Klubi tippui Lahden apinoille mikä tietysti harmittaa, joten ei siitä sen enempää. Ensimmäisessä välierässä Inter teki kuitenkin suuren vaikutuksen, sillä en ollut nähnyt viime kaudesta rajusti uudistunutta turkulaisryhmää vielä tositoimissa tämän vuoden puolella. Joukkue vaikuttaa todella tiiviiltä ja erityisesti puolustus on rautaa - johtohahmona uusi hankinta Hooived, jonka uskallan jo nyt väittää olevan yksi parhaimmista ulkomaalaisista toppareista Veikkausliigan historiassa. Ja tämä pelkän yhden 90-minuuttisen perusteella, ilman että mies olisi edes esittänyt mitään sinäänsä ihmeellistä. Hollantilaisen tekniset ja fyysiset ominaisuudet ovat selkeästi erinomaista luokkaa, mihin lisätään vielä aivan erityinen pelisilmä ja tilanteidenlukutaito, niin jonkinlainen köyhän miehen Sami Hyypiä Interillä on. Chattonkin oli tänään todella hyvä, joten kyllä Inter saa näillä näkymin todella kilpailukykyisen ryhmän jalkeille tulevaksi kaudeksi. Voi olla kova veikkaus, mutta tämän päivän kaltaisella pelillä joukkue taistelee ensi kaudella Veikkausliigan voitosta. Hongalla ei ollut mitään jakoa, ja tuskin on Lahdellakaan.
Niin ja Interin uudella brassille toki varaukseton

- ehkäpä jonkinlainen köyhän miehen Ronaldo; yhtä lihava ja laiska, mutta pelitaidoissa hiukan eroa...
Vaikka ajattelin olla kirjoittamatta Klubin matsista yhtään mitään, niin pakko on vähän avautua. Nimittäin miksi vitussa Nure vetää aina niitä vapareita, vaikka ikinä ei yksikään mene edes maalia kohti. Mitään järjellisiä perusteita tällä valinnalle ei löydy, joten jos Nurea ei itse älyä jättää vastuuta muille niin sitten näistä vetäjistä päättävä taho vaihtoon. Eli niin kauan kuin Nure vetää yhdenkin suoran vaparin niin vaadin Kekelle potkuja. Tätä on nyt jo kausi katsottu, mutta tänään tuli kyllä mitta täyteen.
