Jos nyt alustavasti ja realistisesti miettii kesän hankintoja...
Papereissani siis Alves on ykkösjuttu, johon suurin rahasumma uppoaa. Sevilla nyhtää vähintään 25-30 milliä. Kaupan päälle vaikka Saviola. Bremenin mukaan Diego ei ole myytävänä ja melkoisen summan joutuisi Madrid pulittamaan. Olisihan se kiva saada tuollainen pelaaja Bernabéulle, mutta sateentekijöitä löytyy naapuristakin ja vielä omia poikia: de la Red ja Granero. Kummatkin ehdottomasti takaisin,
Lisäksi joukkue tarvitsee laadukkaan hyökkääjän. Joku suurempikin nimi se saattaisi olla. Eli lähtökohtaisesti kesällä olisi hyvä saada neljä uutta pelaajaa: Alves, Granero, de la Red ja hyökkääjä. Ja nämä kaikki olisivat täsmähankintoja, eivätkä mitään yllätysostoja, joista ei viime vuosina ole ollut suurta hyötyä joukkueelle.