Kirjoittaja Aihe: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00  (Luettu 93502 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #380 : 20.09.2006, 19.27.16 »
Se, että sinä todellakin olet sitä mieltä, että häviäjät ovat parempia kuin voittajat kertoo sen, että olet erittäin ulkona urheiluun liittyvistä asioista.
Katso se La Ligan viimekauden sarjataulukko ja totea se fakta, että Sevilla ei pysty sarjamallisessa kilpailussa kärkikolmikkoon (tai edes nelikkoon). Ellei Sevilla sitten ollut meitä korkeammalla?
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #381 : 20.09.2006, 19.28.23 »
Vielä kerran ja koita nyt viimein tajuta, että Sevilla voitti UEFA Cupin ja Real Madrid ei mitään.
Real Madrid oli Sevillaa parempi siinä kilpailussa, jossa molemmat olivat mukana, eli La Ligassa. Mitä epäselvää siinä on?
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #382 : 20.09.2006, 19.30.04 »
Ehdotan, että jatkamme tätä jauhamista priva-puolella, koska tällä ei enää ole ketjun otsikon kanssa mitään tekemistä. Tämä siis mikäli osaat privaviestiä käyttää?
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #383 : 20.09.2006, 19.32.50 »
Katso se La Ligan viimekauden sarjataulukko ja totea se fakta, että Sevilla ei pysty sarjamallisessa kilpailussa kärkikolmikkoon (tai edes nelikkoon). Ellei Sevilla sitten ollut meitä korkeammalla?

Katso sinä tottuuta silmiin ja totea, että Sevilla vei eurocupin ja on jatkanut vahvoja esityksiään tälläkin kaudella.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #384 : 20.09.2006, 19.33.46 »
e. Myös Litti peittoaa Aimarin 100-0 yhdellä Champions Leaguellaan?
Ei nyt ehkä 100-0, mutta Kuningas peittoaa Aimarin. Ilman kymmeniä loukkaantumisia Litmasen ura olisi itse Zidanen uraakin hohdokkaampi. Kovaan seuraan Litin nostin, mutta sinne hän kuuluukin. Toki tuo on vain jossittelua...
Loukkaantumisten kanssakin on Litti vieläkin huippupelaaja, joka haastaa edelleen maailman parhaita. Tosin Malmössä tuo on hieman hankalaa...

Niin ja tämä ottelutopic on täynnä paskaa (jos saan sanoa?) Viimeiset 6-7 sivua  ;D Kohtuullisen pitkä vain ottelutopikiksi...
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #385 : 20.09.2006, 19.34.11 »
Real Madrid oli Sevillaa parempi siinä kilpailussa, jossa molemmat olivat mukana, eli La Ligassa. Mitä epäselvää siinä on?

siinä ei mole mitään epäselvää kuten ei siinäkään, että Sevillalle jäi viime kaudesta pokaali käteen ja Real Madridille ei mitään.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #386 : 20.09.2006, 19.34.43 »
Katso sinä tottuuta silmiin ja totea, että Sevilla vei eurocupin ja on jatkanut vahvoja esityksiään tälläkin kaudella.
Tosiaan, Sevilla UEFA-cupin voitollaan osoitti, että se on niistä kakkosluokan eurojoukkueista se paras, onnittelut heille siitä. Viimekauden La Liga sensijaan osoitti ettei Sevillalla vielä ole eliittiin asiaa. Tämän kauden alku on tosiaan ollut lupauksia antava heille. Saa nähdä kuinka käy kun kausi etenee ja pelaajia loukkaantuu.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #387 : 20.09.2006, 19.35.22 »
Ehdotan, että jatkamme tätä jauhamista priva-puolella, koska tällä ei enää ole ketjun otsikon kanssa mitään tekemistä. Tämä siis mikäli osaat privaviestiä käyttää?

Siksikö, että pelkäät saavasi bannia noilla valheillasi ja törkeyksilläsi, kun faktat loppuvat?

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #388 : 20.09.2006, 19.35.38 »
Viimeiset 6-7 sivua  ;D
taitaa olla jo yli 13 sivua offtopickia..  ;)
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #389 : 20.09.2006, 19.36.57 »
Ehdotan, että jatkamme tätä jauhamista priva-puolella, koska tällä ei enää ole ketjun otsikon kanssa mitään tekemistä. Tämä siis mikäli osaat privaviestiä käyttää?

Siksikö, että pelkäät saavasi bannia noilla valheillasi ja törkeyksilläsi, kun faktat loppuvat?
ei vaan.. tää keskustelu ei oo edenny ~13 sivuun..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #390 : 20.09.2006, 19.37.23 »
Tosiaan, Sevilla UEFA-cupin voitollaan osoitti, että se on niistä kakkosluokan eurojoukkueista se paras, onnittelut heille siitä. Viimekauden La Liga sensijaan osoitti ettei Sevillalla vielä ole eliittiin asiaa. Tämän kauden alku on tosiaan ollut lupauksia antava heille. Saa nähdä kuinka käy kun kausi etenee ja pelaajia loukkaantuu.

Sevilla voitti myös sen ykkösjoukkueiden kilpailun voittajan. Real Madrid taas häpäisi itsensä toista kertaa putkeen jo neljännesvälierissä.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #391 : 20.09.2006, 19.37.57 »
ei vaan.. tää keskustelu ei oo edenny ~13 sivuun..

Siitä minä en ole vastuussa.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #392 : 20.09.2006, 19.38.09 »
Viimeiset 6-7 sivua  ;D
taitaa olla jo yli 13 sivua offtopickia..  ;)
Niin, päässälaskutaito vain loppui tohon kuuteen seitsemään.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #393 : 20.09.2006, 19.39.12 »
ei vaan.. tää keskustelu ei oo edenny ~13 sivuun..

Siitä minä en ole vastuussa.
etpä tietenkään..  ::)
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #394 : 20.09.2006, 19.44.57 »
Siksikö, että pelkäät saavasi bannia noilla valheillasi ja törkeyksilläsi, kun faktat loppuvat?
En kyllä tunnusta valheita tai törkeyksiä. Viestejä olen kyllä tässä postaillut liikaa, olenhan turhaan tarttunut trollaukseesi.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #395 : 20.09.2006, 22.12.41 »
Toi Puskas ei taida älytä, että jalkapallo on joukkuepeli ja, että jos jossain joukkueessa on yksi huippupelaaja se ei tee siitä joukkueesta hyvää. Esim. Diarra-Mali
i Hala Madrid !

raulforever

  • Viestejä: 119
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #396 : 20.09.2006, 22.22.58 »
eli kun saa pelejä alle niitä maaleja tulee varmasti...
Onhan tuossa jo pari kautta pelattuna, eli pelejä pitäisi olla jo alla.  ::)
No jos muistat niin hän oli kuitenkin viimekaudella puolikautta sivussa, että koitappa itte olla puoli vuotta pelaamatta ja samantien paluun jälkeen olla huippukunnossa. Ja toissa kaudella Raul teki kuitenkin 12 maalia, eikä joukkue nyt silloinkaan hirveän erikoisesti pelannut.

Heinämies

  • Viestejä: 345
  • Calma
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #397 : 21.09.2006, 00.01.22 »
Heitetäänpä oma lusikka soppaan, vielä ehkä yksi mahtuu  ;D

Puskaksen pointti lienee se, että Diarra ei tällähetkellä ole sitä Euroopan eliittiä. Mutta se johtuu ainoastaan siitä, että Real ei ole saanut peliänsä kuntoon. Kun jokainen osa-alue alkaa vähitellen toimimaan, voin luvata, että Diarra on keskikentän herra. Totta helvetissä se vaatii aikaa, että uuden tiimin peliä oppii lukemaan ja ne vapaat pelaajat löytämään. Tähän asti Diarra on ollut hieman hukassa, mutta en epäile hetkeäkään, ettei tähän olisi tulossa muutossa kunhan kausi vähän vanhenee. Aivan sama homma se olisi jokaisella teidän top-10 listassa oleville. Antakaa aikaa.

Sevillan UEFA-cup voitolle en anna paljoa arvoa, mutta super-Cupin finaali oli jo toista maata. Sevillalla on mahdollisuudet mennä pitkälle tänä vuonna, mutta niin on monella muullakin seuralla.
« Viimeksi muokattu: 21.09.2006, 00.14.34 kirjoittanut Heinämies »
Tuomas Virkkunen, Real - Juve 23.10.2013
"Ethän sä voi. Ethän sä Arturo rakas voi näyttää Illarramendia rikkeen tekijäksi tuon jälkeen"

http://www.mtv.fi/sport/futis/mestarienliiga/uutiset.shtml/2013/10/1823264/video-mestarien-liigan-surkuhupaisin-filmaus

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #398 : 21.09.2006, 10.39.59 »
Voittivat jotain sellaista, missä hyvät ja melko hyvät joukkueet eivät ole edes mukana. Se on vähän kun voittais Suomen Cupissa pikkufinaalin ja sitten tulis nälvimään Liigassa toiseksi tulleille.  ;D

Arvaa mitä muuta tekivät? Voittivat lisäksi Barcan ja Euroopan Supercupin. Jo se, että vertailet Suomen Cupia UEFA Cupiin kertoo siitä, että olet täysin pihalla jalkapallosta. Sevilla voitti eurocupin ja Real Madrid häpäisi itsensä jotakin Arsenalia vastaan siinä on viime kauden meriittiä.
   Atl. Madridkin otti KAKSI voittoa Barcasta se varmaan tekee siitä Realia paremman seuran. Uefa cup voitto ihan jees sinne kuitenkin tippuu aina pari "kovaa" joukkuetta. En silti kävisi vertaamaan sitä edes Mestarien liigan puolivälieriin. Ei oo varmaan Barcan jätkiä hirmusti kiinnostanut pelata/valmistua peliin tosissaan tai siis täydellä sydämellä. Tarkoitan siis tota Supercuppia.
« Viimeksi muokattu: 21.09.2006, 10.49.39 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #399 : 21.09.2006, 11.48.17 »
Atl. Madridkin otti KAKSI voittoa Barcasta se varmaan tekee siitä Realia paremman seuran. Uefa cup voitto ihan jees sinne kuitenkin tippuu aina pari "kovaa" joukkuetta. En silti kävisi vertaamaan sitä edes Mestarien liigan puolivälieriin. Ei oo varmaan Barcan jätkiä hirmusti kiinnostanut pelata/valmistua peliin tosissaan tai siis täydellä sydämellä. Tarkoitan siis tota Supercuppia.

Atletico Madrid nyt on pelkkä keskikastin seura, jolla on jatkuvasti suuret puheet ja paljon rahaa kuluu siihen, että eivät saa mitään aikaiseksi. Saa nähdä, joko viimein tällä kaudella saavat UEFA Cupiin paikan. Sitä, että kiinnostiko Barcan pelaajia tuo finaali en tiedä, mutta se on selvää, että kyseisessä finaalissa Sevilla oli selvästi parempi ja hyvät otteet ovat jatkuneet sarjan alussa. Voihan sitä muiden seurojen saavutukset dissata, mutta totuus on, että Real Madridin kannattajille tuo UEFA Cupin voitto olisi kelvannut millä hetkellä hyvänsä häpeällisen huonon Champions Leaguen sijaan.