : 20.07.2006, 15.33.32 »
Todella hieno uutinen! Cannavaroa olenkin toivonut jonkin aikaa Realiin :)  :peukku_ylos:
REAL MADRID

Siperia

« Vastaus #386 : 20.07.2006, 15.53.46 »
Niin tuosta Del Hornosta nyt vielä sen verran että ainakin Valencia on ilmaissut halunsa saada miehen riveihinsä, kyllä Del Hornoa parempia vaihtoehtoja on...ja jos Carlos on jäämässä niin ei se mua ainakaan haittaa, kyllä hän vielä kelpo pelimies on, ehdottomasti!
Nyt on ilmeisesti käymässä niin, että Sir Alex ei ole päästämässä RvN halvalla pois.. Hän on jopa verrannut RvN Shevaan, jonka hinta Chelseaan oli 30 miljoonaa.. Marca tosin on jo ehtinyt ilmoittaa, että diili on jo selvä ja hintaa kertyy 14 miljoonaa..

Hmm tuo 30 milliä kuulostaa kyllä melko kovalta hinnalta, mun puolesta kyllä RvN voi tulla mutta noin isolla summalla?

Barcan kannattajana on helppo hymyillä :D

Kyllä se teidänkin hymy vielä jossain vaiheessa hyytyy...

Niin varmasti, mutta tällä hetkellä on hienot ajat.

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #387 : 20.07.2006, 17.16.56 »
Manchester Unitedin oloihin kyllästynyt jalkapalloilija Ruud van Nistelrooy on yhä kahden eurooppalaisen suurseuran, Bayern Münchenin ja Real Madridin hankintalistalla. Saksalaisseura Bayernin puheenjohtaja Karl-Heinz Rummeniggen mukaan van Nistelrooy olisi halukkaampi siirtymään Müncheniin.

- Hän haluaa liittyä seuraamme, Rummenigge kertoi torstain Kicker-lehdessä.

Lehden mukaan siirron viimeisenä esteenä on siirtosumma. ManU haluaa hollantilaishyökkääjästään vähintään 18 miljoonaa euroa, kun Bayernin on kerrottu olevan valmis maksamaan 13 miljoonaa. ManU:n päävalmentaja Sir Alex Ferguson ehti jo keskiviikkona tyrmätä ensin Real Madridin 14 miljoonan euron tarjouksen ja myöhemmin koko siirron.

Van Nistelrooyn asianhoitaja Rodger Linse tosin vahvisti, että hyökkääjä jättää Englannin valioliigan taakseen viiden kauden jälkeen.

- Haluamme niin nopean ratkaisun kuin mahdollista, Linse totesi.

Kannattakaamme Múnchenia tässä taistelussa  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

Raul # 7

• El Capitan
« Vastaus #388 : 21.07.2006, 08.21.34 »
...van Nistelrooy olisi halukkaampi siirtymään Müncheniin....

Kannattakaamme Múnchenia tässä taistelussa  :peukku_ylos:

Sen teemme :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 21.07.2006, 08.23.24 kirjoittanut Raul # 7 »

Roiss

• Look, Dem Voice Up
« Vastaus #389 : 21.07.2006, 11.59.39 »
Kiinnostavaa khyl nähdä ketkä "3" nyt sit viel ois ainakin tulossa. Diarra/Abidal Xabi Alonso/Adriano?
Jotenkin en jaksa uskoa Robbenin tai C Ronaldon tuloon, kun ei Capello usein ole vastaavia pelaajia käyttäny, Camoranesi nyt ehk lähimmillä näin lähimuistista. Ruudy voi muuten viel ¨päätyä vallan mainiosti Bayerniin, näyttää muutenki, et miehelle aivan sama kumpì on kohde kunhan ManUsta selviää...

Viddu khyl kiroon jos Torres ny eksyy sumusaarille
« Viimeksi muokattu: 21.07.2006, 18.17.03 kirjoittanut Roiss »

Hebe

« Vastaus #390 : 21.07.2006, 20.02.27 »
kyllä meitsi ainaki kusis hunajaa ku näkisin realin paidassa vielä Abidalin, pirlon/Xabi Alonson ja Kakan, mutta oon kyllä samalla melko varma että noista kolmesta tulee korkeintaan yksi, jos sitäkään. :-\

Principe

« Vastaus #391 : 21.07.2006, 20.09.02 »
Ainakin ZiZoulle joku seuraaja. Sitten jos RVN ei "onnistu" niin joku muu kärkipelaaja aika varmasti, ehkäpä Luca Toni. Ja joku vielä puolustukseen.

mikko29

« Vastaus #392 : 21.07.2006, 20.11.56 »
No siis itse olen vahvasti sitä mieltä että tulee vaen pakki(Abidal?),keskikenttä(Xabi,Kaka,Diarra,....) ja hyökkääjä(RvN,..?).
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #393 : 21.07.2006, 20.25.06 »
Emme tarvitse hyökkääjää  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

Principe

« Vastaus #394 : 21.07.2006, 20.31.36 »
Emme tarvitse hyökkääjää  :peukku_ylos:
Sanoppa tuo Calderonille ja Capellolle.  :peukku_ylos:

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #395 : 21.07.2006, 21.24.44 »
Lainaus
Calderon hopes to clinch Kaka's signing next week in time for Real's preseason camp in Austria, which kicks off on July 27.

"We do not have to rush, the most important thing is to sign two players, a defender and a midfield player - and we have them."- Capello

Sources close to Diarra have told Marca that the midfield powerhouse will make an announcement over his future "in the next four or five days".
realmadrid.dk

" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

« Vastaus #396 : 22.07.2006, 03.32.40 »
Jos tämä pitää paikkaansa, niin iso koukku on nyt sitten laskettu veteen... :peukku_ylos:

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=5490

Cicinho

« Vastaus #397 : 22.07.2006, 11.58.37 »
Jos tämä pitää paikkaansa, niin iso koukku on nyt sitten laskettu veteen... :peukku_ylos:

Mä en ole ite käyttäny tota sivua niin osaako kukaan sanoa kuinka luotettava toi lähde on? Hyvältä näyttäis.
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

Principe

« Vastaus #398 : 22.07.2006, 12.05.42 »

Mä en ole ite käyttäny tota sivua niin osaako kukaan sanoa kuinka luotettava toi lähde on? Hyvältä näyttäis.
Täälläkin sanotaan että Kakásta on tehty tarjous:
http://www.realmadrid.dk/news/article/default.asp?newsid=8497

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #399 : 22.07.2006, 12.25.44 »

Täälläkin sanotaan että Kakásta on tehty tarjous:
http://www.realmadrid.dk/news/article/default.asp?newsid=8497
Tuosta Realmadrid.dk minäkin tuon eilen luin, tossahan hänestä on tarjottu 49 milj puntaa paljo euroissa ?
i Hala Madrid !