Itse katsoin eilen ton pelin ja samoja arvioita antaisin kuin florentinoperse. Positiivisin yllätys mulle oli Drenthe, joka pelasi hyvin varsinkin vasemmalla laidalla. Oikealle kun siirrettiin toisella puoliajalla, Robinhon ja Gutin tullessa pelikentälle niin vähän hävisi, mutta kaikenkaikkeaan kelvollinen esitys. Raulin peluuttaminen huolestuttaa kyllä allekirjoittanutta aika lailla. Ehkä olisi voinut antaa vaikka RVN:n ja Saviolin kokeilla yhteispeliä tai laittaa vaikka RVN ja Robinho peräkkäin hyökkäykseen. Mutta ei! Siellä se Raul hölkkää vaikka peli ei kulkisi yhtään. Tähän on sanottava, että pidän itsekin Raulia instituutiona ja Realin sieluna, mutta rajansa vuosien takaiseen näyttöön nojaamisellakin. Eiköhän olisi aika siirtää viestikapulaa seuraaville!?
Muuten olen kyllä varma, että kun peli hioutuu hieman yhteen niin tulostakin alkaa syntyä. Toisen puoliajan lopussa peli pyöri jo erinomaisesti. Huomasi vaan, että lähinnä Robinho/Guti akseli ei osannut lainata palloa muille kuin toisilleen. Robinho oli kuitenkin elementissään vapaana pelaajana joka pelasi kuudentoista rajaa koko kentän levyydeltä. Toivottavasti saa pelata tuota paikkaa jatkossakin. Vielä kun uudet pelaajat alkavat löytyä, niin kyläsesiitä. Vielä pitää sanoa, että Pepe vei vertailussa Metzelderin 100-0. Jälkimmäinen tiputti pari kertaa pallon sillä tavalla alas Ikermanille, että huh huh. Ja sitten viimeiseksi: eiköhän pidetä se Iker siellä maalilla, jooko? Katsokaa vaikka tuolta youtubelta Dudekin hämmästyttävää reaktionopeutta.