kyl nyt alkaa olemaan jo säälittävää toi mielipiteiden puolustelu.. nyt alko Ramoksen dissaaminen, joko ollaan dissattu kaikki Real Madrid pelaajat? koita nyt tajuta.. Ramos>Oleguer...
Diarra hankittiin puolustavaan rooliin eikä mikskään pelinrakentajaksi.. Miksi Mali ei ole ollut kisoissa, ei ole mitään käryä.. En juuri Malin jalkapalloa seuraa.. Diarra on roolissaan ja pelipaikallaan eliittiä.. ei hän turhaan voittanut neljää Ranskan mestaruutta.. 
Totesin vain faktoja Ramosista. Onko se kiellettyä? Totuus on, että Oleguer oli viime kaudella tärkeä mies Barcalle ja Barca menestyi. Ramos on vielä nuori ja kokematon. Ehkä kun sinäkin kasvat vähän, niin opit, että aina ei tarvitse vain sokeasti ihailla ja haukkua muita, vaan voi myös myötää faktat ja antaa kritiikkiä omankin joukkueen pelaajista.
Se, että Real Madridilla on 2 puolustavaa pivotea näkyy todella pelinrakentelussa, josta ei tule mitään kovempia joukkueita vastaan. Itse en tällaista poltetun maan taktiikkaa arvosta, mutta sellaisille, jotka eivät seuran perinteitä arvosta ja ovat pelkän glorian perässä se näyttää olevan nyt jotenkin ihailtavaa. Diarra ei ole turhaan voittanut 4 Ranskan mestaruutta, mutta Edmilsonin 3 Ranskan mestaruutta, 2 La Ligan mestaruutta, 1 Champions League ja 1 maailman mestaruus sitten eivät merkitse mitään?