Kirjoittaja Aihe: Copa del Rey 2007–2008  (Luettu 28571 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #20 : 01.01.2008, 20.34.54 »
Getafen kokoonpanossa ei muuten ole Ustaria, eikä Graneroa. Jollain tietoa miksi? Ustarin siirrosta Barcelonaan on huhuiltu joten liittyisikö siihen?

Tavallaan kyllä, sillä Ustari ei voi pelata enää otteluakaan Getafessa, mikäli mielii nyt tammikuussa toiseen espanjalaisseuraan (alla 3 + 1 ottelua liigassa ja cupissa). Ilmeisesti seurakin haluaa pitää tämän mahdollisuden avoinna.

Granero ei näemmä ollut edellisenkään cup-ottelun kokoonpanossa, joten olisiko jotain sopimusteknisiä juttuja taas taustalla, kun kuitenkin viime aikoina ollut selvä avauksen pelaaja? Tietoa mistään loukkaantumisesta en ainakaan löytänyt.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #21 : 02.01.2008, 14.23.32 »
Real Madrid: Dudek; Míchel Salgado, Ramos, Heinze, Torres o Marcelo; Gago, Drenthe, Baptista o Balboa, Guti, Robben; Higuaín y Saviola o Soldado.

Ottelun kokoonpano. Cannavaro, Metzelder, Pepe, Diarra, Sneijder, Robinho, Raul ja Ruud siis puuttuvat. Pepellä on nuha ja Metzelder edelleen loukkaantuneena. Muut ovat teknisiä eli varamiehistöllä mennään. 
« Viimeksi muokattu: 02.01.2008, 17.58.47 kirjoittanut STRIKER »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #22 : 02.01.2008, 15.02.03 »
Ramos ja Torres toppareina? Voiko Heine tai Marcelo pelata oikealla laidalla, sillä en edelleenkään luota Salgadoon. :P

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #23 : 02.01.2008, 15.13.41 »
----------------Dudek
Torres---Ramos---Heinze---Marcelo
---------------------Gago
---------------Guti
-----Robben-----------Drenthe
-------Higuaín----Saviola

Veikataan nyt tuolla tavalla...
E. tuossa on kyllä Robben oikealla ja umpivasurina se hieman epäilyttää. Toki keskelle leikkaukset sujuvat paremmin vasurilta oikealta ja oikeajalkaiselta vasemmalta.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

manager

  • Viestejä: 529
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #24 : 02.01.2008, 15.25.12 »


                                                Dudek
                                  Salgado  Ramos  Heinze  Torres
                                  Balboa  Gago  Guti   Drenthe
                                        Higuain Soldado

Tuossa minun veikkaukseni

zzziii

  • Viestejä: 626
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #25 : 02.01.2008, 17.39.25 »


                                                Dudek
                                  Salgado  Ramos  Heinze  Torres
                                  Balboa  Gago  Guti   Drenthe
                                        Higuain Soldado

Tuossa minun veikkaukseni


Tälläistä uskon itsekkin, eiköhän Schuster  ole kyllästynyt jo Saviola - Higuain toimimattomuuteen ja kokeilee uusia variaatioiita Soldadon kohdalla. Oliskohan aika auskaista silmät Schuster?

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #26 : 02.01.2008, 18.02.30 »
AS veikkailee tällaista:
                
Dudek              
Míchel Salgado              
Sergio Ramos              
Heinze              
Torres              
Gago              
Drenthe              
Balboa              
Robben              
Higuaín
Soldado
---------------------
Tuosta listasta minkä annoin puuttui Baptista. Nyt on siis Petokin mukana.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #27 : 02.01.2008, 18.25.25 »
Odotan Robbenilta jo vähän isompaa roolia, potentiaalia kun löytyy. En ymmärrä miksi Drenthe tungetaan keskelle, jos mennään tuolla AS:n veikkaamalla taktiikalla.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

zzziii

  • Viestejä: 626
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #28 : 02.01.2008, 20.49.55 »
Soldado aloittaa :peukku_ylos:

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #29 : 02.01.2008, 20.51.15 »
Pocas variaciones respecto al equipo que jugó en Alicante en el partido de ida. Schuster pone en liza a Dudek en la portería; Salgado, Sergio Ramos, Heinze y Marcelo, en defensa; Gago, Guti, Higuaín y Robben, en el centro del campo, y Balboa y Soldado en el ataque.
------------------------------
Tämä virallisilta sivuilta. Eli tuon mukaan Balboa hyökkäyksessä ja Higuaín keskikentällä.   ::)
Soldado aloittaa :peukku_ylos:
:peukku_ylos:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #30 : 02.01.2008, 21.01.22 »
Eli tuon mukaan Balboa hyökkäyksessä ja Higuaín keskikentällä.

Tokihan joukkueen tehokkain maalintekijä kannattaa laittaa hyökkäykseen. :D

http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=4204&part=sports

Tuolta streameja, toimii jos toimii. Lupaa hyvää, kun vastustajan nimikin on väärin.

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #31 : 02.01.2008, 21.07.26 »
Eipä taida missään näkyä :peukku_alas:

zzziii

  • Viestejä: 626
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #32 : 02.01.2008, 21.23.45 »
Soldadolla ollut jo pari hyvää paikkaa. Pientä huolellisuuttaa niin eiköhän se siitä. :peukku_ylos:

roni

  • Viestejä: 24
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #33 : 02.01.2008, 21.34.25 »
Robben tehny maalin.

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #34 : 02.01.2008, 21.34.34 »
Soldadolla ollut jo pari hyvää paikkaa. Pientä huolellisuuttaa niin eiköhän se siitä. :peukku_ylos:

Näätkö jostain?

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #35 : 02.01.2008, 21.34.57 »
¡¡GOOOOL DEL REAL MADRID!! ¡¡GOOOOOOL DE ROBBEN!!

Edu

  • Viestejä: 1259
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #36 : 02.01.2008, 21.37.02 »
Eipä näy tuolla myp2p yhtään striimiä. Olisiko jollain toimiva tiedossa?

zzziii

  • Viestejä: 626
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #37 : 02.01.2008, 21.39.38 »
Näätkö jostain?

En. Seuraan tilannetta Marcan ja AS;n liveseurannasta.

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #38 : 02.01.2008, 21.45.41 »
Ok. Sama :peukku_ylos:.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #39 : 02.01.2008, 21.52.56 »
¡¡GOOOOL DEL REAL MADRID!! ¡¡GOOOOOOL DE ROBBEN!!
http://www.cadenaser.com/deportes/audios/gol-robben-real-madrid-1-alicante/seresc/20080102csrcsrdep_1/Aes/

Tietääkö joku miten tuota voi kuunnella koko ajan?
« Viimeksi muokattu: 02.01.2008, 21.57.00 kirjoittanut STRIKER »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-