Kirjoittaja Aihe: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00  (Luettu 93626 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #340 : 20.09.2006, 18.41.37 »
nälvimistä minun kommentteihini.
Ainoa asia, jota olen tässä nälvinyt, on sinun logiikkasi, joka näyttää olevan hyväksytty vain silloin kun se palvelee Barcan pelaajien tai argentiinalais-"lupausten" "paremmuutta". Diarran paremmuutta Gagoon nähden kuvastaa pelkästään jo se seikka, että Real Madrid valitsi Diarran, vaikka myös Gago oli saatavilla. Joko meni perille?
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #341 : 20.09.2006, 18.43.10 »
Kyse on nyt tässä lähinnä siitä että

Edmilson ei ole 10 parhaan pivoten joukossa maailamssa. Eikä millään pelin osa-alueella parempi kuin Diarra. Mutta tiedä että teit tuon listan ihan niistä pelaajista jotka nyt mieleen tuli. Ei se mitään. Arvostan "mielipidettäsi" silti.

Jopa Barcassa on parempi Pivote (Marques jonka paras peli paikka tosin on toppari joten Edmilsonin kunnossa ollessa hän pelaa topparia.) 

Jos sen listan haluut niin tässä tulee:

Vieira
Makelelee
Diarra
Sissoko
Albelda
Gattuso
Tähän alkaa sitte huippu DM:t loppua. (puolustavat sellaset)

Sitten jos aletaan puhumaan siitä pelin avauksesta. Mistä aloit heittämään juttua. (Capello halusi Diarrasta keskikentä tuho koneen. Sen homman hän osaakin paremmin kuin lähes kukaan muu maailmassa, Capello ei haluunut häntä mihinkään rakentavaan rooliin)

Niin tässä top Pivotet sille paikalle

Pirlo
Oubina
Carrick
X.Alonso
 
Tähän taas loppuu tämän paikan pelaajat jos puhuttna ihan puhtaasti pelaajista jotka pelaa aina tällä paikalla. Eli mukaan ei oteta esim Fabregasia,Xavia,Decoa,Juninhoa.......

Perusteleppa miksi Edmilson ei tuohon listaan kuuluisi? Hän on voittanut tuolla pelipaikalla melkeimpä kaiken, jonka voi voittaa. Joten väite, että hän ei olisi tuolla paikalla huippu on lähinnä naurettava. Marquezia en listaan laittanut, koska hän on viimeaikoina pelannut topparina, mutta on kyllä Diarraa parempi pivotenakin. Diarra on toistaiseksi onnistunut tuhoamaan vain oman joukkueen peliä silloin kun vastassa on ollut kova joukkue. Diarraa parempia pivoteja löytyy muitakin, mutta kymmentä täällä kyseltiin, joten sen verran heitä luettelin.

Nyt todellakin selvisi, että viestejäsi ei voi ottaa muulla kuin huumorilla. Jos todellakin pidät naurettavaa Carrickia huippuna peliä avaavana pivotena, niin ei hyvin mene.
« Viimeksi muokattu: 20.09.2006, 18.48.06 kirjoittanut Puskas »

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #342 : 20.09.2006, 18.44.24 »
Robinholla esimerkiksi on 2 Brazilian mestaruutta (sinulle ie mitään, no en kyllä itsekkään kummoisina pidä) Ei muuta. joten Kanoute on Robinhoakin parempi pelaaja! Kyllä näin asian täytyy olla.
Niin, viimeksi kun näin Robinhon pelaavan avauksessa, hän vei Argentiinan puolustusta lähes miten tahtoi. Jollain tapaa häneltä on Real Madridissa pelatessaan puuttunut sama peli-ilo ja näytönhalu. Tai sitten se on liian väkinäistä.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #343 : 20.09.2006, 18.44.51 »
Ainoa asia, jota olen tässä nälvinyt, on sinun logiikkasi, joka näyttää olevan hyväksytty vain silloin kun se palvelee Barcan pelaajien tai argentiinalais-"lupausten" "paremmuutta". Diarran paremmuutta Gagoon nähden kuvastaa pelkästään jo se seikka, että Real Madrid valitsi Diarran, vaikka myös Gago oli saatavilla. Joko meni perille?

Listassani oli muitakin kuin argentiinalaisia ja Barcan pelaajia. Opettele lukemaan. Real Madridin pelaaja valintoja ei todellakaan voi 3 viimeisen kauden valossa voi pitää juuri mitenkään suuntaa antavina.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #344 : 20.09.2006, 18.45.42 »
Perusteleppa miksi Edmilson ei tuohon listaan kuuluisi? Hän on voittanut tuolla pelipaikalla melkeimpä kaiken, jonka voi voittaa.
eikö Edmilson pelannut 02/04 MM-kisoissa topparina? taisi myös Lyonissa pelata topparia?
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #345 : 20.09.2006, 18.46.46 »
Eipä tästä nyt kauvaa ole kun ranskalaisjoukkue oli Champions Leaguen finaalissa. Lisäksi heidän maajoukkueensa on Espanjaan nähden kuin toiselta planeetalta.

BTW. Pohjois-Irlannin maajoukkueen viimeaikaisia voittoja: Espanja, Suomi

Mitä tekmistä Ranskan maajoukkueella on Ranskan liigan kanssa? Pääosa pelaajista tulee muualta. Puhuttiin voitoista, eikä tappiosta. Ja mitä P-Irlanti tähän liittyy?

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #346 : 20.09.2006, 18.49.56 »
Real Madridin pelaaja valintoja ei todellakaan voi 3 viimeisen kauden valossa voi pitää juuri mitenkään suuntaa antavina.
Miksi?
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #347 : 20.09.2006, 18.50.01 »
Nuorten mestaruus ? loistavaa!!! UPEAA! hhhmmmmm. Adrian Costellollakin on alle 21v mestaruus. ( hän pelaa Italia Serie B:ssä. Ilmeisesti hänkin on parempi kuin Diarra, Koska on mensteneempi ?

Kysyit mitä muuta löytyy ja minä vastasin. Muut johtopäätösisi tulevat omasta päästäsi. UEFA Cupin voittaminen on saavutus, joka on parempi kuin mikään mitä Diarra on ikinä voittanut.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #348 : 20.09.2006, 18.50.28 »
Miksi?

Koska menestys on ollut lähinnä seuralle häpeällistä. ja käykäähän nyt vielä väittämään, että sillä ei ole mitään tekemistä pelaajahankintojen kanssa.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #349 : 20.09.2006, 18.51.54 »
eikö Edmilson pelannut 02/04 MM-kisoissa topparina? taisi myös Lyonissa pelata topparia?

Pelasi molemmilla paikoilla. Erityisesti Brasilian maajoukkueessa hänen paikkansa on ollut keskikentän pohjalla.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #350 : 20.09.2006, 18.52.53 »
Niin, pisteethän määrittyvät otteluiden tuloksista, jotka taas määrittyvät tehtyjen ja päästettyjen maalien suhteesta. Puhuttaessa siitä kuinka paljon joku joukkue päästää maaleja, ei siis kyse ole mistään pikkujutusta.

voihan sitä päästää vaikka 5 maalia joka ottelussa, jos itse tekee sen verran maaleja, että mestaruudet irtoavat.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #351 : 20.09.2006, 18.53.34 »
taidettiin viime kauden alussa käydä ihan sama keskustelu Robinhosta.. tosin pienemmässä määrin..

Eipä taidettu käydä. Robinhon hankintaaolen aina arvostanut. Sitä en arvosta, että hänet jumitetaan penkille.

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #352 : 20.09.2006, 18.54.49 »
Miksi Edmilson ei kuulu listalle. Vaikka hän on voittanut lähes kaiken.

Ensinnäkin. Hän on melko hidas pelaaja, hänellä ei ole sitä kompensoidakseen kovin hyvää sijoittumistakaan. Pallo jalassa hän on ihan OK ja pää pelissä. Taklauksissa ja merkkaamisessa ei huippu miehiin verrattaessa ole kummoinen.

Miksi hän on voittanut lähes kaiken. Hän on Brazilialainen. Silloin kun on Brazilialainen ja pelaa sellaisella paikalla mikä on Brazilian heikoin kohta lähes aina. DM niin jengiin pääsee helposti. Maailman mestaruus kuittaantuu siis siinä sivussa lähes itsestään (jos kisat eivät ole Euroopassa)

Barcaan hänet hankittii ensi sijaisesti vaihtomiehen rooliin. Motta ei kuitenkaa koskaa oikein päässyt sille tasolle mitä odotettiin ja oli loukkaantunut tuon tuosta. Ainoa vaihtoehto oli Edmilson. Barceloonassa hänen heikkoutensa eivät tule esille  Decon,Xavin ja Iniestan takia. tähän kun lisätään viellä Messi, Eto'o ja Ronaldinho niin huomaa että Barcalla on jengi joka hallitsee peliä. Josta seuraa se että pulustus ei joudu niin koville. Ei siis DM kään. Sitten viellä lopuksi Decokin tekee enemmän puolustus pään duunia kuin Edmilon.
Räpmies

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #353 : 20.09.2006, 18.54.55 »
Koska menestys on ollut lähinnä seuralle häpeällistä. ja käykäähän nyt vielä väittämään, että sillä ei ole mitään tekemistä pelaajahankintojen kanssa.
Ai Capellon menestys on häpeällistä? Kyllähän se vaan niin menee, että joukkue luottaa siihen mitä Capello tekee ja kenet Capello haluaa. Hypetä sinä Argentiinan ikuisia lupauksia niin paljon kuin haluat vaan. Cambiassoja on katseltu Madridissa jo ihan tarpeeksi.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #354 : 20.09.2006, 18.55.30 »
mitä nyt täytyy perustella?

Aloita vaikka perusteluista sille, että Diarra olisi Edmilsonia parempi.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #355 : 20.09.2006, 18.56.07 »
voihan sitä päästää vaikka 5 maalia joka ottelussa, jos itse tekee sen verran maaleja, että mestaruudet irtoavat.
No lyöpäs sellaisen liigavoittajan nimi pöytään joka päästää maaleja keskiarvolla 5/peli.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #356 : 20.09.2006, 18.56.45 »
Varmaan Eto'oa lämmitti vuoden 2002 mm-kisat kun viime kesänä katseli kisat sohvaltaan.  :)

Enpä tiedä lämmittikö, mutta Champions Leaguen mestaruus ja La Ligan mestaruus varmasti lämmitti. Diarra sai vain todeta, että ei osaa.

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #357 : 20.09.2006, 18.57.54 »
Niin, pisteethän määrittyvät otteluiden tuloksista, jotka taas määrittyvät tehtyjen ja päästettyjen maalien suhteesta. Puhuttaessa siitä kuinka paljon joku joukkue päästää maaleja, ei siis kyse ole mistään pikkujutusta.

voihan sitä päästää vaikka 5 maalia joka ottelussa, jos itse tekee sen verran maaleja, että mestaruudet irtoavat.
Mutta jos Edmilson ja Barcan puolustus on liigan paras. Niin tuskin päästää 5 maalia ? Ajoit taas ittes pussiin   ;D naurettavaa settiä. Voi olla myös varma että et edes tajua sitä itse vaan heität jotain säälittävää vastaukseksi.
Räpmies

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #358 : 20.09.2006, 18.58.41 »
mitä nyt täytyy perustella?
Aloita vaikka perusteluista sille, että Diarra olisi Edmilsonia parempi.
en ole sanonut missään, että Diarra olisi parempi.. voithan sinä etsiä.. otetaan nyt toinen näkökanta.. Diarra on nuorempi kuin Edmilson..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #359 : 20.09.2006, 19.00.28 »
Enpä tiedä lämmittikö, mutta Champions Leaguen mestaruus ja La Ligan mestaruus varmasti lämmitti. Diarra sai vain todeta, että ei osaa.
Diarra varmaan suorastaan häpesi Ranskan mestaruuttaan ja tietoa siitä, että maailman kaikkien aikojen menestynein seura on hänen perässään?
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio