Kirjoittaja Aihe: Kausi 07/08  (Luettu 104273 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #460 : 07.05.2008, 11.48.50 »
Magico Madrid ottelutopikkia odotellessa ;)
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #461 : 07.05.2008, 13.57.00 »
Onko kukaan muu huomannut Ramosin pelissä yliyrittämistä/ylisuorittamista/taiteilua hyökkäyspäässä?
Etenkin silmiin pisti viime pelisssä Ramosin antama syöttö vasemmalla jalalla, kun oli voinut huomattavasti helpommin syöttää oikella.

Heinzen pelissä taasen on selkeitä ongelmia sijoitumisen kanssa, niin kuin oli Drenthelläkin alkukaudesta. Hirveän määrän Heinze tekee työtä ollen kuitenkin puolustuksen heikoin lenkki tällä kaudella (Cannan kanssa).

Marceloa pitää hetkuttaa, kun sitä en ole täällä vielä tarpeeksi nähnyt. Alkanut näyttää niitä paljon puhuttuja taitojaan hyökkäyspäässä, puolustuksenkin hoituessa

Kehuja jaettaessa ei saa teitenkään unohtaa hienon kauden pelanneita Raulia, Sneijderia, Gagoa ja Casillasta. Pepekin pelaanut loistavasti kunnossa ollessaan. Robbenilta odotan enemmän ehjänä oloa, muuten kelpo peliä.

Van Gol hävinnyt loukkaantumis(t)en jälkeen johonkin keskinkertaisuuteen. Ei voi tosin arvioida kuin ensimmäistä puloiskoa kaudesta.

Robinhon odotin nousevan tällä kaudella La Ligan eliittiin, eli sain pettyä. Robson tosin vielä nuori, joten aikaa on.

Cannavaroa en haluaisi nähdä ensi kaudella avauskokoonpanossa. Tällä määrällä virheitä ei vaan voi olla maailman hienoimman seuran avauksessa. Olkoot vaikka minkämoinen henkinen johtaja.

Mikäli tällä periaatteella pelaajat kentälle laitettaisiin olisi Real Gattuson ei De Rossin perässä.

Ramosin siirtyessä toppariksi tämäkin ongelma (Canna) poistuisi.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #462 : 07.05.2008, 14.10.57 »
Jaa että Heinze puolustuksen heikoin lenkki. Tekee kyllä melkoisen määrän näkymätöntä työtä yhdessä Cannan kanssa.

Ihan ot:
Viime pelissä, kun Heinze "aiheutti" pilkun, oli Virkkusen kommentit tyyliin Mikä apina !(<-samaa tasoa siis). Ainakin itseäni tämä ärsytti, koska KUKA puskee palloa kädet alhaalla??? Lisäksi siinä tilanteessa vaikutti tietenkin vastustajan töniminen, mikä oli varmasti molemminpuolista.

Real Madridilla ei ole ollut vuosikymmeniin näin montaa laadukasta puolustajaa yhtä aikaa riveissään.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #463 : 07.05.2008, 14.13.33 »
Jaa että Heinze puolustuksen heikoin lenkki.
Virheherkin Cannan kanssa, sitä tarkoitin.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Dante

  • Viestejä: 602
  • Zidane <3
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #464 : 07.05.2008, 16.29.33 »
Aiaiai kun ei malta odottaa iltaa ja sitä, että Barca taputtaa Madridin sisään Bernabeulle :sydän:.
Ottelutopiccia odotellessa...

Ps. mikko29 ei sitä palloa tosiaan kukaan kädet alhaalla puske, mutta Heinze meni siinä tilanteessa kädet edellä palloon. :( Tönimistä oli toki mukana, eikä mitenkään ollut tarkoitus mollata Gabrielia.
¡Hala Madrid!

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #465 : 07.05.2008, 16.43.02 »
Magico on jo foorumilla  >:D
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #466 : 07.05.2008, 16.45.24 »
Magico on jo foorumilla  >:D
;D

e. Toivottavasti on jo kirjoitellut ettei tarvitse odottaa monta tuntia enää. :P

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #467 : 07.05.2008, 16.51.20 »
Mikäli tällä periaatteella pelaajat kentälle laitettaisiin olisi Real Gattuson ei De Rossin perässä.
No minäkin ottaisin Gattuson mieluummin, samalla tosin tulisi Pirlo, niin ei tuo parivaljakko hajoaisi. Mutta Gattuson tuloa on turha miettiä, on 100varmaa että hän ei mihinkään lähde, samoin kuin ei Pirlokaan.

e. Magico Madrid "Lähettää uutta aihetta alueella Keskustelua Real Madridista."
  :pallo: :peukku_ylos:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #468 : 07.05.2008, 16.54.21 »
Mikäli tällä periaatteella pelaajat kentälle laitettaisiin olisi Real Gattuson ei De Rossin perässä.
No minäkin ottaisin Gattuson mieluummin, samalla tosin tulisi Pirlo, niin ei tuo parivaljakko hajoaisi. Mutta Gattuson tuloa on turha miettiä, on 100varmaa että hän ei mihinkään lähde, samoin kuin ei Pirlokaan.
En olisi tuosta niin varma. Ranaldinhon mahdollinen tulo on ainakin lehtijuttujen perusteella ärsyttänyt Gattusoa ja Seedorfia. Joten...    Itsekin kyllä ottaisin Gattuso avosylin vastaan.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Dante

  • Viestejä: 602
  • Zidane <3
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #469 : 07.05.2008, 17.16.18 »
Mikäli tällä periaatteella pelaajat kentälle laitettaisiin olisi Real Gattuson ei De Rossin perässä.
No minäkin ottaisin Gattuson mieluummin, samalla tosin tulisi Pirlo, niin ei tuo parivaljakko hajoaisi. Mutta Gattuson tuloa on turha miettiä, on 100varmaa että hän ei mihinkään lähde, samoin kuin ei Pirlokaan.
En olisi tuosta niin varma. Ranaldinhon mahdollinen tulo on ainakin lehtijuttujen perusteella ärsyttänyt Gattusoa ja Seedorfia. Joten...    Itsekin kyllä ottaisin Gattuso avosylin vastaan.

Gattuso on myös ilmaissut useaan otteeseen tahtonsa pelata Englannissa. Hänhän pelasi enne Milanoon tuloa 9/10 vuotta tms. sitten Rangersissa pari kautta. Milan tuskin on kovin innokas kuintenkaan päästämään Gattusosta irti. Realiin hänet ottaisin kyllä ilomielin.
¡Hala Madrid!

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #470 : 08.05.2008, 01.05.00 »

Real Madridilla ei ole ollut vuosikymmeniin näin montaa laadukasta puolustajaa yhtä aikaa riveissään.

Tästä täysin  sama. MArcelo nostanu tasoonsa loppu kaudesta ja pelannu loistavasti, kuten tänään. Heinze pelannu kauden kokonaisuudessaan hyvin. Sit on tietenkni Pepe,Ramos jotka ollu hyviä

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #471 : 08.05.2008, 01.14.16 »
Toivon kyl kans et kesällä ei lähetä joukkuetta sotkeen isolla siirtoruletilla jonka en kyl usko käyvän. Joukkueesta paistaa ulospäin loistava joukkuehenkin ja tekemisen ilo. joten oman seuran kasvatit DLR ja Granero vaan takas ja joku toppari/ oikee laitapakki joukkueeseen niin pakka on hyvä.

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #472 : 08.05.2008, 01.24.42 »
"Hävettää. Heti alkuun haluaisin esittää perinteisen ja asiaan suorastaan välttämättömän kiroilurimpsun: Saatananperkeleenhelvetinvitunperkeleenhelvetinputamadrecabrónvittuhomosaatana.
Gracias.

Ja sitten haluaisin osoittaa suosiotani Ronaldinholle, maailman ylivoimaisesti parhaalle jalkapalloilijalle, jota arvostan suuresti. Pitkin hampain voin jopa taputtaa hänelle, kaksi uskomatonta maalia - tässä on mies, joka mitä todennäköisimmin tulee johdattamaan brassit maailmanmestaruuteen Saksassa; mutta huoh, hänen taitojensa katselu Barcelonan paidassa on sen sijaan kestämätöntä, haluaisin vajota maan alle, piiloon jonnekin syvälle...

Real Madridin eilistä esitystä en pysty kauheasti arvioimaan, sillä siinä ei ole paljoakaan arviomista; olihan kentällä vain yksi joukkue. Sanalla sanoen jokainen alitti itsensä potenssiin tuhat, he eivät edes yrittäneet; pelaamiseksi sitä onnettoman paskaista esitystä ei voi kuvailla - los Blancos oli valovuosia jäljessä paremmistaan." El blanco





Näin arvioi El Blanco Real Madrid- Barcelona ottelua vuonna 2005/2006. Näin ne vuodet vierähtää, mutta kolmessa vuodessa on tapahtunut kyllä uskomattomia asioita molemmissa joukkueissa.

..ja pahoittelut El blancolle vanhan kirjoituksen käyttämisestä.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #473 : 08.05.2008, 01.26.21 »
Näin arvioi El Blanco Real Madrid- Barcelona ottelua vuonna 2005/2006. Näin ne vuodet vierähtää, mutta kolmessa vuodessa on tapahtunut kyllä uskomattomia asioita molemmissa joukkueissa.

..ja pahoittelut El blancolle vanhan kirjoituksen käyttämisestä.

Ei mitään. ;D

Itsekin tässä ajattelin, että jokin aika sitten kaikki oli tosiaan ihan toisin päin. Näin ne ajat muuttuvat ja hyvistä ajoista tulee nauttia. :peukku_ylos:

Tony Sopranoa lainatakseni: "Focus on the good times" tjsp.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #474 : 08.05.2008, 01.32.52 »
Täytyy nyt Ronaldinhosta sen verran sanoa, että vaikka Barcelonassa pelaakin, niin toivottavasti taikuri tulee vielä joskus kentälle omana itsenään ja hoitaa hommansa kuntoon. Tapahtui se sitten Barcelonassa tai jossain muualla, mutta olisi joka tapauksessa hienoa vielä nähdä se hymy ja ne taianomaiset suoritukset, joita Ronaldinho on aikoinaan esittänyt.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #475 : 08.05.2008, 01.52.34 »
Tapahtui se sitten Barcelonassa tai jossain muualla, mutta olisi joka tapauksessa hienoa vielä nähdä se hymy ja ne taianomaiset suoritukset, joita Ronaldinho on aikoinaan esittänyt.
Ehdoton sama! On/oli se vaan niin maaginen pelaaja. Annan lähes samanlaiset propsit Messille, jota pidän ehdottomasti maailman parhaana. Tänäänkin nähtiin niin monta kertaa loistavia suorituksia. Mies saa jaloilleen aivan törkeästi, mutta silti jaksaa painaa. Ei Messi varmaan ikinä pysty itse kantamaan joukkuetta samalla tavalla kuin 'Dinho. Ei ole minusta väärin sanoa, että Messi on uusi Maradona. Näitä pelaajia jalkapallo tarvitsee, vaikka pelaakin väärässä joukkueessa.

Ettei tämä nyt menisi totaaliseksi Barcan pelaajien ylistämiseksi on pakko ja ilo kehua paria madridistaa. Guti, mitä tästä miehestä voi sanoa. El Blanco kuvaili Gutia loistavasti ff2:lla: "Taiteilijat ovat herkkiä, niin Gutikin. Ja Guti on Real Madridin taiteilija". Casillas, tuo pomppu ihme, otti lähes varman Messin vedon kiinni. Mies kannattelee valkoisia kaudesta toiseen, ja vihdoin saa ansaitsemansa Zamora-pystin. Viimeisenä, mutta ei todellakaan vähäisimpä on Raul. Tuo Barcan kurittaja latoo maaleja kuin nuoruusvuosinaan. Kapteeni on kangistunu ja hidastunut, mutta tekniikka ja maalivainu ovat edelleen A-luokkaa. Raul on johtaja- isolla J:llä, joka on ihanteellinen roolimalli tuleville Real Madrid pelaajille.

Tulipahan kirjotettua..  :D
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #476 : 08.05.2008, 01.58.52 »
Huhhuh mikä ilta. Vieläkö joku katuu sitä, että Capello kengittiin pihalle vuosi sitten? Ja kyllä, itse olin alkuun sitä vastaan, mutta väärässä olin, onneksi! Vaikka jotenkin tuntuu että tämäniltainen flashback Vicente Del Bosquen kulta-ajoilta tuli enemmän pelaajien motivaatiotasosta kuin Schüsterista, niin silti Syssen jatkolle ehdoton  :peukku_ylos: Hänen työhönsä se pelaajien motivoiminen kuitenkin kuuluu.

Kylläpä ollaan joukkuetta viety hyvin oikeaan suuntaan viimeiset 2 vuotta. Calderon on kaikkien paskapuheiden jälkeen kuitenkin ollut loistava presidentti tähän asti.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #477 : 08.05.2008, 02.02.31 »
Annan lähes samanlaiset propsit Messille, jota pidän ehdottomasti maailman parhaana. Tänäänkin nähtiin niin monta kertaa loistavia suorituksia. Mies saa jaloilleen aivan törkeästi, mutta silti jaksaa painaa. Ei Messi varmaan ikinä pysty itse kantamaan joukkuetta samalla tavalla kuin 'Dinho. Ei ole minusta väärin sanoa, että Messi on uusi Maradona. Näitä pelaajia jalkapallo tarvitsee, vaikka pelaakin väärässä joukkueessa.

Casillas, tuo pomppu ihme, otti lähes varman Messin vedon kiinni. Mies kannattelee valkoisia kaudesta toiseen, ja vihdoin saa ansaitsemansa Zamora-pystin. Viimeisenä, mutta ei todellakaan vähäisimpä on Raul. Tuo Barcan kurittaja latoo maaleja kuin nuoruusvuosinaan. Kapteeni on kangistunu ja hidastunut, mutta tekniikka ja maalivainu ovat edelleen A-luokkaa. Raul on johtaja- isolla J:llä, joka on ihanteellinen roolimalli tuleville Real Madrid pelaajille.
Niin, Messihän suoritti tismalleen tuon saman laukauksen kuin Raúl ensimmäisellä puoliajalla. Valdes ei sitä vaan pystynyt hakemaan pois, mutta Iker pystyi. Tuollainen ero näillä veskareilla kuitenkin edelleen on. Ja niin, Valdes oli (yhdessä Messin kanssa) Barcan paras tässä ottelussa.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #478 : 08.05.2008, 10.35.41 »
Niin, Messihän suoritti tismalleen tuon saman laukauksen kuin Raúl ensimmäisellä puoliajalla. Valdes ei sitä vaan pystynyt hakemaan pois, mutta Iker pystyi. Tuollainen ero näillä veskareilla kuitenkin edelleen on. Ja niin, Valdes oli (yhdessä Messin kanssa) Barcan paras tässä ottelussa.

Valdes, Messi, Iniesta, Xavi. Pääosin näitä kavereita Barca saa kiittää siitä, että ovat edes Champions League karsinnoissa ensi kaudella. Näiden lisäksi vain Puyol, Milito ja Abidal ovat kantaneet edes suurinpiirtein vastuutaan. Superlupaus Krkic on tietysti asia ihan erikseen, koska eihän nyt 17-vuotiaan voi odottaa kannattelevan tämänkokoista seuraa.

Real Madridin peli taas näyttää todella hyvälle. Uskallan melkeinpä sanoa, että jos tämä pelaamisen taso olisi löytynyt Champions Leaguen pudotuspelien alkuun, niin vielä olisi yksi suuri ottelu tällä kaudella jäljellä Moskovassa. Sen takia on aivan absoluuttisen oikea ratkaisu, että Schuster saa jäädä.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Re: Kausi 07/08
« Vastaus #479 : 08.05.2008, 12.01.30 »
Tämä on todellakin OT. Google Translate on alkanut kääntää useita eri kieliä myös suomeksi. Eli siis esim. Marca.com voi kokonaisuudessa kääntää suomeksi. Erittäin tökeröähän tuo suoraan espanjasta suomeksi kääntäminen on. Googlen yritykselle kuitenkin  :peukku_ylos:
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-