Kirjoittaja Aihe: Kausi 07/08  (Luettu 104451 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #160 : 23.08.2007, 09.59.39 »
AI ai ai!!!! Todella maukkaalta näyttää!!!  ;D  :peukku_ylos:
iVamos sanoi Sergio Ramos!

El Fenomena

  • Viestejä: 188
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #161 : 23.08.2007, 15.50.57 »
Huh huh..Kylläpäs on taas valkoisten leirissä tapahtunut. Pelaajia tulee ja menee niin ettei tahdo perässä pysyä. Robbenkin vihdoin saatiin vaikka miehen siirto piti olla valmis jo aikaa sitten, mutta hyvä näin, sillä Robben oli juuri se mitä Real Madrid nyt ihan oikeasti tarvitsi. Heizesta sen verran, että vaikka monet pitävät tuota 12 miljoonan euron hintalappua liian kovana, niin mielestäni kiaikesta huolimatta hyvä hankinta. Toki syö peliaikaa Torresilta ja Marcelolta, mutta mielestäni vasenpakki joka osaa puolustaa ja omaa kokemusta niin Ranskasta, Englannista kuin Espanjastakin ja on Argentiinan maajoukkueen ehdoton avauksen mies tuntuu varsin hyvältä hankinnalta. Pystyy vielä pelaamaan topparinkin tontilla.

Nyt on ainakin Schusterillä vaihtoehtoja niin avauksen kuin taktiikankin suhteen ja ainakin tuntuu siltä mitä nyt olen itse ajatellut, että kaikesta hulinasta ja tietynlaisesta sekasorrosta huolimatta Real Madrid on varsin kilpailukykyinen ja ainakin materiaalin leveyden suhteen tasapainoinen. Joka paikalle löytyy ainakin kaksi tais useampikin vaihtoehto ja joukkueen runko on suhteellisen nuori höystettynä muutamalla kokeneellakin pelaajalla. Oma toiveeni peluutuksen suhtteen uusien hankintojen myötä olisi, että Robinho pääsisi pelaamaan hyökkäyksessä "kymppipaikalla" ja RvN olisi itseiokeutetusti targettina. Tosin jos mentäisiin 4-3-3 niin silloin voisi Robinho olla myös laitahyökkääja vaikka uhdessä Robbenin kanssa.

                           
                       RvN                                                        Soldado
           Robinho                                                 Saviola
 
Robben Guti Diarra Sneijder            Drenthe Baptista Gago Higuain

Heinze Cannavaro Pepe Ramos     Marcelo Metzelder Canna/Pepe Salgado

               Casillas                                               Dudek

Tai jos 4-4-3

              RvN
    Robben     Robinho

       Guti Sneijder¨
           Diarra
Heinze Canna Pepe ramos

Kyllä ainakin siis vaihtoehtoja ja materiaalia pitäisi olla ja jäihän noista omista kokoonpanoista vielä ulkopuolelle Raul, Torres ja kaikki omat ykkösjoukkueeseen nostetut juniorit, mikä tavallaan on sääli.
       

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #162 : 23.08.2007, 17.24.23 »
Nyt näyttää hyvältä :peukku_ylos: Kunhan joukkuepeli vaan toimis kun on niin paljon uusia

VilleL

  • Viestejä: 332
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #163 : 24.08.2007, 09.15.38 »
Onkohan jollakin sisäpiirin tietoa, että koska ensi kauden pelipaitojen numerot lyödään lukkoon?

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #164 : 24.08.2007, 09.54.20 »
Hyvä kysymys VilleL:ltä. Onhan sieltä ainakin kovia eturivin numeroita vapautunut mm. Emersonin #8, Cicinhon #11 ja R.Carlosin #3.
Vois olettaa, että Pepe tai Heinze ottaa tuon 3:sen, Metzelder jonku 21 ja meniskö se 8 Sneijderille ja 11 Robbenille? Pikku veikkaus..  ;D
iVamos sanoi Sergio Ramos!

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #165 : 24.08.2007, 12.52.20 »
Tänään ilmestyi Urheilulehdessä La Liga-ennakko, ja varsinainen ennakko olikin! Siinä puhuttiin pelkästään Barcasta, muutamalla sanalla haukuttiin Real Madridia ja mikä parasta, siinä jutussa Topias Kauhala kertoo muna pystyssä kuinka Juande Ramos on jättänyt Sevillan ja siirtynyt Tottenham-manageriksi! Esimerkiksi Valenciaa tai Atletia ei mainittu sanallakaan, Atleti kun käytti taas helvetisti rahaa pelaajiin, ja sitäkään ei mainittu.

Ainiin, ja Bernabeu:n yleisöstä käytettiin tuttavallisesti nimeä mafia. Vähänkö halveksun noita Kauhalaa ja Rönkää. :keskari:
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #166 : 24.08.2007, 13.13.37 »
Tänään ilmestyi Urheilulehdessä La Liga-ennakko, ja varsinainen ennakko olikin! Siinä puhuttiin pelkästään Barcasta, muutamalla sanalla haukuttiin Real Madridia ja mikä parasta, siinä jutussa Topias Kauhala kertoo muna pystyssä kuinka Juande Ramos on jättänyt Sevillan ja siirtynyt Tottenham-manageriksi! Esimerkiksi Valenciaa tai Atletia ei mainittu sanallakaan, Atleti kun käytti taas helvetisti rahaa pelaajiin, ja sitäkään ei mainittu.

Ainiin, ja Bernabeu:n yleisöstä käytettiin tuttavallisesti nimeä mafia. Vähänkö halveksun noita Kauhalaa ja Rönkää. :keskari:

Urheilulehdentoimituksessa on mennyt puurot ja vellit sekaisin jo aikoja sitten, en ole alentunut lukemaan koko lehteä aikoihin.
Kuulostaa melko pöyristyttävältä Barcan nuoleskelulta koko touhu.  :peukku_alas:
iVamos sanoi Sergio Ramos!

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #167 : 24.08.2007, 14.27.36 »
Suomalaisten medioiden juttuja espanjalaisesta futiksesta ei todellakaan kannata lukea, olen tainnut sen ennenkin todeta; taso niissä on tunnetusti olematon. Parhaat, luotettavimmat ja asiantuntevat seikat spanskifutiksesta suomeksi löytää netin keskustelupalstoilta ja muu tieto oikeiden, ulkomaisten urheilulehtien nettisivuilta. Urheilulehti, IS Veikkaaja ja kumppanit voisivat rauhassa keskittyä vain Englannin liigan analysointiin, vaikka edes se ei näytä ko. lehdiltä kunnolla onnistuvan.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #168 : 24.08.2007, 15.25.18 »
Suomalaisten medioiden juttuja espanjalaisesta futiksesta ei todellakaan kannata lukea, olen tainnut sen ennenkin todeta; taso niissä on tunnetusti olematon.
Uusin Goal muuten kertoo Chivun olevan nykyään Real Madridin pelaaja, hassua kun on tällainen tieto mennyt ohi kaikilta täällä foorumilla.  ;D
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #169 : 24.08.2007, 21.43.30 »
Onkohan jollakin sisäpiirin tietoa, että koska ensi kauden pelipaitojen numerot lyödään lukkoon?

http://www.lfp.es/competiciones/2007-08/primera/equipo.asp?equ=rma&o=1

Gagolle numero 8. :peukku_ylos: Torres, De la Red, Balboa, Adrián ja Bueno tuosta vielä puuttuvat. Torresille on varmaankin varattu 22, muilla ei taidakaan olla niin väliä. :D

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #170 : 24.08.2007, 23.27.35 »
Kappas vaan, Wesley se sitten "peri" Becksin paidan.
iVamos sanoi Sergio Ramos!

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #171 : 25.08.2007, 01.17.48 »
Suomalaisten medioiden juttuja espanjalaisesta futiksesta ei todellakaan kannata lukea, olen tainnut sen ennenkin todeta; taso niissä on tunnetusti olematon. Parhaat, luotettavimmat ja asiantuntevat seikat spanskifutiksesta suomeksi löytää netin keskustelupalstoilta ja muu tieto oikeiden, ulkomaisten urheilulehtien nettisivuilta. Urheilulehti, IS Veikkaaja ja kumppanit voisivat rauhassa keskittyä vain Englannin liigan analysointiin, vaikka edes se ei näytä ko. lehdiltä kunnolla onnistuvan.

Välillä kans ittee naurattaa noi suomalaisten lehtien jutut La Ligasta

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #172 : 25.08.2007, 10.32.03 »
Suomalaisten medioiden juttuja espanjalaisesta futiksesta ei todellakaan kannata lukea, olen tainnut sen ennenkin todeta; taso niissä on tunnetusti olematon. Parhaat, luotettavimmat ja asiantuntevat seikat spanskifutiksesta suomeksi löytää netin keskustelupalstoilta ja muu tieto oikeiden, ulkomaisten urheilulehtien nettisivuilta. Urheilulehti, IS Veikkaaja ja kumppanit voisivat rauhassa keskittyä vain Englannin liigan analysointiin, vaikka edes se ei näytä ko. lehdiltä kunnolla onnistuvan.

Täysin samaa mieltä. Tuossa Urheilulehden ennakossa se Barcastakin kertova juttu oli lähes kokonaan yhtä turhanpäiväistä Eto'o, Messi, Ronaldinho, Henry-jauhantaa, mutta se oli koko ennakon parasta antia, koska sen jälkeen rupesi tulemaan pelkkää valhetta ja muuta paskapuhetta kuten, että Barcan kilpailijat olisivat heikentyneet?! Tämä on varsin hupaisa juttu sikäli, että kaikki La Liga joukkueet ehkä Deportivoa ja Racingia lukuunottamatta ovat nimenomaan vain vahvistuneet ja käyttäneet yhteensä ennätykselliset lähes 500 miljoonaa uusiin hankintoihin. Tuo Ramos juttu taas oli jo oikeastaan sairas. Koko ennakon amatöörimäisyydestä kertoo todellakin se, että Valenciaa ei edes mainita sanallakaan, vaikka kyseessä on mestarikandidaatti siinä missä Barca ja Real Madridkin. Yksinkiertainen neuvo on, että jos luette La Ligasta tai La Liga joukkueista kertovia juttuja suomalaismediasta, niin älkää hemmetissä uskoko mitään tarkastamatta tiedon todenperäisyyttä, koska pääosin La Ligasta kertovat jutut ovat pelkkää tuulesta temmattua paskapuhetta.

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #173 : 28.08.2007, 00.46.16 »
Siä on kyl tällä kaudella todella kova kilpailu pelipaikoista, joukkue on täynnä nimimiehiä ja jotkut joutuvat tyytymään vaihtopenkkiin

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #174 : 28.08.2007, 12.38.13 »
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=54166
GPS vähän ohjaillut Drentheä sinne sun tänne  ;D
iVamos sanoi Sergio Ramos!

#17

  • Viestejä: 292
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #175 : 29.08.2007, 13.17.56 »
Drenthelle pikku vinkki, että siinä Audissakin on se tuulilasi, josta kuuluu seurata liikennettä.. :peukku_ylos:
Keep the Red Flag Flyin' !

Cicinho

  • Viestejä: 1071
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #177 : 01.09.2007, 09.34.54 »
Joukkue on nyt siis kasassa, pelinumeroiden kera:

1 Iker Casillas
2 Míchel Salgado
3 Pepe
4 Sergio Ramos
5 Fabio Cannavaro
6 Mahamadou Diarra
7 Raúl González
8 Fernando Gago
9 Roberto Soldado
10 Robinho
11 Arjen Robben
12 Marcelo
13 Jordi Codina
14 Guti
15 Royston Drenthe
16 Gabriel Heinze
17 Ruud Van Nistelrooy
18 Miguel Torres
19 Julio Baptista
20 Gonzalo Higuaín
21 Christoph Metzelder
22 Javier Balboa
23 Wesley Sneijder
24 Javier Saviola
25 Jerzey Dudek
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #178 : 03.09.2007, 21.24.58 »
Ja viime kausi ei ollut hyvä ainoastaan urheilullisesti, vaan se oli sitä myös taloudellisesti, ainakin liikevaihdossa mitattuna. Joskaan liikevaihto ei todellakaan se paras ja tarkin mittari ole, mutta tilikauden voitto ennen veroja ja satunnaiseriäkin oli tuollainen reipas 44 miljoonaa euroa, joten johtokunnalle enemmän kuin puhtaat paperit viime kaudesta.  :peukku_ylos:

http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/real_madrid/es/desarrollo/1031628.html
« Viimeksi muokattu: 03.09.2007, 21.31.14 kirjoittanut E-spel »
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #179 : 04.09.2007, 21.06.07 »
Joukkue on nyt siis kasassa, pelinumeroiden kera:

...

Nämä olivat näköjään vielä muuttuneet:

18 Javier Saviola
22 Miguel Torres
24 Javier Balboa

Sitten odotellaan vielä mielenkiinnolla, ketä nimetään "B-listalle" Mestarien liigaa varten. Bueno siellä varmasti ainakin on.