Kirjoittaja Aihe: Kausi 07/08  (Luettu 104399 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #260 : 22.11.2007, 23.55.16 »
On kyllä vähän turhan jyrkkä kanta tohon sukeltamiseen.

Jos tolla ajatus maailmalla mennään niin epä Realissa kukaan nyky pelaaja voisi pelata
Kuka Realin pelaajista paitsi Robben ja Pepe sukeltaa paljon? Ja siis paljon, yhtä paljon kuin Kristiina, Deco, Pepe ja muut portugalilaiset sekä kaikki itäeurooppalaiset?

Masatti

  • Viestejä: 280
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #261 : 23.11.2007, 18.05.33 »
http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=490444

Ite en haluaisi kumpaakaan miestä nähdä Realissa. En sit tiedä mitä mieltä muut ovat. ::)

E.  perkule tuli vähän väärään paikkaan :-[
« Viimeksi muokattu: 23.11.2007, 18.15.10 kirjoittanut Masatti »

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #262 : 23.11.2007, 18.10.54 »
Ihan hyviä vois molemmat olla, tosin en tiedä mitä tekisimme Mancinillä jos kerran haluamme päästä Baptistasta... De Rossi otetaan kyllä avoinmin sylin vastaan. :P

Mancinillä kuitenkin hyvä kausi meneillään jos muistan oikein...

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #263 : 23.11.2007, 18.17.42 »
Daniele De Rossille varaukseton  :peukku_ylos: Loistava pelaaja, joka menisi heittämällä avaukseen missä tahansa La Liga-joukkueessa.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Duet

  • Viestejä: 14
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #264 : 23.11.2007, 18.22.07 »
Melko tuntematon kaveri minulle.. siis nimi tuttu, mutta pelaavan en ole juuri nähnyt.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #265 : 23.11.2007, 18.29.33 »
De Rossista tulee päällimmäisenä mielen törkeä kyynärpää lyönti jotain jenkkiä kasvoihin viime MM- kisoissa.  ::)
Toki loistava pelimies, mutta todennäköisesti vain jälleen huhuilua.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #266 : 23.11.2007, 18.53.43 »
Itsehän keskittyisin hyvin paljon Nasrin hankkimiseen, todennäköisesti kuitenkin vasta kesällä. Katsotaan ketä poistuu nyt talvella, paikkaillaan sen mukaan jos on tarve. Joukkue kuitenkin tuskin hirveesti heikentyy muutamasta poistumisesta.

Ainiin, puolustava keskikenttä tosiaan kyllä ehkä tarvitaan. Pitkässä juoksussa en tiiä riittääkö Gagon rahkeet paikkaamaan Diarraa.

Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #267 : 24.11.2007, 09.05.36 »
http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=490444

Ite en haluaisi kumpaakaan miestä nähdä Realissa. En sit tiedä mitä mieltä muut ovat. ::)

E.  perkule tuli vähän väärään paikkaan :-[
Loistaivia pelimiehiä molemmat!!! Tervetuloa vaan minun puolesta.  :peukku_ylos:
iVamos sanoi Sergio Ramos!

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #268 : 29.11.2007, 16.43.53 »
Tammikuulle ei todellakaan kaivata mitään hektistä, lyhyelle tähtäimelle kaavailtua siirtokarusellia, korkeintaan Diarralle se korvaaja. Kunhan vaan saadaan toipilaat kehiin, enää Sneijder, voisi kokeilla edes kerran jätkien peluuttamista luonnollisemmilla pelipaikoilla.

Robinho pysyköön silti laidalla, miehellä kulkee siellä nyt todella lujaa. Sneijder ehdottomasti keskelle, hyökkääjän alapuolelle, missä todellinen potentiaali tulee paremmin esiin. Robben sinne vasemmalle, tosin tarkoittaisi Raulin penkittämistä, mutta olisi kokeilun arvoinen. Onhan Robben sillä paikalla pelannut, mutta tällöin on Sneikka ollut vaihdossa.

Guti on omanlainen arvoitus, miehen kentällä oleminen on Real Madridin pelin pyörimisen kannalta elintärkeää. Tämän takia peluuttaisin häntä suht vapaassa roolissa Diarran rinnalla, toki joitakin puolustusvelvoitteita on oltava.

Eli rakentaisin kokoonpanon seuraavanlaisesti:

                                RvN

    Robben              Sneijder         Robinho

                      Guti       
                                         Diarra

Diarran pallollinen pelaaminen onkin sitten toinen asia.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #269 : 01.12.2007, 18.39.22 »
Ei näytä yhtään hassummalta :peukku_ylos:

peikko

  • Valitut
  • Viestejä: 764
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #270 : 01.12.2007, 19.12.14 »
Hyvältä näyttää kokoonpano ja tammikuun suhteen olen samaa mieltä. Kokoonpano on helposti muuteltavissa kahden kärjen peliin (4-2-2-2), kun ottaa Sneijderin tai Robbenin vaihtoon ja hyökkääjän kentälle.

Diarran pallollinen pelaaminen onkin sitten toinen asia.

Niin, mutta väliäkö sillä, jos kentällä on tuollaiset viisi ylintä pelaaja ja myös laitapakit pystyvät pallolliseen peliin... Ja kyllähän Diarralta löytyy yllättävän laaja ja hyvä syöttövalikoima, kunhan löytyy riittävästi vapaana olevia pelaajia, kuten alkukaudesta näimme.

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #271 : 01.12.2007, 23.14.17 »
Ja Iniesta (ylläri, todella erinomainen pelaaja) maalaa paikalliskamppailussa. :( Taitaa se piste-ero pysyä siinä kahdessa pisteessä...

No, toivotaan vaan ettei Messi ohita Raúlia pistepörssissä. :P

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #272 : 05.12.2007, 16.38.14 »
Tämän päivän peliä ei taida mistään sitten tulla ulos. En ymmärrä, että jos yleisölle annetaan mahdollisuus mennä 5 eurolla tai ilmaiseksi paikan päälle niin miksi ei tehdä vaikka TVEinternationalin kanssa diiliä tv-oikeudesta. Tälläsen höntsän oisin ite ainakin halunnu nähdä, mutta kun ei niin ei.

Serbialainen kanava vissiin ainoa maailmassa joka matsin näyttää. :keskari:
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #273 : 05.12.2007, 18.32.57 »
Joku RealMedia-streami tuohon illan Partizan-otteluun näyttää löytyvän, juurikin tämä serbialainen kanava ilmeisesti, ks. MyP2P.

Toivottavasti toimii, sillä ottelu voisi olla ihan Real Madridin kokoonpanonkin vuoksi mielenkiintoinen: Dudek ja Codina; Salgado, Torres, Cannavaro, Pepe, Marcelo ja Metzelder; Diarra, Guti, Drenthe, Robben, Gago ja Higuaín; Baptista, Saviola ja Soldado.

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #274 : 05.12.2007, 22.30.26 »
Aika railakasta peliä on ollut jo kyllä niitä mestoja on molemmilla ollut. Real olisi kyllä voinut tehdä sellaset 5 maalia, mutta viimeistely on ontunut. Babtista sen sitten teki. Robben pyörittelee välillä mielin määrin :peukku_ylos:

..ja vuosisadan höntsäilyn on voittanut Real Madrid 2-0. Peli oli sellasta sneppailua, että oksat pois. No positiivisiakin asioita tietysti voiton lisäksikin löytyi.

Arjen Robben: Kentän kunkku. Vei kyllä välillä vieraita aika härskisti.
Dudek: Otti hyviä koppeja ja vieraat ois voinu tehdä pariki.
Saviola: Oli pirtee, mut maali jäi silti puuttuu.
Drenthestä vielä sen verran et muutama väläytys ja tietty maali. Oliko se viimeinen maali Madridissa jää nähtäväksi.

Kaiken kaikkiaan ihan lepposta viihdettä ja sai kerrankin nähdä vähemmän pelanneita pelaajia kentällä.
« Viimeksi muokattu: 05.12.2007, 23.47.04 kirjoittanut florentinoperze »
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

zzziii

  • Viestejä: 626
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #275 : 05.12.2007, 23.50.39 »
Mikä ihme siinä on että Schuster ei voi peluuttaa Soldadoa edes tälläsissä höntsämatseissa ja vielä kotiyleisön edessä. Oma poika lähtee tammikuussa tödennäköisesti muualle esiintymättä kertaakaan oman kotiyleisönsä edessä ja mikä parasta, tödennäköisesti lyö läpi itsensä muualle läpi hankkien paikan Espanjan maajoukkueeseen ja siirron johonkin suurseuraan. Vieläkun tilalle hankitaan jotain drogbia sun muita.

Ensi kaudella sitten 15-20 liigamaalia, kiitos :peukku_ylos:



« Viimeksi muokattu: 06.12.2007, 00.22.25 kirjoittanut zzziii »

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #276 : 06.12.2007, 00.27.24 »
Kyllähän Soldado  jotain 20 minsaa taisi pelata. Jos ja kun hän lähtee tammikuussa niin ehkä tässä kuitenkin kannattaa antaa pelituntumaa niille, jotka seuraan jäävät.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #277 : 06.12.2007, 10.00.16 »
Kyllähän Soldado  jotain 20 minsaa taisi pelata. Jos ja kun hän lähtee tammikuussa niin ehkä tässä kuitenkin kannattaa antaa pelituntumaa niille, jotka seuraan jäävät.

Tuo oli mununkin ajatukseni. Jos kerran lhtee, niin peliaikaa niille, jotka jäävät.

zzziii

  • Viestejä: 626
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #278 : 06.12.2007, 10.07.12 »
Kyllähän Soldado  jotain 20 minsaa taisi pelata. Jos ja kun hän lähtee tammikuussa niin ehkä tässä kuitenkin kannattaa antaa pelituntumaa niille, jotka seuraan jäävät.

Joo, huomasin itsekkin että pelasi jämäminuutteja, mutta ei se kiellä sitä että poika lähtee tödennäköisesti pois saamatta edes kunnon näyttöpaikkaa.

Hienoa työtä kertakaikkiaan ???
« Viimeksi muokattu: 06.12.2007, 11.39.43 kirjoittanut zzziii »

Cicinho

  • Viestejä: 1071
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.