Heitetäänpä oma lusikka soppaan, vielä ehkä yksi mahtuu

Puskaksen pointti lienee se, että Diarra ei
tällähetkellä ole sitä Euroopan eliittiä. Mutta se johtuu ainoastaan siitä, että Real ei ole saanut peliänsä kuntoon. Kun jokainen osa-alue alkaa vähitellen toimimaan, voin luvata, että Diarra on keskikentän herra. Totta helvetissä se vaatii aikaa, että uuden tiimin peliä oppii lukemaan ja ne vapaat pelaajat löytämään. Tähän asti Diarra on ollut hieman hukassa, mutta en epäile hetkeäkään, ettei tähän olisi tulossa muutossa kunhan kausi vähän vanhenee. Aivan sama homma se olisi jokaisella teidän top-10 listassa oleville. Antakaa aikaa.
Sevillan UEFA-cup voitolle en anna paljoa arvoa, mutta super-Cupin finaali oli jo toista maata. Sevillalla on mahdollisuudet mennä pitkälle tänä vuonna, mutta niin on monella muullakin seuralla.