Kirjoittaja Aihe: Veikkausliiga 2007  (Luettu 21382 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Petri

  • Viestejä: 559
  • *REAL MADRID*
Re: Veikkausliiga 2007
« Vastaus #60 : 03.07.2007, 18.03.46 »
No toiset pitävät Vepsun nykyvireestä, mutta minä en :D  MyPa sen olla pitää  :D  :peukku_ylos:
REAL MADRID

Cicinho

  • Viestejä: 1071
Re: Veikkausliiga 2007
« Vastaus #61 : 15.07.2007, 21.06.13 »
VPS- FC Lahti 1-0. Maalin tekijä  Jyri Hietaharju (kesäkuun kuukauden pelaaja) Ollon syötöstä. :peukku_ylos:
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

Cicinho

  • Viestejä: 1071
Re: Veikkausliiga 2007
« Vastaus #62 : 21.07.2007, 19.01.00 »
FF Jaro- VPS 0-1 :peukku_ylos: :peukku_ylos:
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

Alcoholic

  • Viestejä: 57
  • Real Madrid & HJK
    • HJK-Kananttajat-since 2007
Re: Veikkausliiga 2007
« Vastaus #63 : 31.07.2007, 13.54.00 »
Ei vihtori mitkä täpinät tosta hermannin lainasta onkaan meikäläisellä.

Kävin väijymässä FcHaka-HJK & HJK-Mypa ottelut ja niissä herkku duunasi neljä maalia yhteensä :D

Tuli tossa tietoonkin, että vuorinen on vaimolle jotakin kautta sukua, mutta enemmän siitä sitten kirjeessä.

....HERMANNI VUORINEN!
HJK Nyt Ja Ainiaan
Real Madrid Forever
-Alcoholic-

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Veikkausliiga 2007
« Vastaus #64 : 04.08.2007, 16.00.18 »
Tuomas Haapala Norjasta HJK:n riveihin 2,5 vuoden sopparilla. HJK alkaa satsaamaan hyvään aikaan, ei siinä, heille varmastikin hyvä vahvistus  :peukku_ylos:

Cicinho

  • Viestejä: 1071
Re: Veikkausliiga 2007
« Vastaus #65 : 04.08.2007, 18.06.08 »
VPS aiheuttaa tamun ensimmäisen piste menetyksen kotona tällä kaudella 2-2 tasapelillä :peukku_ylos:
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Veikkausliiga 2007
« Vastaus #66 : 04.08.2007, 18.51.01 »
Tuomas Haapala Norjasta HJK:n riveihin 2,5 vuoden sopparilla. HJK alkaa satsaamaan hyvään aikaan, ei siinä, heille varmastikin hyvä vahvistus  :peukku_ylos:
Haapalsta juuri mitään tietämättä, hän tulee luultavasti Zenelin loukkaantumisen vuoksi Klubiin. Zeneli on siis koko loppuvuoden poissa. Klubissa ollut  paljon viime aikoina pelaajaostoksia loukkaantumisten tai pelaajien lähtemisten takia; Bah, Vuorinen, Äijälä, Aho, Haapala... Nämä "pakkoostokset eivät yleensä ole mitään toivottuja, mutta Bah ja Vuorinen ovat olleet huimassa vireessa ja toivotaan että Haapala tulee jatkamaan samalla tavalla...
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Veikkausliiga 2007
« Vastaus #67 : 04.08.2007, 19.50.06 »
Prkl TamU jäis si kotona VPS:än kanssa tasapeliin

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Veikkausliiga 2007
« Vastaus #68 : 04.08.2007, 21.20.19 »
TamU jäis si kotona VPS:än kanssa tasapeliin
:peukku_ylos:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re: Veikkausliiga 2007
« Vastaus #69 : 06.08.2007, 23.49.24 »
Lauantaina katsomaan kaverien kanssa kun TPS antaa pebaa TamU:lle ;)
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Veikkausliiga 2007
« Vastaus #70 : 07.08.2007, 01.22.08 »
Lauantaina katsomaan kaverien kanssa kun TPS antaa pebaa TamU:lle ;)

No ei millään, ei oo Mixun porukasta tossa pelistä TamU:lle mitään vastusta

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re: Veikkausliiga 2007
« Vastaus #71 : 07.08.2007, 11.14.42 »
Lauantaina katsomaan kaverien kanssa kun TPS antaa pebaa TamU:lle ;)

No ei millään, ei oo Mixun porukasta tossa pelistä TamU:lle mitään vastusta
Äläs nyt, viimeks tais olla Kupittaalla tulos 0-3 TamU:n hyväksi jos oikein muistan ;D
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Veikkausliiga 2007
« Vastaus #72 : 07.08.2007, 13.57.31 »
Ville"FATMAN"Lehtinen meni sitten Ouluun  ;D :traktori:

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Veikkausliiga 2007
« Vastaus #73 : 08.08.2007, 18.58.11 »
TamU:n kompurointi VPS pelissä johtui ihan varmana siitä että pojat keskittyivät jo UCL karsintaan Levsiä vastaan, lauantaina kaatuu TPS rumilla lukemilla Ratinassa

Aslakki

  • Valitut
  • Viestejä: 152
Re: Veikkausliiga 2007
« Vastaus #74 : 08.08.2007, 19.09.40 »
TamU:n kompurointi VPS pelissä johtui ihan varmana siitä että pojat keskittyivät jo UCL karsintaan Levsiä vastaan, lauantaina kaatuu TPS rumilla lukemilla Ratinassa

Melko pitkä keskittyminen, TamU on nimittäin voittanut VPS:n viimeksi joskus vuosituhannen alussa, olisiko ollut 2001. ::)

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Veikkausliiga 2007
« Vastaus #75 : 19.08.2007, 22.33.48 »
Voi vittu mitä kiimaa tänään Tammelassa :o. 1900 katsojaa ja parempi tunnelma kuin mitä Ratinassa on ikinä ollut. Aivan kuin eri ihmiset olisivat tulleet Tammelaan kuin jotka käyvät Ratinassa. Peli oli tietenkin TamU:n näytös. Sinikaartilla oli ottelun alussa koko länsipäädyn peittävä tifo (n.40mx4m), jossa luki "takaisin kotona" :peukku_ylos:. Jos tämä ei avannut TamU:n päättäjien silmiä, Tammelan potentiaalin suhteen suomalaiselle futiskulttuurille, niin sitten ei mikään >:(.

Ottelun päätyttyä itäpäädyn piiritti 8 poliisipartiota ja yksi moottoripyörä poliisi jotka pitivät teepeeäs kannattajat kurissa. Yhteenotot kannattajien välillä olivat jo ottelun aikana todella lähellä.

Itselleni kaikkien aikojen Veikkausliigailta :pallo:.

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Veikkausliiga 2007
« Vastaus #76 : 19.08.2007, 22.43.35 »
Varmasti hieno fiilis! :peukku_ylos:

TamUn tulisi todellakin palata Tammelaan, onhan se sentään oikea jalkapallostadion.

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Veikkausliiga 2007
« Vastaus #77 : 19.08.2007, 22.57.00 »

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Veikkausliiga 2007
« Vastaus #78 : 19.08.2007, 23.06.30 »
Vihdoinkin kotona!
http://www.kolumbus.fi/~d632764/misc/home.jpg
Kylläpä harmittaa, kun tuli missattua tuo ottelu. Toivottavasti  jo ensi kaudella pelattaisiin Tammelassa.
Tammelalle ja ottelun tulokselle  :peukku_ylos: :pallo:

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Veikkausliiga 2007
« Vastaus #79 : 20.08.2007, 00.38.00 »
Varmaan mahtava fiilis paikanpäällä! :peukku_ylos: Harmittaa kun en ite peliin menny :(
Oliko muka vaan 1900 katsojaa, mites niin vähän? Onhan Tammela ny tunnelmalta parempi paikka mut europelejä siel ei voi pelata