Kirjoittaja Aihe: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00  (Luettu 93503 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #400 : 21.09.2006, 11.49.56 »
Toi Puskas ei taida älytä, että jalkapallo on joukkuepeli ja, että jos jossain joukkueessa on yksi huippupelaaja se ei tee siitä joukkueesta hyvää. Esim. Diarra-Mali

Kanoute ja Sissoko ovat menestyneempiä jalkapalloilijoita kuin Diarra, joten muiden huonoudesta on turha itkeä? Oliko Diarra kenties myös Lyonissa täysin yksin ja muut olivat täysin surkeita? Eipä näyttänyt Diarran lähtö paljoakaan Lyonia haittaavan. päin vastoin pelasivat ehkä paremmin kuin koskaan.
Kyllä minä tiedän, että jalkapallo on joukkuelaji ja kokoajanhan nostan niitä joukkueiden kanssa voitettuja asioita esille juuri tämän takia. Mutta pääosan mielipide on se, että Diarra on joka paikassa kärsinyt huonoista joukkuekavereista ja sen takia suurempaa menestystä ei ole tullut. Kuitenkin hänen ympärillään on ollut sekä maajoukkueessa, että Lyonissa häntä menestyneempiä jalkapalloilijoita.
« Viimeksi muokattu: 21.09.2006, 11.55.04 kirjoittanut Puskas »

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #401 : 21.09.2006, 11.57.44 »
Heitetäänpä oma lusikka soppaan, vielä ehkä yksi mahtuu  ;D

Puskaksen pointti lienee se, että Diarra ei tällähetkellä ole sitä Euroopan eliittiä. Mutta se johtuu ainoastaan siitä, että Real ei ole saanut peliänsä kuntoon. Kun jokainen osa-alue alkaa vähitellen toimimaan, voin luvata, että Diarra on keskikentän herra. Totta helvetissä se vaatii aikaa, että uuden tiimin peliä oppii lukemaan ja ne vapaat pelaajat löytämään. Tähän asti Diarra on ollut hieman hukassa, mutta en epäile hetkeäkään, ettei tähän olisi tulossa muutossa kunhan kausi vähän vanhenee. Aivan sama homma se olisi jokaisella teidän top-10 listassa oleville. Antakaa aikaa.

Viimein joku tajuaa ainakin vähän pointtiani. Diarra voi nousta huippujen joukkoon, mutta toistaiseksi hän ei ole esittänyt mitään siihen viittaavaa.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #402 : 21.09.2006, 11.58.59 »
Sevillan UEFA-cup voitolle en anna paljoa arvoa, mutta super-Cupin finaali oli jo toista maata. Sevillalla on mahdollisuudet mennä pitkälle tänä vuonna, mutta niin on monella muullakin seuralla.

Silti se UEFA Cupin voitto hakkaa mennen tullen kaikki saavutukset, jota Real Madrid on viimeisen 3 vuoden aikana pystynyt saavuttamaan. ehkä tämä kertoo sen millaiseen syväsukellukseen seura on ajettu.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #403 : 21.09.2006, 12.00.36 »
Ei nyt ehkä 100-0, mutta Kuningas peittoaa Aimarin. Ilman kymmeniä loukkaantumisia Litmasen ura olisi itse Zidanen uraakin hohdokkaampi. Kovaan seuraan Litin nostin, mutta sinne hän kuuluukin. Toki tuo on vain jossittelua...
Loukkaantumisten kanssakin on Litti vieläkin huippupelaaja, joka haastaa edelleen maailman parhaita. Tosin Malmössä tuo on hieman hankalaa...

Niin ja tämä ottelutopic on täynnä paskaa (jos saan sanoa?) Viimeiset 6-7 sivua  ;D Kohtuullisen pitkä vain ottelutopikiksi...

Olihan Litmanen parhaimmillaan todella kova, mutta Zidanne on kuitenkin täysin eri planeetalta. Zidanne on menestynyt joka paikassa, jossa on pelannut.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #404 : 21.09.2006, 12.01.45 »
Kysy sitä Diarralta, sinun mielipiteelläsi kun ei siinä vaiheessa ollut väliä kun Diarra lähdöstään päätti.

Eipä niin. Itse en noin keskinkertaista pelaajaa olisi Real Madridiin ikinä ottanut.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #405 : 21.09.2006, 12.02.58 »
En kyllä tunnusta valheita tai törkeyksiä. Viestejä olen kyllä tässä postaillut liikaa, olenhan turhaan tarttunut trollaukseesi.

Olen kertonut faktoja, mutta jos sinusta faktat ovat trollausta niin pidä toki mielipiteesi.

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #406 : 21.09.2006, 13.08.41 »
Jos puskas osais kirjottaa yhteen viestiin kaiken niin tää threadi ois about 10sivun mittainen. (opettele tuo lainaus)

Diarra keskinkertainen ja Gattuso ja De Rossi muka parempia, herää ny helvetti.  :traktori:
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #407 : 21.09.2006, 14.18.21 »
Viimein joku tajuaa ainakin vähän pointtiani. Diarra voi nousta huippujen joukkoon, mutta toistaiseksi hän ei ole esittänyt mitään siihen viittaavaa.
Hyviä kausia Lyonissako ei voi siis pitää edes suuntaa antavina? Onko hyvien esitysten pakko tapahtua La Ligassa, Serie A:ssa tai Etelä-Amerikassa, että ne kelpaavat? Esim. vahvat näytöt Ligue 1-otteluissa sekä Champions Leaguessa eivät kelpaa?
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #408 : 21.09.2006, 16.40.46 »
Diarra keskinkertainen ja Gattuso ja De Rossi muka parempia, herää ny helvetti.  :traktori:

Aivan varmasti ovat Diarraa parempia pelaajia ja nimenomaan niitä täällä huudeltuja puolustavia pivoteja. Ja viestini kirjoitan tasan niin kuin itseäni kiinnostaa.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #409 : 21.09.2006, 16.43.14 »
Hyviä kausia Lyonissako ei voi siis pitää edes suuntaa antavina? Onko hyvien esitysten pakko tapahtua La Ligassa, Serie A:ssa tai Etelä-Amerikassa, että ne kelpaavat? Esim. vahvat näytöt Ligue 1-otteluissa sekä Champions Leaguessa eivät kelpaa?

MM-kilpailuja ja Champions Leaguessa tässä tapauksessa odottelisin näyttöjä ennen kuin 28 miljoonaa maksetaan. Ranskan liigan taso on Espanjaan nähden heikko. Eikä Lyon päässyt hänen siellä ollessaan puolivälieriä pidemmälle Champions Leaguessa, vaikka Ranskan lehdistössä on kohta 3 vuotta hehkutettu Lyonia varmana mestarina. Ja edelleenkään Diarran lähtö ei Lyonin otteissa suuremmin näy, joten taisi olla kaveri siellä nimenomaan näitä marjan poimijoita.
« Viimeksi muokattu: 21.09.2006, 16.44.56 kirjoittanut Puskas »

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #410 : 21.09.2006, 17.27.05 »
MM-kilpailuja ja Champions Leaguessa tässä tapauksessa odottelisin näyttöjä ennen kuin 28 miljoonaa maksetaan.
Jaa, että on pakko olla mm-kisat alla ennen kuin Real Madridiin voidaan hankkia? Kuinkas monet mm-kisat mainostamallas Gagolla on?

vaikka Ranskan lehdistössä on kohta 3 vuotta hehkutettu Lyonia varmana mestarina.
Tästä olis kiva saada vaikka linkkiä johonkin ranskalaislehden sivuille missä näin sanotaan, tokihan ranskan kieltä osaat? Meinaan vaan, että sieltä kun on turha etsiä käännöksia englanniksi...
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

VilleL

  • Viestejä: 332
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #411 : 21.09.2006, 21.21.34 »
Diarrako ei ole esittänyt hyviä esityksiä Lyonissa ollenkaan? Et tainnut Lyonin pelejä kahtena viime vuonna seurata?

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #412 : 21.09.2006, 22.34.44 »
Joku ylläpitäjä.Kiitos, sulkekaa tätä topicci.  :tuoppi:
Räpmies

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #413 : 22.09.2006, 00.11.09 »
täytyy nyt päästä oma kommentti vielä heittämään. En jaksa ettiä tuolta kauempaa, mutta Puskas kysy millon viimeks ranskalainen joukkue on voittanut eurocupin. no ainakin tässä 2000-luvulla Marseille oli Valenciaa vastaan Uefa-cupin finaalissa, mutta Barthez otti punasen (jossain vaiheessa ottelua) ja Marseille hävisi siis kyseisen ottelun. Niin ja kuten E-spel mainitsi, olihan Monaco finaalissa pari vuotta taaksepäin..

Ja muistaakseni Puskas kommentoi ranskan liigan huonon tason yhteydessä että ranskan liigasta ei ole montaa pelaajaa Ranskan maajoukkueessa. Noh, ainakin mm-kisoissa oli Lyonista Malouda, Abidal ja Coupet. myös Barthez, Ribery ja (Cisse, ei kuitenkaan pelannut mm-kisoissa koska loukkaantui harjoitusottelussa ja vasta siirtyikin Marseilleen).
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Principe

  • Viestejä: 821
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #414 : 22.09.2006, 08.30.23 »
Vieläkin täällä jauhetaan...  ::)

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #415 : 22.09.2006, 13.33.19 »
Jaa, että on pakko olla mm-kisat alla ennen kuin Real Madridiin voidaan hankkia? Kuinkas monet mm-kisat mainostamallas Gagolla on?

Tästä olis kiva saada vaikka linkkiä johonkin ranskalaislehden sivuille missä näin sanotaan, tokihan ranskan kieltä osaat? Meinaan vaan, että sieltä kun on turha etsiä käännöksia englanniksi...

Gagon hinta tuskin tulisi olemaan 28 miljoonaa, joten riskit olisivat pienemmät ja pelaaja lahjakkaampi.

Ranskalaislehdistön kirjoittelu on aina ylimielistä ja olihan siellä Blanc hehkuttamassa Lyonia, kun pudotuspelipareja arvottiin.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #416 : 22.09.2006, 13.34.39 »
Diarrako ei ole esittänyt hyviä esityksiä Lyonissa ollenkaan? Et tainnut Lyonin pelejä kahtena viime vuonna seurata?

Sen verran olen seurannut, että muut siellä joukkuetta eteenpäin veivät. Juninho ja Malouda pääosissa. Eikä diarran lähdöstä haittaa näkynyt Lyonille olevan.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #417 : 22.09.2006, 13.36.36 »
täytyy nyt päästä oma kommentti vielä heittämään. En jaksa ettiä tuolta kauempaa, mutta Puskas kysy millon viimeks ranskalainen joukkue on voittanut eurocupin. no ainakin tässä 2000-luvulla Marseille oli Valenciaa vastaan Uefa-cupin finaalissa, mutta Barthez otti punasen (jossain vaiheessa ottelua) ja Marseille hävisi siis kyseisen ottelun. Niin ja kuten E-spel mainitsi, olihan Monaco finaalissa pari vuotta taaksepäin..

Ja muistaakseni Puskas kommentoi ranskan liigan huonon tason yhteydessä että ranskan liigasta ei ole montaa pelaajaa Ranskan maajoukkueessa. Noh, ainakin mm-kisoissa oli Lyonista Malouda, Abidal ja Coupet. myös Barthez, Ribery ja (Cisse, ei kuitenkaan pelannut mm-kisoissa koska loukkaantui harjoitusottelussa ja vasta siirtyikin Marseilleen).

Voitto on tainnut irrota viimeeksi josku 90-luvun alussa, kun Marseille voitti Champions Leaguen. Kakkostiloilla ei sen suurempaa merkitystä ole, kun voittajat vain muistetaan.
Suurin osa Ranskan maajoukkueen pelaajista tulee oman liigan ulkopuolelta.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #418 : 22.09.2006, 13.51.12 »
Gagon hinta tuskin tulisi olemaan 28 miljoonaa, joten riskit olisivat pienemmät ja pelaaja lahjakkaampi.
No ei ne Etelä-Amerikan joukkueetkaan mitään karkkikauppoja ole, etenkään kun ostaja on Real Madrid. Muistanet vielä, että Robinhosta maksettiin toiselle mantereelle melkoisen pitkä centti?
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Jornada 3: Real Madrid(5) - Real Sociedad(15) 17.9 klo 22.00
« Vastaus #419 : 22.09.2006, 22.59.07 »
No ei ne Etelä-Amerikan joukkueetkaan mitään karkkikauppoja ole, etenkään kun ostaja on Real Madrid. Muistanet vielä, että Robinhosta maksettiin toiselle mantereelle melkoisen pitkä centti?

Eivät ole, mutta sitä ei kyllä ole Lyonkaan, joka taas nappasi hyvät rahat pelaajasta, joka on ylihypetetty.