Kirjoittaja Aihe: Kausi 07/08  (Luettu 104335 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Edu

  • Viestejä: 1259
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #320 : 04.01.2008, 23.32.29 »
Eikös IS Veikkaaja ilmesty tiistaisin ::)

Pepe ja Canna aloittavat mitä todennäköisimmin.
Tämän viikon numero ilmestyi eilen, torstaina 3.1. Sitä hieman itsekin ihmettelin  ::)

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #321 : 04.01.2008, 23.33.52 »
Kyllä Pepen pitäisi pystyä pelaamaan. Hänellähän oli vain jotain flunssaa tuossa aikaisemmin. Hän oli Heinzen ja Metzin kanssa treenannut erikseen, mutta virallisilla sivuilla annetaan ymmärtää, että pystyisi pelaamaan, sen verran kovaa oli Portugalilainen juossut.

IS Veikkaaja sanoi Pepen, Cannavaron ja Metzelderin harjoitelleen joukkueen ulkopuolella, mutta kaikki saattavat olla pelikuntoisia Zaragozaa vastaan.
IS veikkaaja oli väärässä.  http://www.realmadrid.com/articulo/pepe_heinze_ritmo_45746.htm
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #322 : 08.01.2008, 22.16.10 »
http://www.realmadridamerica.com

hyvä sivusto. Paljon videoita ja käyttäjiä. Päivittäin lisätään videoita Real Madrid TV:stä, esim. haastatteluita ja uutisia.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #323 : 09.01.2008, 19.35.45 »

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #324 : 12.01.2008, 14.46.38 »
Alkaneen vuoden ottelut ja yhteenvedot.

Puolustus: Tällä hetkellä on pieni ongelma puolustuksessa. Mikäli Cannavaro on poissa ja Ramos keskellä heikkenee oikea laita niin puolustus- kuin hyökkäyssuuntaankin aika radikaalisti. Vasen laita ei ole niin suuri ongelma. Mielestäni Marcelo on varsin hyvä pelatessaan ja Heinze on ollut mielestäni suurin yllättäjä ja ollut kertakaikkiaan hyvä aina kun on pelannut, harmi vain, että loukkaantuu herkästi. Puolustus on siis hieman tuuliajolla tällä hetkellä, mutta toivottavasti Cannavaro saadaan kuntoon. Atleticoa vastaan en Salgadoa enkä Torresia haluaisi oikealla nähdä.
Pepestä vielä kerrassaan hämmästyttäviä otteita.

Keskikenttä: Diarra siis kuukauden poissa ja Schusterin pitää keksiä lääkkeet Diarran korvaamiseen. Gago-Guti-Babtista olisi minun asettelema kolmikko keskikentälle.
Keskikentän toiminnassa eniten on viimeisten viikkojen aikana ihmetyttänyt Sneijderin pelitaso. Tuntuu siltä kuin hollantilaisella olisi koko ajan jonkinlainen hätä pallon kanssa ja se johtaa lukuisiin harhasyöttöihin ja toivottomiin ratkaisuihin.
Onko oikea laita täysin väärä pelipaikka vai mistä ihmeestä suorastaan surkeat otteet johtuvat? Alkukaudesta tuntui, että Sneijder on tuplasti parempi kuin muuan engelsmanni, mutta tällä hetkellä Beckhamin millimetrin tarkkoja puolenvaihtoja ja työmoraalia on jo hieman ikävä. Suurimpia toiveita tuleville viikoille olisikin, että loistava hollantilainen löytäisi kadonneen pelitasonsa.

Hyökkäys: Ruud on se mitä on eli ei valittamista. Suojaa loistavasti palloa,tekee duunia ja heittelee häkkejä.
Robinho on ollut maaginen, jos nyt Mallorca peliä ei laskuihin oteta.
Se mitä haluaisin nähdä Shusterin tekevän on, että ainakin Levantea vastaan antaisi Raulille huilia.Saviola tai Higuain rohkeasti avaukseen ja Raul sitten vaihdosta peliin.

Vielä oma toiveeni sunnuntaille:

-Torres---Cannavaro---Pepe--Marcelo--
------------------Gago-----------------------
--------Guti-------------Babtista-----------

-----Saviola------------------Robinho
----------------Rvn-----------------------------
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #325 : 12.01.2008, 16.24.11 »
Omasta mielestä Higuain pelasi hyvän ottelun Mallorcaa vastaan. Pelaamattomuus toki näkyi silloin tällöin, mutta muuten hyvää teknistä syöttelyä ja juoksuvoimaa. Antaisin mahdollisuuden ennemmin Higsulle kuin Saviolalle. Eiköhän Jänöjussi olla aikalailla tässä vaiheessa nähty.

Iker

  • Viestejä: 333
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #326 : 12.01.2008, 17.00.33 »
Casillasin pelaaminen huomenna ei ole varmaa,Marcan mukaan kärsinyt vatsakivuista.

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #327 : 12.01.2008, 17.15.43 »
Omasta mielestä Higuain pelasi hyvän ottelun Mallorcaa vastaan. Pelaamattomuus toki näkyi silloin tällöin, mutta muuten hyvää teknistä syöttelyä ja juoksuvoimaa. Antaisin mahdollisuuden ennemmin Higsulle kuin Saviolalle. Eiköhän Jänöjussi olla aikalailla tässä vaiheessa nähty.

Aivan oikein. Ja se hirveä pommi oli myös osoitus miehen taidoista...

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #328 : 12.01.2008, 17.53.03 »
Jos ymmärsin Schusteriä oikein niin Raul pelaa huomenna. Olisi kyllä voinut antaa Higuainille paikan, jos Raulilla on edes pieni vaiva.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #329 : 13.01.2008, 03.01.22 »
En kyllä ymmärrä tota Raulin liika peluuttamista! luulis jo Syssen tajuavan et mies kuluu koht ihan loppuun ja tällä peluuttamisella pelkään että saattaa tulla joku loukkaantuminen

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #330 : 29.01.2008, 17.04.29 »
http://www.realmadrid.com/articulo/rma46463.htm
Hieno mies oli vierailulla Santiago Bernabéulla. Taidemaalari, Da Vincin ihailija ja yhden kaikkien aikojen elokuvista tehnyt Sylvester Stallone käväisi katsomassa Villarreal pelin ja kävi kierroksella Calderonin kanssa.   :peukku_ylos:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #331 : 29.01.2008, 18.26.37 »
Myös piti leffansa promo-tilaisuuden Bernabeulla

Syl'le aina  :peukku_ylos:    ;D
Räpmies

Cicinho

  • Viestejä: 1071
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #333 : 14.02.2008, 17.50.05 »
Kyl on hieno homma  :peukku_ylos:


Rootface

  • Viestejä: 3240
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #335 : 19.02.2008, 07.36.56 »
iVamos sanoi Sergio Ramos!

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #336 : 19.02.2008, 10.18.07 »
Jaaha mitäköhän vittua  ;D

Noniin, oishan se pitänyt arvata, eiköhän homma oo taas lähteny käsistä ja tarkoituksena aiheuttaa vaan lisää hämminkiä tämän päivän peliä silmällä pitäen. Kuvahan on tässä:

http://www.corrieredellosport.it/Notizie/Calcio/18611/Guti+bacia+un+uomo%3A+scandalo+in+Spagna
« Viimeksi muokattu: 19.02.2008, 10.22.48 kirjoittanut SSolari »

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #337 : 19.02.2008, 10.55.04 »
Niin... Eiköhän meistä kaikista löytyisi vastaavia "känni"-kuvia, mikäli meitäkin aina valokuvattaisiin.

Enkä kyllä välittäsi, (siis ihan oikeasti) vaikka tykkäisikin pojista.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #338 : 19.02.2008, 15.29.50 »
Eiköhän tää nyt oo poskisuudelma. Ei se nyt niin kauheaa voi olla vaikka olisikin homo. Toivottavasti tänään Guti tekee maalin ja syöttää yhden  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #339 : 20.02.2008, 15.13.22 »
Onkos kellään tarttunut jostain silmään Pepen toipumisaikaa? (siis tällä hetkellä) Aluksi puhuttiin 3-4 viikkoa, mutta ollaan kyllä ylitetty tuo jo.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas