"Hävettää. Heti alkuun haluaisin esittää perinteisen ja asiaan suorastaan välttämättömän kiroilurimpsun: Saatananperkeleenhelvetinvitunperkeleenhelvetinputamadrecabrónvittuhomosaatana.
Gracias.
Ja sitten haluaisin osoittaa suosiotani Ronaldinholle, maailman ylivoimaisesti parhaalle jalkapalloilijalle, jota arvostan suuresti. Pitkin hampain voin jopa taputtaa hänelle, kaksi uskomatonta maalia - tässä on mies, joka mitä todennäköisimmin tulee johdattamaan brassit maailmanmestaruuteen Saksassa; mutta huoh, hänen taitojensa katselu Barcelonan paidassa on sen sijaan kestämätöntä, haluaisin vajota maan alle, piiloon jonnekin syvälle...
Real Madridin eilistä esitystä en pysty kauheasti arvioimaan, sillä siinä ei ole paljoakaan arviomista; olihan kentällä vain yksi joukkue. Sanalla sanoen jokainen alitti itsensä potenssiin tuhat, he eivät edes yrittäneet; pelaamiseksi sitä onnettoman paskaista esitystä ei voi kuvailla - los Blancos oli valovuosia jäljessä paremmistaan." El blanco
Näin arvioi El Blanco Real Madrid- Barcelona ottelua vuonna 2005/2006. Näin ne vuodet vierähtää, mutta kolmessa vuodessa on tapahtunut kyllä uskomattomia asioita molemmissa joukkueissa.
..ja pahoittelut El blancolle vanhan kirjoituksen käyttämisestä.