Kirjoittaja Aihe: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00  (Luettu 93479 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #280 : 20.09.2006, 12.02.09 »
Kävi varmaan kisojen järjestäjille lapsus kun loistavan Samuel Eto'on edustamaa Kamerunia ei kisoissa näkynyt?

Eto'o on jo yhdet MM-kisat pelannut. monetko Diarra on?

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #281 : 20.09.2006, 12.03.59 »
Niinpä, onhan hän voittanut "kaiken". :)

Missä kohtaa olen näin sanonut? Koita nyt saada edes yksi kommentti tänne ilman perättömiä väitteitä ja valehtelua. Totuus on, että Oleguer oli viime kaudella luottomies Barcan viedessä tuplan. Sitä ei sinun paskanjauhantasi ja valehtelusi miksikään muuta.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #282 : 20.09.2006, 12.05.58 »
Ja painoa kaikki 65kg! Tuostahan kävelee "isommat" kaverit yli.

Jalkapallo ja painon nosto ovat kaksi eri lajia jos et ole huomannut. Lihasmassaa voi tarpeen mukaan kehittää helposti myös vähän vanhempana, mutta puutteellisen tekniikan paikaaminen onkin paljon hankalampaa.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #283 : 20.09.2006, 12.07.31 »
Joooo, mutta missä kohtaa sanoin Diarran olevan Real Madridin kasvatti?

Näin väitit kun rupesit vertaamaan hänen tilannettaa Messiin ja Puyoliin.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #284 : 20.09.2006, 12.10.26 »
Silti Oleguerin on pakko olla Sergio Ramosta parempi puolustaja  ;D

näin en ole missään vaiheessa väittänyt, mutta enpä menisi Ramosia nostamaan kovinkaan korkealle asteelle vielä. Paljon tekee virheitä. Paljon on vielä opittavaa. Ja kuten jo todistin, niinOleguer ei ole läheskään niin huono pelaaja kuin täällä jatkuvasti väitetään. Mutta kai se täytyy ymmärtää, että jotkut täällä eivät otteluita seuraa laisinkaan, vaan lukevat vain lehtiä. Itse perustan mielipiteeni pelaajan otteille kentällä, enkä siirtosummiin ja juorulehtien otsakkeisiin.
« Viimeksi muokattu: 20.09.2006, 12.12.49 kirjoittanut Puskas »

VilleL

  • Viestejä: 332
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #285 : 20.09.2006, 12.15.49 »
Niinpä, onhan hän voittanut "kaiken". :)

Missä kohtaa olen näin sanonut? Koita nyt saada edes yksi kommentti tänne ilman perättömiä väitteitä ja valehtelua. Totuus on, että Oleguer oli viime kaudella luottomies Barcan viedessä tuplan. Sitä ei sinun paskanjauhantasi ja valehtelusi miksikään muuta.

Jokaisen väitteeni olen yrittänyt perustella, mm. sen kun väitit kolmen kauden olevan yksin Beckhamin vika.

Sinun mielestäsi taas pelaajien paremmuus mitataan sillä, mitä hänen maajoukkueensa tai seurajoukkueenssa on voittanut. Miten esim. Diarra, pelasi Lyonissa, joka vasta parina viime kautena on noussut euroopan terävimpään kärkeen. Ei voittanut Diarran aikana mitään "suurta" joten hän on huono pelaaja, niinkö? Mali ei pelannut mm-kisoissa, Diarran huonoutta?

Eikö se osoita mitään, että juuri Diarran aikana Lyon teki tämän nousun, pelasi kahtena viime kautena CL:ssäkin kahdeksan parhaan joukossa, väitätkö ettei Diarran vakuuttavilla esityksillä keskikentällä ole mitään osuutta tähän? Diarra on tällä hetkellä kiistatta maailman parhaita pelipaikallaan ja uskon, että kauden aikana mies tulee osoittamaan sen myös Realin paidassa.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #286 : 20.09.2006, 12.33.43 »
Gago on myös täysin erilainen Diarran kasaan, joten vertailu on turha, tajua nyt jo helvetissä.

Cambiasson lahjamaaleja nähtiin Real Madridissa aivan tarpeeksi, lisäksi hermot eivät kestä kovia pelejä.

Miksi edelleenkään Diarraan käyttämääsi "missä hän oli mm-kisoissa?" - logiikka ei päde Eto'o:hon? Olisi sitten loistava Eto'o vienyt joukkueensa mm-kisoihin  ;D

Javi Garcialla on sopimus paremman seuran kanssa kuin Mascheranolla, siitä emme pääse mihinkään, vai onko sinusta yht'äkkiä tullut Valioliigan suuri ihailija?

Edelleen omalla logiikallasi: Montako Espanjan mestaruutta ja Champions League-voittoa Marescalla on?

Joo o, Oleguer pelaa huikeat 30 minuuttia Racingia vastaan, mutta ei siinä vielä kaikki: hän onnistui saamaan nimensä papereihin toisellakin tapaa, otti nimittäin keltaisen kortin. Oleguer on Barcassa tosiaankin pelkässä marjanpomijan roolissa, vai oletko jo unohtanut kuinka pahasti Chelsea-hyökkääjät häntä kusettivat toissakauden UCL:ssa?

Gago on juuri oikealla tavalla erilainen kuin Diarra. Gago edustaa taitojalkapalloa ja diarra lähinnä rynnimistä ja repimistä.
Missään vaiheessa en ole sanonut, että joukkueen nimellä on merkitystä, vaan sillä mitä tekee kentällä. missä ovat Javi Garcian miesten maaottelut?
Maresca voitti viime kaudella UEFA Cupin taidettiin jopa palkita finaalin parhaana pelaajana. Guti sen sijaan on viime kaudet rämpinyt suossa oman seuransa kanssa, mutta täytyy sanoa, että Guti on ollut niitä pelaajia joihin on voinut kentällä luottaa, vaikka valmentajille on kokoajan ollut tärkeämpää peluuttaa t-paitakauppiaita hänen sijastaan. Marescasta vielä sen verran, että uskon Sevillan olevan hyvä kandidaatti voittamaan tämän kauden La Ligan, vaikka ei joukkue mikään glamourlehtien palstoilla ylivoimaiseksi hehkutettu olekkaan, vaan se on täynnä laadukkaita ja taitavia pelaajia.
Eto'o on jo kerran johdattanut maansa MM-kisohin ja viime kaudella johdatti Barcaa tuplaan. Diarra ei ole kyennyt omaa maatansa johdattamaan MM-kisoihin.
Oleguer saa yhä peliaikaa, vaikka monessa paikassa häntä oltiin ajamassa ulos Barcasta, kun Zambrotta ja Thuram joukkueeseen liittyivät. rijkaard tuntuu yhä uskovan häneen. Marjanpoimijoita Barcassa ei ole yhtään ja se onkin yksi syy siihen, että he menestyvät. Joukkueessa kaikki ovat valmiita tekemään työtä menestyksen eteen. toissa kaudella kun Barca chelseata vastaan putosi, niin ottelupari ratkesi Xavin ja Gerardin kahteen typerään pallonmenetykseen. Viime kaudella Barca karsi ne pois ja Chelsealla ei ollut minkäänlaisia mahdollisuuksia, vaan joutuivat taas sikailemaan ja filmaamaan.

 

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #287 : 20.09.2006, 12.47.47 »
Jokaisen väitteeni olen yrittänyt perustella, mm. sen kun väitit kolmen kauden olevan yksin Beckhamin vika.

Sinun mielestäsi taas pelaajien paremmuus mitataan sillä, mitä hänen maajoukkueensa tai seurajoukkueenssa on voittanut. Miten esim. Diarra, pelasi Lyonissa, joka vasta parina viime kautena on noussut euroopan terävimpään kärkeen. Ei voittanut Diarran aikana mitään "suurta" joten hän on huono pelaaja, niinkö? Mali ei pelannut mm-kisoissa, Diarran huonoutta?

Eikö se osoita mitään, että juuri Diarran aikana Lyon teki tämän nousun, pelasi kahtena viime kautena CL:ssäkin kahdeksan parhaan joukossa, väitätkö ettei Diarran vakuuttavilla esityksillä keskikentällä ole mitään osuutta tähän? Diarra on tällä hetkellä kiistatta maailman parhaita pelipaikallaan ja uskon, että kauden aikana mies tulee osoittamaan sen myös Realin paidassa.

Omasta mielestäni pelaajien hyvyys mitataan heidän suorituksissaan kentällä. Ja uskon, että loistavat pelaajat saavuttavat joukkueissaan jotakin loistavaa. Diarra ei ole mielestäni missään vaiheessa osoittanut olevansa maailman parhaita omalla paikallaan. Täällä häntä alettiin sen jälkeen hehkuttamaan, kun lehdissä luki juttuja Real Madridin kiinnostuksesta ja keksityt meriitit eivät suuremmin minua kiinnosta. Viime keskiviikkona ei diarran poissaolo Lyonin esityksessä näkynyt kuin korkeintaa hyvänä asiana. Lyon on esiintynyt kolmena viime kautena Champions Leaguen puolivälierässä, mutta siitä eteenpäin rahkeet eivät ole riittäneet. Ja jos Lyonissa ovat jotkut vakuuttaneet tänä aikana, niin he ovat kyllä Juninho ja Malouda. Malin maajoukkueessa diarra ei myöskään ole oikein mitään saanut aikaiseksi, vaikka maata edustavat myös Frederic Kanoute ja Mohamed Sissoko, joilla on Diarraa paremmat meriitit.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #288 : 20.09.2006, 14.51.03 »
Joooo, mutta missä kohtaa sanoin Diarran olevan Real Madridin kasvatti?

Näin väitit kun rupesit vertaamaan hänen tilannettaa Messiin ja Puyoliin.
Aikamoinen johtopäätös  ;D  :peukku_ylos:
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #289 : 20.09.2006, 14.53.45 »
Silti Oleguerin on pakko olla Sergio Ramosta parempi puolustaja  ;D

näin en ole missään vaiheessa väittänyt, mutta enpä menisi Ramosia nostamaan kovinkaan korkealle asteelle vielä. Paljon tekee virheitä. Paljon on vielä opittavaa. Ja kuten jo todistin, niinOleguer ei ole läheskään niin huono pelaaja kuin täällä jatkuvasti väitetään. Mutta kai se täytyy ymmärtää, että jotkut täällä eivät otteluita seuraa laisinkaan, vaan lukevat vain lehtiä. Itse perustan mielipiteeni pelaajan otteille kentällä, enkä siirtosummiin ja juorulehtien otsakkeisiin.
Enemmän Barcan puolustus on kolmessa La Liga-ottelussa maaleja päästänyt kuin Real Madridin.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #290 : 20.09.2006, 14.54.38 »
Omasta mielestäni pelaajien hyvyys mitataan heidän suorituksissaan kentällä. Ja uskon, että loistavat pelaajat saavuttavat joukkueissaan jotakin loistavaa. Diarra ei ole mielestäni missään vaiheessa osoittanut olevansa maailman parhaita omalla paikallaan. Täällä häntä alettiin sen jälkeen hehkuttamaan, kun lehdissä luki juttuja Real Madridin kiinnostuksesta ja keksityt meriitit eivät suuremmin minua kiinnosta. Viime keskiviikkona ei diarran poissaolo Lyonin esityksessä näkynyt kuin korkeintaa hyvänä asiana. Lyon on esiintynyt kolmena viime kautena Champions Leaguen puolivälierässä, mutta siitä eteenpäin rahkeet eivät ole riittäneet. Ja jos Lyonissa ovat jotkut vakuuttaneet tänä aikana, niin he ovat kyllä Juninho ja Malouda. Malin maajoukkueessa diarra ei myöskään ole oikein mitään saanut aikaiseksi, vaikka maata edustavat myös Frederic Kanoute ja Mohamed Sissoko, joilla on Diarraa paremmat meriitit.
Diarran hyvillä Lyon-kausillako ei ole merkitystä?

Ovatko todella kaikkien muiden kuin Barcan pelaajien ja Marescan meriitit keksittyjä? :o
« Viimeksi muokattu: 20.09.2006, 15.02.32 kirjoittanut E-spel »
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #291 : 20.09.2006, 14.56.33 »
Eto'o on jo yhdet MM-kisat pelannut. monetko Diarra on?
Jaahas, nyt kaivellaankin sitten puolen vuosikymmenen takaisia juttuja. Onko Lee Shun-Shoo Eto'oa parempi hyökkääjä kun hänellä on maajoukkueessa paremmat meriitit?
« Viimeksi muokattu: 20.09.2006, 15.00.03 kirjoittanut E-spel »
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

raulforever

  • Viestejä: 119
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #292 : 20.09.2006, 14.59.12 »
missä ovat Javi Garcian miesten maaottelut?

Niin onhan hän jo 19v, eli varmaankin toivoton tapaus jos ei tossa iässä ole miesten maaotteluita pelannut! ;D :o

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #293 : 20.09.2006, 15.01.08 »
missä ovat Javi Garcian miesten maaottelut?
Niin onhan hän jo 19v, eli varmaankin toivoton tapaus jos ei tossa iässä ole miesten maaotteluita pelannut! ;D :o
Jos et ole vielä huomannut, niin kyseisen kirjoittajan logiikka pätee vain Barcelonan pelaajiin ja heidän meriitteihinsä.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

raulforever

  • Viestejä: 119
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #294 : 20.09.2006, 15.06.01 »
Eto'o on jo kerran johdattanut maansa MM-kisohin ja viime kaudella johdatti Barcaa tuplaan. Diarra ei ole kyennyt omaa maatansa johdattamaan MM-kisoihin.

Tosta kommentista saa kuvan, että yksi pelaaja voi saada joukkueen kisoihin. Eihän siinä nyt oo mitään järkeä. Joukkueurheilussahan yksi pelaaja ratkaisee aika paljon! ::) Litmanenkaan ei ole pystynyt jojdattamaan Suomea kisoihin.. ;D
missä ovat Javi Garcian miesten maaottelut?
Niin onhan hän jo 19v, eli varmaankin toivoton tapaus jos ei tossa iässä ole miesten maaotteluita pelannut! ;D :o
Jos et ole vielä huomannut, niin kyseisen kirjoittajan logiikka pätee vain Barcelonan pelaajiin ja heidän meriitteihinsä.

Olen huomannut. Voi sanoa että aika kommentteja kyseiseltä henkilöltä. :o

Principe

  • Viestejä: 821
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #295 : 20.09.2006, 15.17.12 »
eli kun saa pelejä alle niitä maaleja tulee varmasti...
Onhan tuossa jo pari kautta pelattuna, eli pelejä pitäisi olla jo alla.  ::)

Anturi

  • Viestejä: 286
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #296 : 20.09.2006, 15.26.23 »
Eto'o on jo kerran johdattanut maansa MM-kisohin ja viime kaudella johdatti Barcaa tuplaan. Diarra ei ole kyennyt omaa maatansa johdattamaan MM-kisoihin.

Tosta kommentista saa kuvan, että yksi pelaaja voi saada joukkueen kisoihin. Eihän siinä nyt oo mitään järkeä. Joukkueurheilussahan yksi pelaaja ratkaisee aika paljon! ::) Litmanenkaan ei ole pystynyt jojdattamaan Suomea kisoihin.. ;D



jeps.. ja vaikka noi fifa rankingit perseestä onkin nii saa siitä jotain osviittaa että cameroon on sijalla 12 ja mali sijalla 60.. tuskin siinä suurta muutosta joukkueiden tasoissa tapahtuis vaikka eto'o ja diarra kansalaisuuksia keskenään vaihtaiski

ja millä tavalla etoo cameroonin 2002 niihin kisoihin johdatti? ei tainnut olla edes cameroonin paras maalintekijä karsinnoissa vaikka kärkipelaaja onkin :P
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #297 : 20.09.2006, 15.52.14 »
Nyt alkaa olla jo kasetti niin kiinni hirttänyt, että ketju lukkoon ja poistoon vois olla hyvä idea.  ;)
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #298 : 20.09.2006, 16.51.39 »
kyl nyt alkaa olemaan jo säälittävää toi mielipiteiden puolustelu.. nyt alko Ramoksen dissaaminen, joko ollaan dissattu kaikki Real Madrid pelaajat? koita nyt tajuta.. Ramos>Oleguer...

Diarra hankittiin puolustavaan rooliin eikä mikskään pelinrakentajaksi.. Miksi Mali ei ole ollut kisoissa, ei ole mitään käryä.. En juuri Malin jalkapalloa seuraa.. Diarra on roolissaan ja pelipaikallaan eliittiä.. ei hän turhaan voittanut neljää Ranskan mestaruutta..  ;)
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #299 : 20.09.2006, 17.47.03 »
Enemmän Barcan puolustus on kolmessa La Liga-ottelussa maaleja päästänyt kuin Real Madridin.

Mutta pisteitä ovat saaneet enemmän.