Kirjoittaja Aihe: Kausi 07/08  (Luettu 104321 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #360 : 13.03.2008, 13.38.43 »
Being quizzed on his appearance, he staked something of a wager with one of the inmates.

Ramos: "If things go well, after Euro 2008, I'll cut my hair," He said.

 :D
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #361 : 15.03.2008, 14.17.31 »
Goal.com huhuilee Soldadon ensimmäistä avauspaikkaa ja Drenthen laittamista Robinhon paikalle, jotta Robinho voi huilata ja päästä takaisin täyteen kuntoon.  :peukku_ylos:

Marcalla kuitenkin sellainen keskikenttä että Diarra ja Baptista ovat pohjalla, Guti ja Sneijder vähän ylemmällä ja kärjessä Raúl ja Robinho.

Itselle kelpaisi:

Casillas
Torres Pepe Cannavaro Marcelo
              Diarra
 Sneijder    Guti Drenthe
  Soldado(/Higuain) Raúl

Ottelutopiccia odotellessa...

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #362 : 15.03.2008, 14.30.23 »
Goal.com huhuilee Soldadon ensimmäistä avauspaikkaa ja Drenthen laittamista Robinhon paikalle, jotta Robinho voi huilata ja päästä takaisin täyteen kuntoon.  :peukku_ylos:

Marcalla kuitenkin sellainen keskikenttä että Diarra ja Baptista ovat pohjalla, Guti ja Sneijder vähän ylemmällä ja kärjessä Raúl ja Robinho.

Itselle kelpaisi:

Casillas
Torres Pepe Cannavaro Marcelo
              Diarra
 Sneijder    Guti Drenthe
  Soldado(/Higuain) Raúl

Ottelutopiccia odotellessa...

Kyllä Gagon laittaisin avaukseen, mutta muuten näyttää erinomaiselta. Pelinrakennus Gago-Guti-Sneijer triolle.

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #363 : 15.03.2008, 15.14.34 »
Gago ei ilmeisesti ole edes kokoonpanossa?

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #364 : 15.03.2008, 18.05.35 »
On kyllä... mutta oikeaan topicciin nää.

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #365 : 22.03.2008, 13.10.41 »
Huomiseen otteluun saadaan hyvä ryhmä jalkeille. Pitkästä aikaa nähtäneen puolustuksessa luunkova Fantastic Four. Robben ja Robinho ovat harjoitelleet normaalisti, tosin Robbenia tuskin avauksessa vielä nähdään. Voisin jopa suoda Soldadolle paikan avauksesta, sillä tarjontaa(maalipaikkoja) tulee olemaan varmasti enemmän, kuin mitä La Corunãssa nähtiin.

Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

manager

  • Viestejä: 529
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #366 : 22.03.2008, 13.32.56 »
Huomiseen otteluun saadaan hyvä ryhmä jalkeille. Pitkästä aikaa nähtäneen puolustuksessa luunkova Fantastic Four. Robben ja Robinho ovat harjoitelleet normaalisti, tosin Robbenia tuskin avauksessa vielä nähdään. Voisin jopa suoda Soldadolle paikan avauksesta, sillä tarjontaa(maalipaikkoja) tulee olemaan varmasti enemmän, kuin mitä La Corunãssa nähtiin.



Kukas puolustuksen Fantastic Fourissa vasempana pakkina on? Torres, Marcelo vai Heinze?

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #367 : 22.03.2008, 14.03.45 »
Heinze. Sanoinkin; luunkova ;)
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #368 : 24.03.2008, 19.58.43 »
Meidän puolustus ei olekaan fantastic 4 goal.comin mielestä, pikemminkin catastrophic 4: http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=633085

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #369 : 24.03.2008, 20.10.00 »
Omaan fantastic4 kuuluukin Heinze :D
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #370 : 24.03.2008, 21.37.22 »
Niin kauan kuin Canna on tossa, niin se ei todellakaan ole Fantastic 4. Muuten kenties.

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #371 : 25.03.2008, 13.02.00 »
Tuo on kyllä tosiaan uskomatonta kuinka Canna on ollut viime aikoina hieman pihalla ja Pepeen verratuuna pelkkä rotsi. Ens kaudelle olis tosiaan mukava saada Alves ni Ramosin voisi siirtää keskelle vaikka onkin melkein laidassa parempi, sillä kyllä Pepe-Ramos toppari pari vielä näin sadannenkin kerran jälkeen sanottuna kovettaa!

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #372 : 25.03.2008, 14.54.42 »
Tuo on kyllä tosiaan uskomatonta kuinka Canna on ollut viime aikoina hieman pihalla ja Pepeen verratuuna pelkkä rotsi. Ens kaudelle olis tosiaan mukava saada Alves ni Ramosin voisi siirtää keskelle vaikka onkin melkein laidassa parempi, sillä kyllä Pepe-Ramos toppari pari vielä näin sadannenkin kerran jälkeen sanottuna kovettaa!

Juuri näin, koska Ramosin kyvyt menevät mielestäni hukkaan laitapakkina.

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #373 : 25.03.2008, 15.06.06 »
Kyllä kaikki viittaa siihen, että me tarvitaan ensi kaudeksi oikealle laitapuolustaja.
Pepe-Ramos pari on saatava pelaamaan ja oikeaan laitaan se Alves. Jos ei Dania saada niin sitten ei muuta ku Torres sinne vaan. Cannan parhaat päivät alkavat olemaan takana, nopeus ja sijoittuminen ei vaan enää yksinkertaisesti riitä. Vasemmalla laidalla Marcelolle vaan peliaikaa.
Marcelo-Pepe-Ramos-Torres(Alves). Noin ikkään.
iVamos sanoi Sergio Ramos!

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #374 : 25.03.2008, 15.15.14 »
Mielestäni Cannavaro saisi lähteä Napoliinsa kesällä. Sitten vain rahat pöytään del Nidolle ja Alves Madridiin. Ramosin ja Pepen muodostama topparipari olisi varmasti todella toimiva ja tarvittaessa Alves voisi pelata hieman ylempänäkin. Eli Alves olisi ykkösprioriteetti kesän hankinnoista puhuttaessa. Ei sen takia, ettäkö Cannaa olisin väkisin pois potkimassa, ei suinkaan, mutta tuskin italialainen muutenkaan paria kautta enempää Madridissa pelaisi, joten tässä vaiheessa olisi syytä tehdä ratkaisu.

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #375 : 25.03.2008, 15.15.38 »
Jos ei Alves tule niin ketä sitten? Toinen pakki vai toinen toppari? Pitäisi muutenkin ostaa varatoppari jos Metzillä tuollaiset ongelmat.

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #376 : 25.03.2008, 15.41.45 »
Jos Ramos siirtyy keskelle, oikea tontti muuttuu ykkösprioriteetiksi. Torresista ei vaan ole Madridin aloituskokoonpanoon, penkkimiehenä toimii oikein hyvin. Alves ja Diego tuohon nippuun, niin olisihan meillä aika loistava joukkue ensi kautta ajatellen, jos vielä Granero / De la Red päätetään hankkia takaisin.

Baptista<->Granero
Diarra<->De la Red

Toki ite pitäisin mieluusti Diarran vielä ja antaisin Rubenille vielä kauden Getafessa, mutta täytyy katsoa.

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #377 : 25.03.2008, 15.50.33 »
Jos nyt alustavasti ja realistisesti miettii kesän hankintoja...

Papereissani siis Alves on ykkösjuttu, johon suurin rahasumma uppoaa. Sevilla nyhtää vähintään 25-30 milliä. Kaupan päälle vaikka Saviola. Bremenin mukaan Diego ei ole myytävänä ja melkoisen summan joutuisi Madrid pulittamaan. Olisihan se kiva saada tuollainen pelaaja Bernabéulle, mutta sateentekijöitä löytyy naapuristakin ja vielä omia poikia: de la Red ja Granero. Kummatkin ehdottomasti takaisin,

Lisäksi joukkue tarvitsee laadukkaan hyökkääjän. Joku suurempikin nimi se saattaisi olla. Eli lähtökohtaisesti kesällä olisi hyvä saada neljä uutta pelaajaa: Alves, Granero, de la Red ja hyökkääjä. Ja nämä kaikki olisivat täsmähankintoja, eivätkä mitään yllätysostoja, joista ei viime vuosina ole ollut suurta hyötyä joukkueelle.

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #378 : 25.03.2008, 16.04.55 »
Mielestäni De La Red sanoi kerran ettei halua palata Bernabeulle koska Schuster kohteli häntä niin huonosti.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #379 : 25.03.2008, 16.08.06 »
Diarra<->De la Red

Toki ite pitäisin mieluusti Diarran vielä ja antaisin Rubenille vielä kauden Getafessa, mutta täytyy katsoa.
Ihan kiva jos De la Red tulee, mutta se ei voi merkitä Diarran myymistä. Diarra on pelaaja, jota tarvitaan ja erityylinen pelaaja kuin De la Red. De la Red ei voisi ainakaan omassa maailmassani korvata Diarraa.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-