Kyse on nyt tässä lähinnä siitä että
Edmilson ei ole 10 parhaan pivoten joukossa maailamssa. Eikä millään pelin osa-alueella parempi kuin Diarra. Mutta tiedä että teit tuon listan ihan niistä pelaajista jotka nyt mieleen tuli. Ei se mitään. Arvostan "mielipidettäsi" silti.
Jopa Barcassa on parempi Pivote (Marques jonka paras peli paikka tosin on toppari joten Edmilsonin kunnossa ollessa hän pelaa topparia.)
Jos sen listan haluut niin tässä tulee:
Vieira
Makelelee
Diarra
Sissoko
Albelda
Gattuso
Tähän alkaa sitte huippu DM:t loppua. (puolustavat sellaset)
Sitten jos aletaan puhumaan siitä pelin avauksesta. Mistä aloit heittämään juttua. (Capello halusi Diarrasta keskikentä tuho koneen. Sen homman hän osaakin paremmin kuin lähes kukaan muu maailmassa, Capello ei haluunut häntä mihinkään rakentavaan rooliin)
Niin tässä top Pivotet sille paikalle
Pirlo
Oubina
Carrick
X.Alonso
Tähän taas loppuu tämän paikan pelaajat jos puhuttna ihan puhtaasti pelaajista jotka pelaa aina tällä paikalla. Eli mukaan ei oteta esim Fabregasia,Xavia,Decoa,Juninhoa.......
Perusteleppa miksi Edmilson ei tuohon listaan kuuluisi? Hän on voittanut tuolla pelipaikalla melkeimpä kaiken, jonka voi voittaa. Joten väite, että hän ei olisi tuolla paikalla huippu on lähinnä naurettava. Marquezia en listaan laittanut, koska hän on viimeaikoina pelannut topparina, mutta on kyllä Diarraa parempi pivotenakin. Diarra on toistaiseksi onnistunut tuhoamaan vain oman joukkueen peliä silloin kun vastassa on ollut kova joukkue. Diarraa parempia pivoteja löytyy muitakin, mutta kymmentä täällä kyseltiin, joten sen verran heitä luettelin.
Nyt todellakin selvisi, että viestejäsi ei voi ottaa muulla kuin huumorilla. Jos todellakin pidät naurettavaa Carrickia huippuna peliä avaavana pivotena, niin ei hyvin mene.