Kirjoittaja Aihe: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00  (Luettu 93488 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #300 : 20.09.2006, 17.49.44 »
Niin onhan hän jo 19v, eli varmaankin toivoton tapaus jos ei tossa iässä ole miesten maaotteluita pelannut! ;D :o

Näinkö sanoin? Lukekaa niitä viestejä älkääkä keksikö valheita omista päistänne ja väitä, että minä olisin niin sanonut. Yksinkertaisesti kerroin miksi Mascherano on parempi kuin Javi Garcia. Faktojen kertominen ei ole kiellettyä. Ikävää vain, jos joku ei niitä kykene hyväksymään.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #301 : 20.09.2006, 17.50.47 »
Aikamoinen johtopäätös  ;D  :peukku_ylos:

Se on myös ainoa ja oikea johtopäätös. Älä syytä minua omista virheistäsi.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #302 : 20.09.2006, 17.54.14 »
Diarran hyvillä Lyon-kausillako ei ole merkitystä?

Ovatko todella kaikkien muiden kuin Barcan pelaajien ja Marescan meriitit keksittyjä? :o

Mitkä Diarran meriitit? Ranskan liigan taso on todella kapea ja alhainen, kun sitä vertaa La Ligaan. Joten anteeksi, jos en nosta sitä samaan kastiin maailman mestaruuden kanssa. Koska ranskalainen joukkue on viimeeksi voittanu eurocupin?

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #303 : 20.09.2006, 17.55.32 »
Jaahas, nyt kaivellaankin sitten puolen vuosikymmenen takaisia juttuja. Onko Lee Shun-Shoo Eto'oa parempi hyökkääjä kun hänellä on maajoukkueessa paremmat meriitit?

Mitä Lee Chun Shoo on ikinä voittanut?

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #304 : 20.09.2006, 17.59.10 »
Jos et ole vielä huomannut, niin kyseisen kirjoittajan logiikka pätee vain Barcelonan pelaajiin ja heidän meriitteihinsä.

Mikäli et osaa lukea tai vain yksinkertaisesti ymmärrä, niin siinä listassani oli aika monta muunkin joukkueen pelaajaa kuin Barcan. Mutta sepä se onkin suuri rikos, kun ei sokeana ihaile jokaista Real Madridin lehdissä hehkutettua hankintaa, vaan kykenee tunnustamaan faktat. Vastatkaa nyt kaikki tähän kysymykseen: Jos kaikki Barcelonan pelaajat ja valmentajat ovat huonoja ja Real Madridilla on joka paikalle paljon paremmat pelaajat, niin MIKSI Barcelona on se, joka nykyisin niitä mestaruuksia voittaa? Ja lisäksi kertokaapa oma 10 pelaajan listanne maailman parhaista pivoteista ennen kuin käytte ilman perusteluja nälvimään muiden listoja.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #305 : 20.09.2006, 18.01.00 »
Nyt alkaa olla jo kasetti niin kiinni hirttänyt, että ketju lukkoon ja poistoon vois olla hyvä idea.  ;)

Nyt sinä itket ketjua lukkoon, kun sinulta loppuvat argumentit. Niitä perusteluja et ole kertaakaan esittänytkään, joten turha niitä kai on odottaa.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #306 : 20.09.2006, 18.05.24 »
Mutta pisteitä ovat saaneet enemmän.
Eiköhän se puolustuksen paremmuus katsota päästetyistä maaleista? Vai väitätkö, että Barcassa puolustajat tekevät maalitkin?
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #307 : 20.09.2006, 18.05.49 »
Tosta kommentista saa kuvan, että yksi pelaaja voi saada joukkueen kisoihin. Eihän siinä nyt oo mitään järkeä. Joukkueurheilussahan yksi pelaaja ratkaisee aika paljon! ::) Litmanenkaan ei ole pystynyt jojdattamaan Suomea kisoihin.. ;D

Olen huomannut. Voi sanoa että aika kommentteja kyseiseltä henkilöltä. :o

Enkös minä juuri kertonut, että Malia edustavat myös Kanoute ja Sissoko, joten yksin ei tarvitsisi Diarran pelata. Ja jos näillä avuilla on mahdotonta saada oma maa MM-kisoihin, niin miten Angola ja Togo sitten sinne pääsi? ei ole Litmanenkaan tähän kyennyt, eikä hän myöskään maajoukkueessa parhaita otteluitaan ole pelannut.

Perustelkaa omia väitteitänne ennen kuin käytte solvaamaan muita. Jos ette kestä faktoja se ei ole minun syytäni.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #308 : 20.09.2006, 18.06.12 »
Se on myös ainoa ja oikea johtopäätös. Älä syytä minua omista virheistäsi.
Vielä kerran: missä sanoin Diarraa Real Madridin kasvatiksi?
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #309 : 20.09.2006, 18.07.08 »
jeps.. ja vaikka noi fifa rankingit perseestä onkin nii saa siitä jotain osviittaa että cameroon on sijalla 12 ja mali sijalla 60.. tuskin siinä suurta muutosta joukkueiden tasoissa tapahtuis vaikka eto'o ja diarra kansalaisuuksia keskenään vaihtaiski

ja millä tavalla etoo cameroonin 2002 niihin kisoihin johdatti? ei tainnut olla edes cameroonin paras maalintekijä karsinnoissa vaikka kärkipelaaja onkin :P

Mitkäs ovat Togon ja Angolan rankingit? Eto'o on jokatapauksessa MM-kisat pelannut. Dirra on niistä nähnyt korkeintaan unta.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #310 : 20.09.2006, 18.07.46 »
Mitkä Diarran meriitit? Ranskan liigan taso on todella kapea ja alhainen, kun sitä vertaa La Ligaan. Joten anteeksi, jos en nosta sitä samaan kastiin maailman mestaruuden kanssa. Koska ranskalainen joukkue on viimeeksi voittanu eurocupin?
Nojaa, tälläkin kaudella Ranskan liigan joukkue voitti La Liga-joukkueen Mestareiden liigassa. Koska viimeksi espanjalainen joukkue on voittanut maailman mestaruuden?
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #311 : 20.09.2006, 18.08.25 »
Mitä Lee Chun Shoo on ikinä voittanut?
No ainakin Xavin ja kumppanit MM-kisojen puolivälierissä.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #312 : 20.09.2006, 18.09.34 »
Nyt sinä itket ketjua lukkoon, kun sinulta loppuvat argumentit. Niitä perusteluja et ole kertaakaan esittänytkään, joten turha niitä kai on odottaa.
Siellä ne ovat edelleen, jos osaat lukea, mutta ilmeisesti et osaa. Saathan jollain tapaa Puyolista puhumisen väännettyä Diarran sanomiseksi Real Madridin kasvatiksi.  ;D
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #313 : 20.09.2006, 18.14.09 »
Vastatkaa nyt kaikki tähän kysymykseen: Jos kaikki Barcelonan pelaajat ja valmentajat ovat huonoja ja Real Madridilla on joka paikalle paljon paremmat pelaajat, niin MIKSI Barcelona on se, joka nykyisin niitä mestaruuksia voittaa?
onko joku sanonut, että kaikki Barcan pelaajat ovat huonoja.. Minusta täällä on vain sanottu, että Oleguer ja Edmilson ovat huonoja.. no eivät he huonoja ole.. Barcaa on rakennettu viime vuodet taidolla, johon R. Madrid ei ole pystynyt vastaamaan..

voihan noi kaikki viestit laittaa samaan viestiin.. eikö??

Eto'o on jokatapauksessa MM-kisat pelannut. Dirra on niistä nähnyt korkeintaan unta.
jätkäl taitaa tosiaan olla jotain Diarraa vastaan.. paniko se sun vaimoa?? Kamerun on pikkasen eri luokkaa kuin Mali.. Tuskin Malin huonous johtuu Diarrasta.. et voi sentään olla niin säälittävä.. Kanoute ja Sissoko ovatkin sateentekijöitä..  ;D tsiisus..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #314 : 20.09.2006, 18.15.23 »
kyl nyt alkaa olemaan jo säälittävää toi mielipiteiden puolustelu.. nyt alko Ramoksen dissaaminen, joko ollaan dissattu kaikki Real Madrid pelaajat? koita nyt tajuta.. Ramos>Oleguer...

Diarra hankittiin puolustavaan rooliin eikä mikskään pelinrakentajaksi.. Miksi Mali ei ole ollut kisoissa, ei ole mitään käryä.. En juuri Malin jalkapalloa seuraa.. Diarra on roolissaan ja pelipaikallaan eliittiä.. ei hän turhaan voittanut neljää Ranskan mestaruutta..  ;)

Totesin vain faktoja Ramosista. Onko se kiellettyä? Totuus on, että Oleguer oli viime kaudella tärkeä mies Barcalle ja Barca menestyi. Ramos on vielä nuori ja kokematon. Ehkä kun sinäkin kasvat vähän, niin opit, että aina ei tarvitse vain sokeasti ihailla ja haukkua muita, vaan voi myös myötää faktat ja antaa kritiikkiä omankin joukkueen pelaajista.
Se, että Real Madridilla on 2 puolustavaa pivotea näkyy todella pelinrakentelussa, josta ei tule mitään kovempia joukkueita vastaan. Itse en tällaista poltetun maan taktiikkaa arvosta, mutta sellaisille, jotka eivät seuran perinteitä arvosta ja ovat pelkän glorian perässä se näyttää olevan nyt jotenkin ihailtavaa. Diarra ei ole turhaan voittanut 4 Ranskan mestaruutta, mutta Edmilsonin 3 Ranskan mestaruutta, 2 La Ligan mestaruutta, 1 Champions League ja 1 maailman mestaruus sitten eivät merkitse mitään?

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #315 : 20.09.2006, 18.15.43 »
Kyse on nyt tässä lähinnä siitä että

Edmilson ei ole 10 parhaan pivoten joukossa maailamssa. Eikä millään pelin osa-alueella parempi kuin Diarra. Mutta tiedä että teit tuon listan ihan niistä pelaajista jotka nyt mieleen tuli. Ei se mitään. Arvostan "mielipidettäsi" silti.

Jopa Barcassa on parempi Pivote (Marques jonka paras peli paikka tosin on toppari joten Edmilsonin kunnossa ollessa hän pelaa topparia.) 

Jos sen listan haluut niin tässä tulee:

Vieira
Makelelee
Diarra
Sissoko
Albelda
Gattuso
Tähän alkaa sitte huippu DM:t loppua. (puolustavat sellaset)

Sitten jos aletaan puhumaan siitä pelin avauksesta. Mistä aloit heittämään juttua. (Capello halusi Diarrasta keskikentä tuho koneen. Sen homman hän osaakin paremmin kuin lähes kukaan muu maailmassa, Capello ei haluunut häntä mihinkään rakentavaan rooliin)

Niin tässä top Pivotet sille paikalle

Pirlo
Oubina
Carrick
X.Alonso
 
Tähän taas loppuu tämän paikan pelaajat jos puhuttna ihan puhtaasti pelaajista jotka pelaa aina tällä paikalla. Eli mukaan ei oteta esim Fabregasia,Xavia,Decoa,Juninhoa.......
Räpmies

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #316 : 20.09.2006, 18.16.47 »
Vastatkaa nyt kaikki tähän kysymykseen: Jos kaikki Barcelonan pelaajat ja valmentajat ovat huonoja ja Real Madridilla on joka paikalle paljon paremmat pelaajat, niin MIKSI Barcelona on se, joka nykyisin niitä mestaruuksia voittaa? Ja lisäksi kertokaapa oma 10 pelaajan listanne maailman parhaista pivoteista ennen kuin käytte ilman perusteluja nälvimään muiden listoja.
Viimeksi kun näin Barcan loppuottelussa, se konttasi oikein komeasti Sevillaa vastaan, joten Barca ei ole se, joka tällä kaudella mestaruuksia ottaa näköjään.

Miksi velvoitat muita luettelemaan maailman 10 parasta pivotea? Itsehän sinä tämän "10 parempaa kuin Diarra" - mainostuksen aloitit, listassasi oli toki Diarraa parempiakin, mutta myös monta huonompaa. Nämähän ovat tosin makukysymyksiä, voinhan minäkin väittää, että Oleguer mahtuisi Real Madridin avaukseen ja antaa sitten perusteluiksi viimekaudella Barcassa otetun tuplan. Sellainen vain ei ole järkevää, ellei tavoite ole hauskuuttaa palstan lukijoita. Siinä olet kieltämättä onnistunut.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #317 : 20.09.2006, 18.18.20 »
Eiköhän se puolustuksen paremmuus katsota päästetyistä maaleista? Vai väitätkö, että Barcassa puolustajat tekevät maalitkin?

Kyllähän ne mestaruudet jaetaan voitettujen otteluiden perusteella, eikä päästettyjen maalien. Taisi eräs Barcan puolustaja tehdä viime kaudella erään tärkeän maalin. Ja tuntuvat niitä vähän muutkin tekevän.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #318 : 20.09.2006, 18.20.26 »
Itse en tällaista poltetun maan taktiikkaa arvosta, mutta sellaisille, jotka eivät seuran perinteitä arvosta ja ovat pelkän glorian perässä se näyttää olevan nyt jotenkin ihailtavaa.
Olet siis sitä mieltä, että Capello ei osaa hommaansa/tunne seuran historiaa?
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #319 : 20.09.2006, 18.21.39 »
Haha nyt kyllä kuulin parhaan läpän ikinä. Ei edes kaikista Ignorantein Barca fani voi tosissaan sanoa että Olequer on millään tasolla parempi kuin Ramos.

Käytämpä tätä sun menetelmää tässä viellä todistaaksni pointtini. Eipä Olqueria pahemmin MJ:ssä oo näkynny vai kuinka ja kyllä Ramos siel tais MM skaboissakin pelata.
Räpmies