Kirjoittaja Aihe: Sylkäisy päin madridismon kasvoja  (Luettu 6584 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Sylkäisy päin madridismon kasvoja
« : 23.09.2006, 00.33.12 »
"Perhaps he has been one of the best players we have had in the last 15, 20 years."
"Hän on ehkä yksi parhaimmista pelaajista, joita meillä on ollut viimeisen 15–20 vuoden aikana."
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=417552&CPID=23&clid=186&lid=10&title=Calderon+voices+Becks+hope
http://www.urheiluviikko.net/?p=3788

Tällä Beckhamiin viittaavalla kommentilla Ramon Calderón halveksuu koko seuraa ja sen kunniakasta historiaa täysin ennennäkemättömällä tavalla. Beckhamin vertaaminen pelaajiin kuten Butragueño, Hugo Sánchez, Hierro, Redondo, ja Zidane on pyhäinhäväistys näitä madridismon todellisia legendoja kohtaan. Legendoja, joiden kanssa samassa lauseessa ei kuuluisi ikinä edes kuiskata Beckhamin nimeä. Todellinen madridista ei ikinä sanoisi mitään tälläistä, ei edes leikillään, joten voidaankin kysyä; mitä Real Madrid todella merkitsee herra Calderónille? Ei ilmeisesti kovinkaan paljoa, jos seuran historia ei ole kiinnostanut edes vähää alusta.

Toivottavasti edes ymmärtää hävetä lausuntojaan. Jos ei pyydä puheitaan anteeksi, voi minun puolestani painua mahdollisimman nopeasti helvettiin Madridista.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Sylkäisy päin madridismon kasvoja
« Vastaus #1 : 23.09.2006, 00.56.58 »
Huh huh. Luulin että Calderonilla oli jonkinlaista tyyliä, mutta tämä meni kyllä yli hilseen.  Jo se että olisi sanonut että hän on yksi parhaimpia oikean puolen pelaajia meillä 15-10 vuoteen olisi ollut kunnon bitchsläppi Figon ja Michelin naamalle. Mutta tälläinen heitto on jo kuten sanoit. Pyhäinhäväistystä! Tämän hetken joukkueesta ainoastaan 2 pelaajaansaitsi tuon kunnia lausunnon. Raul (hän on kuitenkin kaikkienaikojen paras Espanjalais pelaaja, olivat viime vuodet mitä olivat.) ja Casillas.

Tätä en edes laskisi naurettavien heittojen mukaan, vaan aivan johonkin muuhun tästä on nääs huumori aika helövetin kauakana.
Räpmies

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Sylkäisy päin madridismon kasvoja
« Vastaus #2 : 23.09.2006, 09.28.29 »
Calderonille vahva  :keskari:

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Sylkäisy päin madridismon kasvoja
« Vastaus #3 : 23.09.2006, 19.10.19 »
Calderon voi siirtyä muotipuolelle. Noh eipä tämä suuremmin yllätä. Kusettihan hän niillä vaalilupauksillaankin ja hankki vielä kylmän sodan kenraalin Capellon valmentajaksi.

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Sylkäisy päin madridismon kasvoja
« Vastaus #4 : 24.09.2006, 00.18.43 »
Mitenköhän pelaaja joka on ollut seurassa 3 kautta eikä olla voitettu siinä ajassa mitään olla seuran legenda ???
 :keskari:
i Hala Madrid !

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Sylkäisy päin madridismon kasvoja
« Vastaus #5 : 24.09.2006, 00.31.18 »
Mitenköhän pelaaja joka on ollut seurassa 3 kautta eikä olla voitettu siinä ajassa mitään olla seuran legenda
Se on varmaan tienannut seuralle rahaa enenmmän kuin kukaan muu ::)
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Sylkäisy päin madridismon kasvoja
« Vastaus #6 : 24.09.2006, 01.04.41 »
Calderónin puheet ovat tietysti kummeksuntaa ja paheksuntaa aiheuttavia tapauksia jo itsessään, mutta on tietysti eri asia puhuuko mies totta ihan sydämensä pohjasta. Toki tuollaista semiläppää ei pitäisi heittää madridmaisissa olosuhteissa, missä kunnia ja perinteet ovat viime kaudet jo muutenkin olleet hiukan hukassa, jos asian voisi näin lievästi ilmaista... tietty voittamisen kulttuuri kun alkaa nostaa päätään taas pitkästä aikaa ja homma näyttää melko hyvältä itse kentällä, kuten myös seuran johtoportaassa siinä mielessä, että hankinnat ovat olleet herkullisia; eivätkä pelkästään nimiensä puolesta tällä kertaa.

David Beckhamista on puhuttu ummet ja lammet hänen saapumisestaan lähtien, mutta tietyllä tavalla hänen roolinsa Fabio Capellon alaisuudessa näyttää ainakin vielä pieneltä kysymysmerkiltä, sillä maajoukkuehyllytys varmasti vaikuttaa Fledan pieneen pääkoppaan, mutta toivottavasti vain sillä positiivisella tavalla, että Becks antaa kaikkensa camiseta blancassa ja parantaa edelleen esitystään... nooh, iskipä mies näköjään maalinkin Real Sociedadia vastaan viikko sitten.

Mutta presidenttimme Calderón (nimi saattaa joidenkin korvaan kalskahtaa jotenkin ivalliselta, vrt. naapurin kotistadika -- nääf, snadi knoppi vaan...). Kukapa madridistoille muka olisi täydellinen puheenjohtaja? Santiago Bernabéun jälkeen mikään ei presidenttimaailmassa ole ollut siempre perfectoa, koska aina löytyy mielipiteitä ja kommentteja suunnasta jos toisesta. Jotkut tykkäävät enemmän ja jotkut vähemmän. Samanlainen tilanne oli Florentinon kanssa, joidenkin keskuudessa hän oli koko ajan suosittu ja joskus vaativat kannattajat ylistivät herraa ja toisinaan kaatoivat läjäpäin scheissea niskaan. Tietysti Calderónin halveerava lausahdus on jotain ennen kuulumatonta, mutta on ne muutkin päästelleet sammakkoja joskus suustaan. Tällä hetkellä allekirjoittanut pistelee Calderónin sarakkeeseen oikeastaan pelkkiä plussia.

... ja Betis kaatui juuri äsken Diarran maalilla. Hyvä, oikein hyvä.

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Sylkäisy päin madridismon kasvoja
« Vastaus #7 : 24.09.2006, 01.27.04 »
... ja Betis kaatui juuri äsken Diarran maalilla. Hyvä, oikein hyvä.

Pisteet olivat hyvä, mutta toisen puoliajan esitys ei. Siinä Betisille kyllä tasoitusta tarjottiin hopealautasella.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Sylkäisy päin madridismon kasvoja
« Vastaus #8 : 24.09.2006, 11.18.24 »
Pisteet olivat hyvä, mutta toisen puoliajan esitys ei. Siinä Betisille kyllä tasoitusta tarjottiin hopealautasella.

Remates  Total 7 16
          A puerta 1 4
lähde: AS

Enpä nyt siitä hopealautasesta tiedä, jos koko pelissä saadaan yksi laukaus maalia kohti.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Sylkäisy päin madridismon kasvoja
« Vastaus #9 : 24.09.2006, 12.02.47 »
Remates  Total 7 16
          A puerta 1 4
lähde: AS
Enpä nyt siitä hopealautasesta tiedä, jos koko pelissä saadaan yksi laukaus maalia kohti.

Capilla oli avoin paikka. Ramos rikkoi typerästi rangaistusalueen ulkopuolella. Kyseinen vaprihan osui Beckhamin käteen ja toinenkin hyvä vapari paikka lahjoitettiin Betikselle. Onneksi heillä ei vaparin vetäjiä kentällä ollut.

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Sylkäisy päin madridismon kasvoja
« Vastaus #10 : 24.09.2006, 12.38.26 »
Capilla oli avoin paikka. Ramos rikkoi typerästi rangaistusalueen ulkopuolella.
Koko tilanne lähti Carloksen käsittämättömän surkeasta syötöstä. Jos Ramos ei olisi rikkonut niin Capi olisi päässyt yksin läpi joten oikea ratkaisu mielestäni.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Sylkäisy päin madridismon kasvoja
« Vastaus #11 : 24.09.2006, 13.49.27 »
Koko tilanne lähti Carloksen käsittämättömän surkeasta syötöstä. Jos Ramos ei olisi rikkonut niin Capi olisi päässyt yksin läpi joten oikea ratkaisu mielestäni.

Olihan siinä vielä Cannavaro ja lisäksi Ramos oli jo saanut vartaloaan Capin eteen, joten turhaa enää tunki kädet siihen väliin. Totta on kyllä se, että Carlos ei vaivautunut yhtään katsomaan mihin pallon laittaa. Toivottavasti Raul Bravo saisi mahdollisuuden vasemmalla, koska ottelun lopussa Carlos oli parissa tilanteessa täysin kujalla Odonkorin kanssa.

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Sylkäisy päin madridismon kasvoja
« Vastaus #12 : 24.09.2006, 14.18.40 »
Huh huh. Luulin että Calderonilla oli jonkinlaista tyyliä, mutta tämä meni kyllä yli hilseen.  Jo se että olisi sanonut että hän on yksi parhaimpia oikean puolen pelaajia meillä 15-10 vuoteen olisi ollut kunnon bitchsläppi Figon ja Michelin naamalle. Mutta tälläinen heitto on jo kuten sanoit. Pyhäinhäväistystä! Tämän hetken joukkueesta ainoastaan 2 pelaajaansaitsi tuon kunnia lausunnon. Raul (hän on kuitenkin kaikkienaikojen paras Espanjalais pelaaja, olivat viime vuodet mitä olivat.) ja Casillas.

Tätä en edes laskisi naurettavien heittojen mukaan, vaan aivan johonkin muuhun tästä on nääs huumori aika helövetin kauakana.

Täysin samaa mieltä varsinkin Raulin ja Casillaksen osalta.

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Sylkäisy päin madridismon kasvoja
« Vastaus #13 : 24.09.2006, 17.53.04 »
Mutta presidenttimme Calderón (nimi saattaa joidenkin korvaan kalskahtaa jotenkin ivalliselta, vrt. naapurin kotistadika -- nääf, snadi knoppi vaan...). Kukapa madridistoille muka olisi täydellinen puheenjohtaja? Santiago Bernabéun jälkeen mikään ei presidenttimaailmassa ole ollut siempre perfectoa, koska aina löytyy mielipiteitä ja kommentteja suunnasta jos toisesta. Jotkut tykkäävät enemmän ja jotkut vähemmän. Samanlainen tilanne oli Florentinon kanssa, joidenkin keskuudessa hän oli koko ajan suosittu ja joskus vaativat kannattajat ylistivät herraa ja toisinaan kaatoivat läjäpäin scheissea niskaan. Tietysti Calderónin halveerava lausahdus on jotain ennen kuulumatonta, mutta on ne muutkin päästelleet sammakkoja joskus suustaan. Tällä hetkellä allekirjoittanut pistelee Calderónin sarakkeeseen oikeastaan pelkkiä plussia.

Kyllä Calderon on presidentin ominausuudessa helposti huonompi kuin kukaan ketä meillä on vähään aikaan ollut. Jopa Sanz vie hänestä voiton ja se on jo aika paljon se.
Räpmies

#10

  • Viestejä: 1359
Re: Sylkäisy päin madridismon kasvoja
« Vastaus #14 : 25.09.2006, 01.04.58 »
Tämän hetken joukkueesta ainoastaan 2 pelaajaansaitsi tuon kunnia lausunnon. Raul (hän on kuitenkin kaikkienaikojen paras Espanjalais pelaaja, olivat viime vuodet mitä olivat.) ja Casillas.

Kyllä mielestäni R. Carlos on laskettava tähän kastiin myös, parhaimmillaan ollessaan hän
dominoi vasenta laitaa poikkeuksellisella tavalla, vaikka aukkoja puolustuspään pelaamisessa
onkin aina ollut.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Sylkäisy päin madridismon kasvoja
« Vastaus #15 : 25.09.2006, 09.13.10 »
Tämän hetken joukkueesta ainoastaan 2 pelaajaansaitsi tuon kunnia lausunnon. Raul (hän on kuitenkin kaikkienaikojen paras Espanjalais pelaaja, olivat viime vuodet mitä olivat.) ja Casillas.

Kyllä mielestäni R. Carlos on laskettava tähän kastiin myös, parhaimmillaan ollessaan hän
dominoi vasenta laitaa poikkeuksellisella tavalla, vaikka aukkoja puolustuspään pelaamisessa
onkin aina ollut.
Sama. Muutamia vuosia takaperin kukaan ei voinut ajatellakaan, että Carlos korvattaisiin. Silloin hän oli jopa Madridin paras pelaaja ja se on paljon se. Nykyään asiat ovat sitten eri tavalla. Tuo rooli, mikä Carloksella on ollut, eli hallita vasenta laitaa lähes yksin vaatii niin paljon, että ikä alkaa tulla vastaan...
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Sylkäisy päin madridismon kasvoja
« Vastaus #16 : 25.09.2006, 11.32.56 »
Tämän hetken joukkueesta ainoastaan 2 pelaajaansaitsi tuon kunnia lausunnon. Raul (hän on kuitenkin kaikkienaikojen paras Espanjalais pelaaja, olivat viime vuodet mitä olivat.) ja Casillas.

Kyllähän se kaikkien aikojen paras espanjalaispelaaja on Alfredo Di Stefano, joka ei kyllä syntyjään espanjalainen ole.

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Sylkäisy päin madridismon kasvoja
« Vastaus #17 : 25.09.2006, 14.30.21 »
Niin totta. Jos kaikki kansalaisuuttaan vaihtaneet otetaan niin sitten kyllä tekee Raulilla tiukkaa.

Mutta jos nyt kuten itse tarkitin Espanjan Espanjalaisia katottaan niin tuskin kellään on mitään sanomista on Raul:in 1 paikasta. Paitsi ehkä Francisco "paco" Gentolla. Siinä mielestä 2 kaikken aikojen parasta Espanjalais syntyistä pelaajaa.
Räpmies

Principe

  • Viestejä: 821
Re: Sylkäisy päin madridismon kasvoja
« Vastaus #18 : 25.09.2006, 16.18.37 »
Mikäs siinä, Davidhan on yksi parhaista pelaajista ikinä, niin meiksei sopisi tuollainen jatkosopimus. Mahtavaa David, rakastamme Sinua!!!  :sydän:

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Sylkäisy päin madridismon kasvoja
« Vastaus #19 : 25.09.2006, 23.15.56 »
Mikäs siinä, Davidhan on yksi parhaista pelaajista ikinä, niin meiksei sopisi tuollainen jatkosopimus. Mahtavaa David, rakastamme Sinua!!!  :sydän:
:peukku_ylos:  ;D