AS:n mukaan Madrid hakisi vielä uutta hyökkääjää. Onko tämä nyt mikään ratkaisu? Enemmänkin hätäinen päätös. Katsellaan, katsellaan...
Minulla on Schusterille idea: Mitäpä jos Soldado päästettäisiin pelaamaan alusta alkaen? Väittäisin, että on tällä hetkellä joukkueen paraskuntoisin hyökkääjä, mutta jostakin syystä häntä ei vieläkään haluta peluuttaa kunnolla.
Kyllä se Soldado niitä näyttöjä saikin, mutta ei mun mielestä onnistunut. Esim. Cadiz-ottelussa hyvät minuutit ja muutama hyvä paikkakin, mutta ei vaan millään osunut tolppien väliin. Jos Soldado todellakin on Realin paraskuntoisin hyökkääjä, niin sitten todellakin tarvitaan uutta ysiä. Soldado on hyvä lisä, mutta ei ehkä pääasiallinen vastuunkantaja.
Olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että jos ottelussa tehdään kolme maalia, niin sen pitäisi riittää. Eiköhän ongelmat ole tällä hetkellä jossain muualla kuin hyökkäyksessä. Ja tässä Systerille villi idea: kokeilepa niihin tosipeleihin jotain muuta kun Raulia avaukseen.
Lisäys koska muutama viesti oli kerennyt tulla samalla kun kirjoitin omaani:
"Schuster doesn't regard Roberto Soldado as being ready for the pressure of playing for Real and told Mijatovic to send him away for another season on-loan and to bring in a replacement."
Tässä ei nyt sitten ole mitään järkeä.