Mä oon samoilla linjoilla Roberton kanssa, ennen ku Becksistä tuli joku mörhö niin silloin pidin sitä vielä huippu futaajana. Nyt kun se on ollut naimisissa se spaissarin kanssa, ja pukeutuu ku homo, ja kaikki vielä palvoo sellasta föhrin jussia. Niitten pitäis palvoa huippuja ei mitään wannabe huippufutaajia, jotka pärjää vaan hiusten värjäilyllä yms.