Kirjoittaja Aihe: Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.  (Luettu 36037 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #120 : 20.01.2004, 13.32.06 »
Becks alkaa kertoo totuuksia maailmalle, jos pelit sattuis alkaa menee huonosti ni on joku tekosyy. Mies ei olekaan täydellinen vaan jalat on eripituset! :'( Kuulemma on kokeillu kaikenmaailman pohjallisia sun muuta. Mut etenki vapareissa ei tunnu hyvältä, pitää tuntea jalat, kommentoi ite äijä.

Ehkä meijän pitäis laittaa joku rahankeruu pystyyn!  Saatais Becksin jalat kuntoo...
Rahaston nimiä  vois olla vaikka: Pelastakaa Beckhamin jalat, Eripituisetjalat kuntoon Beckham ry...

 ;)
 :)

 :D

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #121 : 20.01.2004, 17.27.28 »
Becks alkaa kertoo totuuksia maailmalle, jos pelit sattuis alkaa menee huonosti ni on joku tekosyy. Mies ei olekaan täydellinen vaan jalat on eripituset! :'( Kuulemma on kokeillu kaikenmaailman pohjallisia sun muuta. Mut etenki vapareissa ei tunnu hyvältä, pitää tuntea jalat, kommentoi ite äijä.

Ehkä meijän pitäis laittaa joku rahankeruu pystyyn!  Saatais Becksin jalat kuntoo...
Rahaston nimiä  vois olla vaikka: Pelastakaa Beckhamin jalat, Eripituisetjalat kuntoon Beckham ry...

 ;)
 :)

Mä voin "rikkoa" sen jalat vaikka ilmaiseksi, ja maksan sille vaikka 1000? siitä ilosta ;D

Toi alkuperänen oli aika mauton :-[
« Viimeksi muokattu: 20.01.2004, 18.37.37 kirjoittanut luisfigo »
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Royce

  • Vieras
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #122 : 20.01.2004, 17.54.53 »
En kyllä alkais heittää läppää tällasen pohjalta, jollain ihmisillä voi olla vakavampiakin ongelmia jaloissa...

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #123 : 20.01.2004, 19.50.07 »
Ihan turha Beckhamia on muutenkaan morkata. Mies pelaa nyt realissa ja on osa joukkuetta siinä misä muutkin pelaajat.

Morienttes

  • Viestejä: 215
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #124 : 21.01.2004, 08.55.07 »
Joo eihän sitä suohon saa ihmisiä mollata ongelmien takia. Lähinnä se on huvittavaa tässä tapauksessa, että kaikenmaailman mediat, pikku pitäjien lehtiä myöten otsikoi tämmösen uutisen. Ja otsikoita oli vielä tämmösii "Beckham ei olekaan täydellinen" ja vastaavia. Onhan monella tommosia jalan pituus eroja, mut eipä se tieto leviikkää mediassa tämmösen kulovalkeen tavoin!!!  Vois noi Suomen mediat kirjotella vähä enemmän Real Madridista joukkueena, eikä vaan Beckham ja Beckham...

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #125 : 21.01.2004, 11.57.03 »
Beckham saa joukkueen yhteisen kantin koetukselle sähläämällä peleissä. Ei tosiaan ole täydellinen pelaaja >:(
"Figo hermostui Beckhamille "

Figo pelaa tosissaan, loistava esimerkki :)
Kukapa ei Beckhamille hermostuisi :P ja Beckham pelaa aina vain itseään varten, joukkueen etu on toissijainen asia ??? :(
« Viimeksi muokattu: 21.01.2004, 11.59.21 kirjoittanut luisfigo »
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #126 : 21.01.2004, 14.35.22 »
On se Figokin kieltämättä joskus äärimmäisen ärsyttävä ja itsekäs, mutta ei pärjää sentään siinä Beckhamille. Ne otsikot tyyliin "Beckham ei olekaan täydellinen", ovat kyllä kaikkea muuta kuin asiaa, jos joku väittää ketä tahansa täydelliseksi, on monta ruuvia löysässä. Mutta vielä Beckhamia...ei voi kun nauraa!  ;D
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

Pentti

  • Vieras
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #127 : 21.01.2004, 18.20.42 »
Tosiaan tuo otsikko on hieman hämäävä ettei ole täydellinen. Itsekkin mietin kun tekstiteeveestä napputtelin sen numerosarjan ja mietin itsekseni mitäköhän sillä tarkoitetaan. Itseassia aika pieni asia. Paljonkohan eroa jaloilla. Tuskin on yli senttiä nimittäin silloin sen pitäisi kyllä itse huomata.

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #128 : 21.01.2004, 19.03.57 »
Tosiaan tuo otsikko on hieman hämäävä ettei ole täydellinen. Itsekkin mietin kun tekstiteeveestä napputtelin sen numerosarjan ja mietin itsekseni mitäköhän sillä tarkoitetaan. Itseassia aika pieni asia. Paljonkohan eroa jaloilla. Tuskin on yli senttiä nimittäin silloin sen pitäisi kyllä itse huomata.
Mullakin on toinen jalka noin 1mm-5mm pitempi kun toinen. Ja huomasin sen jo joskus 3 vuotiaana, Beckham on melkeen 30v ja kuulee sen lääkäriltä :D :-[
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Hebe

  • Viestejä: 220
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #129 : 23.01.2004, 19.58.08 »
Voi Wittu ei mul oo mitää Beckhamii vastaan mut hyvinpä se on ennenki onnistunu eripitusilla jaloilla ei se mitää vitun pohjallisii tarvii

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #130 : 23.01.2004, 21.34.41 »
Voi Wittu ei mul oo mitää Beckhamii vastaan mut hyvinpä se on ennenki onnistunu eripitusilla jaloilla ei se mitää vitun pohjallisii tarvii

Puhdas media temppu, haluaa lisää näkyvyyttä. Pian tulee jotain uutta ripsiväriä tai peppi pitkätossu-look ja lehdet hehkuttaa sitä >:(
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #131 : 24.01.2004, 20.10.09 »
Krooh, pyyh... näitä juttuja...  ::)

Pentti

  • Vieras
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #132 : 24.01.2004, 20.38.35 »
Haluasin kyllä nähdä bekchamilla takatukan.

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #133 : 26.01.2004, 15.33.18 »
Repäisisi kerralla oikein kunnolla ja kasvattaisi Alex Lalas-pujoparran ja Carlos Valderrama-letin.   ;D

Siinä olisi kunnolla puheenaihetta moneksi kuukaudeksi, ja Santiago Bernabeulle voitaisiin perustaa maailman suurimyyntisin peruukkikauppa.  ;)
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #134 : 26.01.2004, 18.09.56 »
Repäisisi kerralla oikein kunnolla ja kasvattaisi Alex Lalas-pujoparran ja Carlos Valderrama-letin.   ;D

Siinä olisi kunnolla puheenaihetta moneksi kuukaudeksi, ja Santiago Bernabeulle voitaisiin perustaa maailman suurimyyntisin peruukkikauppa.  ;)
Kannatetaan, mutta esim. Nou Camp voisi toimia silloin Beckhamin kotistadionina
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

VilleL

  • Viestejä: 332
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #135 : 29.01.2004, 18.23.06 »
Se on turha Beckhamia haukkua. Beckham pelaa Realissa ja sillä hyvä.  Ja hyvin on pelannut.
« Viimeksi muokattu: 29.01.2004, 18.23.42 kirjoittanut VilleL »

Roopeldo

  • Viestejä: 46
  • Ei oo muutaku Kärpät
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #136 : 31.01.2004, 15.47.36 »
Voe herranen aika ku on joillakin(ei nimiä) tosi asiantuntevaa tekstiä...voe voe

"Beckham pelaa aina vain itseään varten, joukkueen etu on toissijainen asia"
Vai pelaa Beckham vai itseään varten...okei.. VOI LOL näitä juttuja...
vaikka en itsekkään ole koskaan tykännyt Beksistä mutta meneehän noi hiukan ala-aste tasolle nuo jutut.
- MIKSI HJALLIS kutsuu kesäisin Teemu
Selänteen mökilleen? -Hän haluaa sinne maailman parhaan laiturin.

Royce

  • Vieras
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #137 : 01.02.2004, 11.58.36 »
joo tää on kyl paskaa keskustelua... vois puhua jostain kehittävästäkin tässä threadissa

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #138 : 10.02.2004, 14.46.33 »
Asiahan on näin, että millainen aihe, sellainen keskustelu.

Jos paskasta puhutaan paskaa, se on ihan luonnollista.  :P
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Tässä topiikissa keskustelemme Beckhamista.
« Vastaus #139 : 13.02.2004, 14.38.09 »
Asiahan on näin, että millainen aihe, sellainen keskustelu.

Jos paskasta puhutaan paskaa, se on ihan luonnollista.  :P
I agree, olis parempi pelaaja niin keskustelu olisi korkea tasoista. Sitä saa mitä tilaa...
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer