Joo eihän sitä suohon saa ihmisiä mollata ongelmien takia. Lähinnä se on huvittavaa tässä tapauksessa, että kaikenmaailman mediat, pikku pitäjien lehtiä myöten otsikoi tämmösen uutisen. Ja otsikoita oli vielä tämmösii "Beckham ei olekaan täydellinen" ja vastaavia. Onhan monella tommosia jalan pituus eroja, mut eipä se tieto leviikkää mediassa tämmösen kulovalkeen tavoin!!! Vois noi Suomen mediat kirjotella vähä enemmän Real Madridista joukkueena, eikä vaan Beckham ja Beckham...