Kirjoittaja Aihe: Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.  (Luettu 36050 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mikko

  • Viestejä: 432
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #80 : 27.11.2003, 00.44.08 »
Tekipähän taas maalin ;). Syntytavasta ei tosin ole mitään tietoa ::).

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #81 : 27.11.2003, 08.37.57 »
Niin pääsi käymaan
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

S. B.

  • Viestejä: 78
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #82 : 27.11.2003, 09.02.13 »
Tekipähän taas maalin ;). Syntytavasta ei tosin ole mitään tietoa ::).

Vapaapotkusta noin 20 metristä.

Royce

  • Vieras
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #83 : 27.11.2003, 19.50.20 »
Kyllä Beckis on pelannut riittävän hyvin, että ansaitsee SELVÄSTI aloituskokoonpanopaikkansa, turha siit on alkaa kitisemään oli pelaaja horo tai ei...

Dat all dat  ;D

Anturi

  • Viestejä: 286
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #84 : 28.11.2003, 15.28.05 »
Jeps.. mä oon samaa mieltä..

Ja Guti on pelannu tällä kaudella huonosti...
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

VilleL

  • Viestejä: 332
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #85 : 29.11.2003, 15.53.57 »
Jep, ihan turhaa ruikuttaa beckhamista. Loistavasti on pelannu ja tehny monta tärkeää maaliakin. Madridissa on uusi kuningas!   ;)

VilleL

  • Viestejä: 332
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #86 : 29.11.2003, 15.54.59 »
No esim Guti hoitais hommat huomattavasti paremmin ja vieläpä on oma kasvatti ja Beckham on niin käsi pelaaja ettei siitä tule mitään jalkapalloon littyvää asiaa. Jos verrataan Raúliin tota mörhöä niin harva puhuuu Raúlin kynsilakasta tai, huulipuna väristä. Pelimies on pelimies :peukku_ylos:

Ja Beckham on osoittanu olevansa pelimies isolla P:llä.

Joni

  • Viestejä: 419
  • El Principe
    • www
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #87 : 29.11.2003, 17.04.54 »
Jep, ihan turhaa ruikuttaa beckhamista. Loistavasti on pelannu ja tehny monta tärkeää maaliakin. Madridissa on uusi kuningas!   ;)

Real Madridissa ei tule koskaan olemaan uutta kuningasta ennen Raulin lopettamista 8)

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #88 : 29.11.2003, 21.34.04 »
Jep, ihan turhaa ruikuttaa beckhamista. Loistavasti on pelannu ja tehny monta tärkeää maaliakin. Madridissa on uusi kuningas!   ;)

Millä perusteella kuningas? Onko toi pelle ohinttanut Juan Carlosin Madridilaisten lehtien juorupalstoilla vai?
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

VilleL

  • Viestejä: 332
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #89 : 30.11.2003, 17.50.29 »
Jep, ihan turhaa ruikuttaa beckhamista. Loistavasti on pelannu ja tehny monta tärkeää maaliakin. Madridissa on uusi kuningas!   ;)

Millä perusteella kuningas? Onko toi pelle ohinttanut Juan Carlosin Madridilaisten lehtien juorupalstoilla vai?

Ei.. Vitsiksi toi oli tarkoitettu..

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #90 : 01.12.2003, 09.07.36 »
Real Madridissa ei tule koskaan olemaan uutta kuningasta ennen Raulin lopettamista 8)

:tuoppi: :D :peukku_ylos:

Pentti

  • Vieras
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #91 : 01.12.2003, 16.32.14 »
Seuraavaa mahdollinen fanien suuri suosikki saattaa olla muutaman vuoden kuluttua oma lupaus José Manuel "Jurado" Marín
« Viimeksi muokattu: 01.12.2003, 16.39.43 kirjoittanut Pentti »

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #92 : 01.12.2003, 17.01.38 »
Ellei nykyinen tylli jatku eli hyvät pelaajat/lahjakkaat pihalle ja turhat yli-palkatut tilalle ???
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #93 : 10.12.2003, 15.02.26 »
Suoraan sanottuna Jurado on jo nyt paljon "Muodin Kuningasta" parempi JALKAPALLOILIJA !!! Jos joku järjestys pitää laittaa pelitaitojen perusteella, niin Beckhamin voisi laittaa markkinointipäälliköksi mieluummin kuin pelaajaksi. Siitä olisi pelillistä ja taloudellista hyötyä. Ainut miinuspuoli olisi kaiken maailman aivokuolleet "Beckham on Jumala" pellet jotka kumartelevat miekkosen kotia kohti puolenpäivän aikoihin.
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

Royce

  • Vieras
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #94 : 10.12.2003, 15.25.03 »
Älä ny puhu taas paskaa Roberto, sun jokanen viestis käsittelee Beckhamia, onks sulla jotain himoja sitä kohtaan vai ? ;) En tarkota, etteikö täs keskustelus vois, mut ei sitä tarvi mainostaa joka alueella...  :peukku_alas:  :peukku_ylos:  :traktori:

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #95 : 10.12.2003, 16.38.05 »
Mä oon samoilla linjoilla Roberton kanssa, ennen ku Becksistä tuli joku mörhö niin silloin pidin sitä vielä huippu futaajana. Nyt kun se on ollut naimisissa se spaissarin kanssa, ja pukeutuu ku homo, ja kaikki vielä palvoo sellasta föhrin jussia. Niitten pitäis palvoa huippuja ei mitään wannabe huippufutaajia, jotka pärjää vaan hiusten värjäilyllä yms.
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Anturi

  • Viestejä: 286
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #96 : 11.12.2003, 00.08.42 »
Mä oon samoilla linjoilla Roberton kanssa, ennen ku Becksistä tuli joku mörhö niin silloin pidin sitä vielä huippu futaajana. Nyt kun se on ollut naimisissa se spaissarin kanssa, ja pukeutuu ku homo, ja kaikki vielä palvoo sellasta föhrin jussia. Niitten pitäis palvoa huippuja ei mitään wannabe huippufutaajia, jotka pärjää vaan hiusten värjäilyllä yms.

LOL

eiköhän se oo edelleen ihan yhtä "huippu futaaja" ku ennenki vaikka onki naimisissa spaissarin kanssa jne.. tuskinpa ne taidot on siltä mihinkään lähteny...
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

Pentti

  • Vieras
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #97 : 11.12.2003, 10.19.55 »
no tuskin on taidot laskenut mutta kusi on noussut päähän.

Royce

  • Vieras
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #98 : 11.12.2003, 16.03.38 »
Mä oon samoilla linjoilla Roberton kanssa, ennen ku Becksistä tuli joku mörhö niin silloin pidin sitä vielä huippu futaajana. Nyt kun se on ollut naimisissa se spaissarin kanssa, ja pukeutuu ku homo, ja kaikki vielä palvoo sellasta föhrin jussia. Niitten pitäis palvoa huippuja ei mitään wannabe huippufutaajia, jotka pärjää vaan hiusten värjäilyllä yms.

Mä kyl veikkaan ettet pahemmin fudiksesta ymmärtänyt/sitä seurannut yli 4v sitten kun ne meni naimisiin... Harvemmin 13-vuotiaat ymmärtää paljoa fudiksesta... Ei siis pahalla mut todella... Meitsille mielipiteisiin vaikuttaa kyl peliesitykset eikä avioliitot... ::)

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #99 : 11.12.2003, 18.39.36 »
Pointti on siinä että kun media on tullut kuvaan mukaan, niin taidot on kasvanut mukamas pilviin ja pelaaminen, mikä taitaa vielä olla sille rahallisesti kannattavempaa touhua kuin juorulehdissä oleminen. Ei siinä Beckhamissa muuta vikaa ole kuin se että se on vaan se prkl:n Beckham. Se vaan on se Beckham, tarviin varmaan terapiaa että pääsen anti-homo asenteesta ;D
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer