Kirjoittaja Aihe: 25.08.2007 El derby madrileño: Real Madrid- Atletico Madrid  (Luettu 18988 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

raulforever

Tulevasta kokoonpanosta. Eli sivussa ovat mitä ilmeisimmin ainakin Robben ja Heinze (ja Torres?). Schuster sanonut Gutin olevan avauksessa keskikentällä Sneijderin kanssa ja Diarran olevan puolustava keskikenttä. Raul luultavasti on avauksessa, kuten myös Robinho ja RvN, ja puolustajista ainakin Canna ja Ramos ovat melko varmasti kentällä.
Näillä tiedoilla oma veikkaukseni on jotenkin tällainen:
                   Iker
Ramos  Pepe    Canna    Drenthe
                  Diarra
          Sneijder
                                 Guti
  Robinho
                         Raul
                  RvN

Kooma

Cannavaro on ilmeisesti loukannut itseään treeneissä ja pelaaminen huomenna on epävarmaa. Kun Torres ja Heinzekin ovat poissa, niin menee mielenkiintoiseksi tuo puolustuslinja. Pepeä ja Metzelderiä ei taida tässä vaiheessa uskaltaa keskenään laittaa kentälle hääräämään ja Pepe ansaitsisi melkeinpä penkkikomennuksen, joten ehkä näin:

Drenthe–Metzelder–Ramos–Salgado

Tällainen porukka joka tapauksessa huomenna mukana: Casillas, Dudek; Salgado, Ramos, Cannavaro, Pepe, Metzelder, Marcelo; Diarra, De la Red, Gago, Baptista, Guti, Sneijder, Drenthe, Robinho; Raúl, Van Nistelrooy, Soldado ja Saviola.
« Viimeksi muokattu: 24.08.2007, 16.05.29 kirjoittanut Kooma »

STRIKER

Tällainen porukka joka tapauksessa huomenna mukana: Casillas, Dudek; Salgado, Ramos, Cannavaro, Pepe, Metzelder, Marcelo; De la Red, Gago, Baptista, Sneijder, Drenthe, Robinho; Raúl, Van Nistelrooy, Soldado ja Saviola.
Mutta missä on Guti?!
« Viimeksi muokattu: 24.08.2007, 16.11.44 kirjoittanut STRIKER »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Kooma

Mutta missä on Guti?!

Editoin juuri. Hänet ja Diarra oli nohevasti jätetty pois tuosta linkin takana olevan convocatorian tekstiversiosta.

STRIKER

Mutta missä on Guti?!

Editoin juuri. Hänet ja Diarra oli nohevasti jätetty pois tuosta linkin takana olevan convocatorian tekstiversiosta.
Eikös ole niin, että peliin saa ottaa 18 pelaajaa mukaan. Tuolla listassa on 18 pelaajaa, puuttuen Guti ja Diarra, joten tarkoittaako tämä, että heidät on jätetty pois kokoonpanosta.  ???

E. Itsellä oli vain muistikuva tuosta sääännöstä ja kävin Palloliiton sivuilta tarkistamassa.
 "Ottelupöytäkirja saa käsittää korkeintaan 18 pelaajaa, joista aloituskokoonpanon pelaajien nimet ja numerot on merkittävä 11 ensimmäiseen kohtaan.Joukkue saa käyttää vain niitä vaihtopelaajia, joiden nimet ovat erotuomarille ennen ottelua jätetyssä pöytäkirjassa."
 ::)
« Viimeksi muokattu: 24.08.2007, 16.19.08 kirjoittanut STRIKER »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Kooma

Kyllä, varsinaiseen otteluun 18 pelaajaa, mutta tässä vaiheessa on ilmeisesti tuon Cannavaron epävarman osallistumisen vuoksi nimetty enemmän. Kaksi putoaa sitten ennen ottelua pois.

Myös tuossa jutussa puhutaan 20 pelaajasta ja tässä kuvassa olevassa luettelossa Guti ja Diarra ovat mukana:

Sori sekoilusta. ::)

pähkinä

Kyllä ainakin nimimiehiä riittä :peukku_ylos: Harmittavaa et Heize ja Robben jää pois mut toisaalta ihan ymmärettävää

riq

Mikäs streamiohjelma toimisi kun kokeilin jo Sopcastia ja PPmatea.. sopcastilla tulee Toiminto on peruutettu ja ppmate ei bufferoi loppuun  ???
¡HalaMadrid!

Kooma

Mikäs streamiohjelma toimisi kun kokeilin jo Sopcastia ja PPmatea.. sopcastilla tulee Toiminto on peruutettu ja ppmate ei bufferoi loppuun  ???

Itselläni on Sopcast toiminut mallikkaasti. Mitä streamiä kokeilit? En tiedä liittykö tähän, mutta sellaisesta ongelmasta olen kuullut, että omilla tunnuksilla kirjautuessa ei toimi, anonyyminä kylläkin.

TVAntsille on ainakin paljon streameja tarjolla, mutta itse puolestaan en ole saanut sitä koskaan toimimaan.
« Viimeksi muokattu: 25.08.2007, 19.21.12 kirjoittanut Kooma »

riq

Itselläni on Sopcast toiminut mallikkaasti. Mitä streamiä kokeilit? En tiedä liittykö tähän, mutta sellaisesta ongelmasta olen kuullut, että omilla tunnuksilla kirjautuessa ei toimi, anonyyminä kylläkin.

TVAntsille on ainakin paljon streameja tarjolla, mutta itse puolestaan en ole saanut sitä koskaan toimimaan.
Anonyminä kokeilin kaikennäköstä eikä mikään wörkkiny, mut kiitti kumminkin TVUplayer toimii!
¡HalaMadrid!

pähkinä

Mites muuten onks noi maksullisia kattoo netistä? ja mitäs ohjelmia pitää ladata koneelle et ne näkyy? ???

mikko29

Mites muuten onks noi maksullisia kattoo netistä? ja mitäs ohjelmia pitää ladata koneelle et ne näkyy? ???
http://www.realmadridfin.net/foorumi/index.php?topic=765.0
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

mikko29

Ja itse otteluun: Casillas, Sergio Ramos, Pepe, Cannavaro, Drenthe, en defensa; Diarra y Guti, en el centro del campo, con Sneijder por la izquierda, Robinho, por la derecha, y Raúl y Van Nistelrooy.

Eli kaiken kaikkiaan varsin odotettu avaus.

Edit. Alkaisi jo ;D
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

el Blanco

Kiima nousee. Toivottavasti tästä illasta ei jää paska maku suuhun. Hala Madrid! :peukku_ylos:

pähkinä

jaa et tollanen avaus,aika odotettu kyllä. Ja kiitti vaan tosta linkistä  ;D

Alexio

• nueva madridista
Vihdoin!!

Marcelolle olisin antanut vastuun, koska Drenthe kuulemma TOSI kova poika nousemaan, eikä typeriin nousuihin ole varaa. Eli sellaisiin mitä itse kunkku Roby Carlos toisinaan esitti.  ;D

Quince minutos...

riq

hmm toimivaa tvants linkkiä ?
¡HalaMadrid!

Raulisti

Joku saanu PPMatella toimimaan? Itellä pukkaa vaan tuota "Toiminto on peruutettu"
32

el Blanco

Näköjään mikään streami ei toimi.

Heinämies

• Calma
1 min. 0-1 S. Aguero

Hyvä alku  :peukku_ylos:
Tuomas Virkkunen, Real - Juve 23.10.2013
"Ethän sä voi. Ethän sä Arturo rakas voi näyttää Illarramendia rikkeen tekijäksi tuon jälkeen"

http://www.mtv.fi/sport/futis/mestarienliiga/uutiset.shtml/2013/10/1823264/video-mestarien-liigan-surkuhupaisin-filmaus