Kirjoittaja Aihe: Kausi 07/08  (Luettu 104561 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #40 : 01.07.2007, 15.24.56 »
Myöhästyneet onnittelut Raulille  :sydän:
Viime viikko vierähti Lontoossa eikä koneelle näin ollen päässyt...

Ja kyllähän tuota näköjään on jonkin verran kerinnyt tapahtua; Capello ulos... niin no itseasiassa tapahtumat olivatkin aika pitkälti tässä  ???

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #41 : 01.07.2007, 15.49.38 »
Ruud täyttää tänään 31 vuotta. Hänellekin onnittelut :tuoppi:

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #42 : 01.07.2007, 16.19.49 »
^^ sama

Masatti

  • Viestejä: 280
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #43 : 01.07.2007, 18.39.56 »
Onnittelut Ruudille!  :peukku_ylos:  :traktori:

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #44 : 02.07.2007, 01.30.08 »
Miguel Torres on kirjoittanut viiden vuoden sopparin Real Madridin kanssa. Madridin oma poika löi itsensä viime kaudella läpi vasempana pakkina. Miguel pelasi kuin konkari nuoresta iästään huolimatta. Parantamisen varaa tietenkin on, varsinkin hyökkäyspäähän.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #45 : 02.07.2007, 12.33.53 »
Miguel Torres on kirjoittanut viiden vuoden sopparin Real Madridin kanssa. Madridin oma poika löi itsensä viime kaudella läpi vasempana pakkina.
Mukava nähdä, että aina välillä tehdään joitain asioita myös oikein siellä kabinettien puolella.  :peukku_ylos:
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #46 : 02.07.2007, 12.36.11 »
Kylläkyllä. Toivottavasti Torresin vastuu ei loppunut tähän kauteen. Pahoin pelkään, että hankitaan joku sille paikalle ja Torresille käy kuten monelle muulle omalle juniorille viimeisten vuosien aikana.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #47 : 05.07.2007, 14.49.11 »
http://www.realmadrid.com/articulo/comunicado_oficial_40854.htm

Miguel Angel Portugal on virallisesti uusin pukumies Real Madridissa. Hän tulee työskentelemään Pedja Mijatovicin alaisuudessa eli korvaa Baldinin.

Portugal on entinen Real Madridin pelaaja, joka pelasi 33 peliä. Hänen aikanaan Real Madrid voitti yhden La Ligan ja Copa del Reyn. Hän on myös pelannut Espanjan maajoukkueissa 14 peliä. Pelaajauransa jälkeen hän aloitti urheilutoiminnan johtajana Cordobassa. Suoritettuaan valmentajan koulutuksen hän on valmentanut Gimnástica Arandinaa, mutta suurimmat meriitit ovat nimenomaan Real Madridin juniorijoukkueiden kanssa. Hän oli se valmentaja, joka nosti Castillan Segundaan. Viime kaudella hän valmensi Racing Santanderin 10. La Ligassa.

Portugalin palkkaaminen on minusta oikea askel rakentaa Real Madridia.

edit. Pahoittelen mahdollisia virheitä.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #48 : 05.07.2007, 15.03.23 »
López Caro taisi olla valmentajana Castillan noustessa Segundaan. Portugal sen sijaan valmensi joukkueen aikaisemmin kahdesti nousukarsintoihin (ainakin tuon jutun perusteella) ja uudemman kerran Segundassa López Caron siirryttyä edustusjoukkueen valmentajaksi. Mitähän tuo titteli muuten mahtaa olla suomeksi? Teknistä sihteeriä näytetään ainakin jossain käytettävän... No, varmasti mies paikallaan tittelistä riippumatta.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #49 : 05.07.2007, 16.57.05 »
López Caro taisi olla valmentajana Castillan noustessa Segundaan. Portugal sen sijaan valmensi joukkueen aikaisemmin kahdesti nousukarsintoihin (ainakin tuon jutun perusteella) ja uudemman kerran Segundassa López Caron siirryttyä edustusjoukkueen valmentajaksi.
Miten saatoinkaan unohtaa Caron..  :( Hyvä kun korjasit.  :peukku_ylos:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #50 : 05.07.2007, 17.11.24 »
El Presidente Calderon on antanut haastattelun Marcalle, ja tässä pari kiintoisaa pointtia:

- Schuster on saanut hoidettua asiat Getafen kanssa ja että hän on suurella todennäköisyydellä uusi valmentaja.

- Hän vahvisti, että Chivulla ja Real Madridilla on epäselvyyksiä palkan suhteen.

- Saviola on erinomainen pelaaja ja ilmainen

- Soldado ja De la Red ovat mukana ensi kauden joukkueessa!

- Hän myös korosti, että Real Madrid tulee pelaamaan kaunista jalkapalloa.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #51 : 05.07.2007, 21.45.51 »
Vaikka seuralla ei ole vielä edes valmentajaa, eikä yhtään pelaajaa ole vielä hankittu niin ainakin siitä on ollut kova huuto, että ensi kaudella Real Madrid pelaa jälleen kaunista jalkapalloa.

Tekisi vaan mieli esittää kysymys, että milläköhän materiaalilla se meinataan toteuttaa. Jos katsoo nykyistä hyökkäys materiaalia niin ei sieltä sellaista valkoisen baletin vaatimaa taitoa/mielikuvitusta löydy. Jos vertaa esim. Barcelonaan niin Messi, Ronaldinho ja lasketaan tähän nyt Henrykin, saavat kyllä Madridin kannattajan vihreäksi kateudesta.

Meillä ei ole yhtään tuon tasoista hyökkäyspelaajaa. Robinho ei vieläkään ole lyönyt itseään toivotulle tasolle, RvN tekee vain maaleja, Raulista en viitsi edes sanoa mitään, Soldado tullessaan on myöskin puhdas maalintekijä ja Higuain on vielä vähän kysymysmerkki nuoruutensa vuoksi.

Nyt jos huhuhin on uskomista niin ei hyvältä näytä. Kakaan ei usko kukaan, Tevez saattoi mennä sivu suun, Ribery meni jo muualle, Saviolan hankita olisi täysin tarpeetonta, Adrianon hankinta ei naurattaisi kuin muita. Ainoa hyökkäspään huhu josta voisi olla apua on siis Robben ja sekin vaatisi, että kaveri pysyisi terveenä.

Se, että palkataan joku seuran vanha, perinteet tunteva pelaaja valmentajaksi ei itsestään tarkoita, että peli kentällä rupeaa muistuttamaan aikaa jolloin kentällä taistelivat Figo, Zidane, Ronaldo ja sen aikainen Raul.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #52 : 05.07.2007, 21.56.50 »
Ylempään täysin sama. Yksikään näistä viime aikojen huhutuista pelaajista ei auttaisi pelaamaan kaunista jalkapalloa. Toivottavasti pääkallopaikalla ollaan hereillä ja tiedetään mitä tehdään. Keskikentälle olisi saatava yksi pallollinen rakentaja eli pelintekijä. Riquelme olisi aika bueno tähän hommaan, mutta tuskinpa sittenkään.

edit. Tässä sysätään myös aikamoiset paineet Bernd Schusterille, kun vaaditaan kaunista peliä, vaikka pelaajarinki ei siihen välttämättä ole kykenevä.

Minua kiinostaisi myös, että jatkuuko tämä seuran muutos myös pelaajapolitiikassa. Eli tarkoitan sitä, että aletaanko nyt kunnioittamaan omia poikia.
« Viimeksi muokattu: 05.07.2007, 22.00.36 kirjoittanut Mágico Madrid »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

luxemburgo

  • Vieras
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #53 : 05.07.2007, 21.59.40 »
Ylempään täysin sama. Yksikään näistä viime aikojen huhutuista pelaajista ei auttaisi pelaamaan kaunista jalkapalloa. Toivottavasti pääkallopaikalla ollaan hereillä ja tiedetään mitä tehdään. Keskikentälle olisi saatava yksi pallollinen rakentaja eli pelintekijä. Riquelme olisi aika bueno tähän hommaan, mutta tuskinpa sittenkään.

Samaa mieltä. Ei pitäisi ainakaan ostaa pelkästä ostamisen ilosta. Nykyjoukkue on ihan kelpo. Ongelmapaikat ovat: vasen pakki, oikea pakki ja pelintekijä. Chivu, Alves ja Diego, niin olen itse tyytyväinen.

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #54 : 05.07.2007, 22.17.09 »
Onko missään muuten otettu kantaa Raulin ensi kauden paikkaan joukkueessa?
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Madridista #7

  • Viestejä: 881
  • el Águila de Móstoles
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #55 : 05.07.2007, 22.22.25 »
Onko missään muuten otettu kantaa Raulin ensi kauden paikkaan joukkueessa?
En tiedä, mutta hukkaan menee laidalla. Ja en usko että nykyjuokkueella luodaan kokoonpanoa, josta löytyisi paikka piilokärjelle..  :-\
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #56 : 05.07.2007, 22.24.41 »
vasen pakki = Chivu
Vaikka Chivu "pystyy" pelaamaan vasemmalla laidalla, onko hän missään pelannut kyseistä pelipaikkaa, nimenomaan wing-back -roolissa? Itse olen aina mieltänyt hänet pelkäksi toppariksi, ja ihmettelen suuresti jos hänet ostetaan vasemman pakin tonttia silmällä pitäen.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #57 : 05.07.2007, 22.25.46 »
Onko missään muuten otettu kantaa Raulin ensi kauden paikkaan joukkueessa?
Muistelisin, että Schuster olisi sanonut penkittävänsä Raulin, jos hän olisi Real Madridin valmentaja. Tämän hän sanoi melko kauan sitten ja enkä ole edes varma muistanko oikein.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

luxemburgo

  • Vieras
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #58 : 05.07.2007, 22.28.06 »

Vaikka Chivu "pystyy" pelaamaan vasemmalla laidalla, onko hän missään pelannut kyseistä pelipaikkaa, nimenomaan wing-back -roolissa? Itse olen aina mieltänyt hänet pelkäksi toppariksi, ja ihmettelen suuresti jos hänet ostetaan vasemman pakin tonttia silmällä pitäen.

Ei häntä ikuisesti siinä kannatakaan peluuttaa. Canna jää kuitenkin pian eläkkeelle ja Marcelo kypsyy. Mitä muita vaihtoehtoja vasemmaks pakiks on markkinoilla?

luxemburgo

  • Vieras
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #59 : 05.07.2007, 22.28.50 »

Muistelisin, että Schuster olisi sanonut penkittävänsä Raulin, jos hän olisi Real Madridin valmentaja. Tämän hän sanoi melko kauan sitten ja enkä ole edes varma muistanko oikein.

Reyes penkittää Raulin. Toivottavasti se ei ainakaan ole Robben tai Malouda.