täytyy nyt päästä oma kommentti vielä heittämään. En jaksa ettiä tuolta kauempaa, mutta Puskas kysy millon viimeks ranskalainen joukkue on voittanut eurocupin. no ainakin tässä 2000-luvulla Marseille oli Valenciaa vastaan Uefa-cupin finaalissa, mutta Barthez otti punasen (jossain vaiheessa ottelua) ja Marseille hävisi siis kyseisen ottelun. Niin ja kuten E-spel mainitsi, olihan Monaco finaalissa pari vuotta taaksepäin..
Ja muistaakseni Puskas kommentoi ranskan liigan huonon tason yhteydessä että ranskan liigasta ei ole montaa pelaajaa Ranskan maajoukkueessa. Noh, ainakin mm-kisoissa oli Lyonista Malouda, Abidal ja Coupet. myös Barthez, Ribery ja (Cisse, ei kuitenkaan pelannut mm-kisoissa koska loukkaantui harjoitusottelussa ja vasta siirtyikin Marseilleen).