Voi vittu mitä kiimaa tänään Tammelassa

. 1900 katsojaa ja parempi tunnelma kuin mitä Ratinassa on ikinä ollut. Aivan kuin eri ihmiset olisivat tulleet Tammelaan kuin jotka käyvät Ratinassa. Peli oli tietenkin TamU:n näytös. Sinikaartilla oli ottelun alussa koko länsipäädyn peittävä tifo (n.40mx4m), jossa luki "takaisin kotona"

. Jos tämä ei avannut TamU:n päättäjien silmiä, Tammelan potentiaalin suhteen suomalaiselle futiskulttuurille, niin sitten ei mikään

.
Ottelun päätyttyä itäpäädyn piiritti 8 poliisipartiota ja yksi moottoripyörä poliisi jotka pitivät teepeeäs kannattajat kurissa. Yhteenotot kannattajien välillä olivat jo ottelun aikana todella lähellä.
Itselleni kaikkien aikojen Veikkausliigailta

.