Kirjoittaja Aihe: Kausi 07/08  (Luettu 104506 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #100 : 21.07.2007, 13.32.04 »
Vaikka siirtoikkuna on auki vielä pitkään, on hyvin mahdollista, ettei Real osta/löydä sopivaa saatavilla olevaa pelintekijää, joten soisin pedolle mahdollisuuden, vaikkei hän tätä paikkaa varsinaisesti pelaakaan.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #101 : 21.07.2007, 13.53.59 »
Vaikka siirtoikkuna on auki vielä pitkään, on hyvin mahdollista, ettei Real osta/löydä sopivaa saatavilla olevaa pelintekijää, joten soisin pedolle mahdollisuuden, vaikkei hän tätä paikkaa varsinaisesti pelaakaan.
Pedon ongelma on mielestäni siinä, ettei hän oikein varsinaisesti pelaa mitään paikkaa. Seuraavaks varmaan kokeillaan maalille.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Santiago

  • Viestejä: 38
  • Sergio Ramos García!
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #102 : 21.07.2007, 15.55.58 »
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=358388

Pateticon nippu tuntuu koko ajan vain vahvemmalta ja lupaavammalta  :peukku_alas: . Ricardo Quaresma siirto Atléticoon jota on GOAL ajoittain huhuillut, en halua nähdä tapahtuvan, muuten alkaa näyttää jo huolestuttavan hyvältä Atlétin leirissä  :-\  :peukku_alas: . Sen sijaan Quaresma voisi tulla ainakin allekirjoittaneen puolesta Los Blancosin riveihin  ;D. Kuitenkin kyseessä mies joka voisi ratkaista tuon laitapeli ongelman, varsinkin jos nyt edes muuan Arjen Robben ei tule. Tosin muutenkin ottaisin mieluummin Quaresman kuin Robbenin.
« Viimeksi muokattu: 21.07.2007, 16.00.40 kirjoittanut Santiago »
i Hala Madrid !

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #103 : 21.07.2007, 16.36.53 »
Tällä hetkellä vaikkakin ollaan hankintoja tehty ollaan vielä mielestäni täysin retuperällä mitä tulee joukkueen vahvuuteen.

Kauden päättyessä jokainen Real Madridin otteita seurannut huomasi mihin suuntaan hankintojen oli kallistuttava. Oli hankittva laitapelaaja ,ja pelintekijä, joka tekee myös maaleja. Kaka oli mahdoton tehtävä, Fabregasta ei saatu. Laitalinkeistä ainoastaan Robbenista puhuttu seurajohdon suunnasta. Quaresma on vain lehtien ja fanien fiilistelyä ja toivoa siitä, että myös seuran sikariporras katsoisi ympärilleen.

Tähän asti puolustus on vahvistunut, mikä ihmetyttää. Calderonhan sanoi, että Capello halusi vahvistaa puolustusta ja sai osittain siksi kenkää. ??? Itse olin koko ajan sitä mieltä, että puolustuskalustoa on hyvä täydentää, mutta kaksi topparia..

Kärkeen Saviola ja Soldado. Ei laitapelaajaa, ei pelintekijää..En ole epätoivoinen, mutta tällä hetkellä joukkue on epätasapainossa mitä tulee pelipaikkoihin. Yhtään laitapelaajaa ei ole.

Mitä tulee Babtistaan niin, jos Calderon ja Mijatovic eivät onnistu kaloja Madridin katiskaan houkuttelemaan niin on Peto melkein järkevintä ottaa, onpahan yksi vaihtoehto lisää.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #104 : 21.07.2007, 17.39.56 »
Ja tosiaan tota otteluohjelmaa katsoessa huomasin että kausihan alkaa melkoisella hulinalla Madridin paikalliskamppailulla!! UK nyt hereillä  ;D

Ja yhdyn florentinoperzeen näkökantoihin lähes täysin, sillä siitä keskikenttää olisi syytä tilkitä...

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #105 : 21.07.2007, 18.59.58 »
Pateticon nippu tuntuu koko ajan vain vahvemmalta ja lupaavammalta 
Finalizado:
Gloria Bistrita 2-1 Atlético
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Santiago

  • Viestejä: 38
  • Sergio Ramos García!
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #106 : 21.07.2007, 19.16.00 »
Nyt kun ollaan puhuttu näistä vika kohdista, joihin yhdyn täysin eli pelintekijä joka tekee myös kohtuullisesti maaleja ja laitalinkki, niin mielestäni voisi hieman miettiä hyviä ja ennen kaikkia mahdollisia sellaisia, jotka voisivat siirtyä Madridiin. Oma mielipiteeni pelaajista jotka voisivat siirtyä el Realin riveihin ja olisivat tarpeeksi hyviä vahvistuksia ongelmapaikoille:

Pelintekijä:
Rafael van der Vaart. Melko nuori, nopea, hyvä laukaus, hyvä pelisilmä + hyvä hoitamaan erikoistilanteet. (Tiedän, mutta en koita olla Mixu  ;D  :D ). Ja varmasti kelpaisi melko suuri rooli Real Madridin kokoisessa seurassa.

- - -

Diego. Viimekausi läpimurto kausi varteenotettavien pelintekijöiden listalle. Ei varmasti nousisi hinta hirveän kalliiksi.

- - -

Roman Riquelme. No eipä varmasti tarvitse hirveästi kuvailla miehen pelitaitoja. Hieman hidas, mutta eipä Zizoukaan aikanaan ollut mikään pikakiituri. Henkinen puoli onkin sitten Romanin kohdalla eri juttu.. Yleinen kuva tästä asiasta on, että kun pelit kovenevat ja täytyy pelata paineen alla, Roman hyytyy. Madridissahan tunnetusti ne paineet ovatkin hyvin pienet..  ::) Joka tapauksessa Riquelmen pelin onnistuessa mies on maailman ehdotonta eliittiä.



Laitalinkki:

Ricardo Quaresma. Cristiano Ronaldon tyyppinen pelaaja, tosin maksaa lähes vain 1/3 osaa Cristianon hinnasta. Hyvä driblaamaan, nopea, ja uskomaton laukaisu tekniikka.

- - -

Arjen Robben. Mies joka nyt on ollut kokoajan enemmän ja vähemmän tulossa Madridiin. Erittäin tekninen ja nopea, tosin paha taipumus filmata ja olla itsekäs. Myös erittäin loukkaantumis herkkä.


Varmasti mielessä myös monella muita vaihtoehtoja ja ajatuksia tästä, kehiin vain.  :peukku_ylos:  :traktori:

e. Pientä hienosäätöä.
« Viimeksi muokattu: 21.07.2007, 19.20.04 kirjoittanut Santiago »
i Hala Madrid !

Santiago

  • Viestejä: 38
  • Sergio Ramos García!
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #107 : 21.07.2007, 19.21.01 »
Pateticon nippu tuntuu koko ajan vain vahvemmalta ja lupaavammalta 
Finalizado:
Gloria Bistrita 2-1 Atlético

Niimpä tietysti, juuri kun pääsi sanomaan  ::)
i Hala Madrid !

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #108 : 21.07.2007, 19.37.16 »

Miksi Real Madridin maalivahdin asu on tälläinen??  ::)
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Santiago

  • Viestejä: 38
  • Sergio Ramos García!
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #109 : 21.07.2007, 19.39.55 »

Miksi Real Madridin maalivahdin asu on tälläinen??  ::)

Uuh, ei kai? Siis onko tuo nyt varmasti sitten ensikauden veskarin paita?  :-\
Onkos muuten ennen edes ollut mustaa paitaa?  ???
i Hala Madrid !

roni

  • Viestejä: 24
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #110 : 21.07.2007, 20.15.02 »
Ilmeisesti sit Robbenin siirto on varmistunut. En ihan varma ole, mut ainakin Robbenin nimi  on tossa. Ja Reyes meni Psg:en. http://www.as.com/futbol/primera/jugadores/?idj=12575   Tossa on  linkki sivulle. Ilmeisesti sopimus on 5 vuotinen.

riq

  • Viestejä: 179
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #111 : 21.07.2007, 20.25.51 »
toi maalivahdin asuhan on ihan vitun ruma  ;D
¡HalaMadrid!

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #112 : 21.07.2007, 21.55.38 »
Heh, itse pidin tuosta maalivahdin asusta. Punainen väri on ehkä vähän "no joo", mutta muuten ihan tyylikäs mielestäni. Samoin tämä pojilla harjoituksissa ollut asu:



Kunhan nyt kotipeliasussa pysyy nuo kuviot jotenkin kurissa, muuten ei ole niin väliä. :D

Tähän asti puolustus on vahvistunut, mikä ihmetyttää. Calderonhan sanoi, että Capello halusi vahvistaa puolustusta ja sai osittain siksi kenkää. ??? Itse olin koko ajan sitä mieltä, että puolustuskalustoa on hyvä täydentää, mutta kaksi topparia..
Puolustuksesta on lähtenyt kuusi äijää (Roberto Carlos, Raúl Bravo, Helguera, Pavón, Mejía ja Miñambres), joten kyllä tuota on syytä täydentääkin.
« Viimeksi muokattu: 22.07.2007, 14.11.58 kirjoittanut Kooma »

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #113 : 22.07.2007, 20.10.54 »
Kunhan nyt kotipeliasussa pysyy nuo kuviot jotenkin kurissa, muuten ei ole niin väliä. :D

Itsehän olen pitkästä aikaa oikein tyytyväinen uusiin peliasuihin. Violetti väri (vaikka se ensin näytti niin kovin siniseltä :o) Adidasin raidoissa sykkii perinteitä ja raikasta muutosta jo kauan olleisiin mustiin/tummansinisiin raitoihin. Bwin pääsponsorina on myös tyylikäs. :peukku_ylos:

Ilmeisesti uudet peliasut esitellään vielä virallisesti jossain vaiheessa. Toistaiseksi kakkos- ja kolmosasua ei käsittääkseni ole vielä julkistettu - toisin kuin ykkösasu. ::)

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #114 : 22.07.2007, 20.33.44 »
Kotipaita on todella yksinkertaisen hieno :peukku_ylos:. Vieraspaitakin on jo selvillä mutta kolmospaita on vielä arvoitus.


florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #115 : 23.07.2007, 08.53.37 »
Onko kukaan löytänyt tarkempaa ohjelmaa Itävallan vierailusta? Todennäköisesti pelataan kuitenkin harjoitusotteluita paikallisia divarijengejä vastaan, ainakin edellisvuosina REALMADRIDTV on ottelut näyttänyt. Mistään en ole löytänyt peliohjelmaa.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #116 : 23.07.2007, 08.55.39 »
Muistelisin, että ensimmäinen harjoitusottelu pelataan Hannoverissa paikallista Bundesliga-seuraa vastaan.
« Viimeksi muokattu: 23.07.2007, 08.57.58 kirjoittanut el Blanco »

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7166
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #117 : 23.07.2007, 11.35.33 »
27th July: Stoke City FC
31st July: Hannover FC
August 3rd: Lokomotiv Moscow
August 5th: Voittamalla Lokomotiv seuraava vastustaja Milan v/s PSV
August 8th: Deportivo La Coruna
August 12th: Super Cup ensimmäinen osaottelu Sevillaa vastaan
August 15th: Real Betis
August 16th: Ramon Carranza Trophy finaali, jos voitamme Betiksen
August 18th: Super Cup toinen osaottelu Sevillaa vastaan
August 22nd or August 29th: Santiago Bernabeu Trophy
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

luxemburgo

  • Vieras
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #118 : 23.07.2007, 12.35.28 »
http://www.paitsio.com/Uutiset.1848.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=4031&cHash=699cf9ed8a

Schusterin mukaan hänen keskikenttänsä muodostuu Diarrasta, Gutista, Gagosta ja De la Redista. Kuulostaa hyvälle. Ainakin se lupaa hyvää, että mies luottaa Gagon pelitaitoihin. Mahtaako mies peluuttaa jonkinlaista 4-2-4 -järjestelmää..

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #119 : 23.07.2007, 12.54.34 »
27th July: Stoke City FC
31st July: Hannover FC
August 3rd: Lokomotiv Moscow
August 5th: Voittamalla Lokomotiv seuraava vastustaja Milan v/s PSV
August 8th: Deportivo La Coruna
August 12th: Super Cup ensimmäinen osaottelu Sevillaa vastaan
August 15th: Real Betis
August 16th: Ramon Carranza Trophy finaali, jos voitamme Betiksen
August 18th: Super Cup toinen osaottelu Sevillaa vastaan
August 22nd or August 29th: Santiago Bernabeu Trophy

Saisko linkkiä vielä tai onko näistä kellonaikoja vielä?

Edit. Stoke city- ottelu alkaa perjantaina 20.30 Suomen aikaa ja suurella todennäköisyydellä REALMADRIDTV näyttää ottelun. Hienoa nähdä varsinkin Saviolan ja Soldadon otteita perjantaisessa ottelussa.
« Viimeksi muokattu: 23.07.2007, 13.59.50 kirjoittanut florentinoperze »
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas