Kirjoittaja Aihe: Copa del Rey 2007–2008  (Luettu 28560 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #40 : 02.01.2008, 22.01.29 »
Tietääkö joku miten tuota voi kuunnella koko ajan?

Klikkaa sieltä vasemmasta yläkulmasta, ”en directo”.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #41 : 02.01.2008, 22.20.28 »
Tietääkö joku miten tuota voi kuunnella koko ajan?

Klikkaa sieltä vasemmasta yläkulmasta, ”en directo”.
Ei nyt jostain syystä lähde toimimaan. Muita radiokanavia kyllä pystyy kuitenkin kuuntelemaan, niin en tiedä missä on vika...

Saviola Soldadon tilalle...ja Torres Marcelon tilalle.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #42 : 02.01.2008, 22.24.36 »
Perkele, 1-1. Nyt ei saa ryssiä tätä...
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

zzziii

  • Viestejä: 626
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #43 : 02.01.2008, 22.29.28 »
Sotilaalle ihan mukavat 62 minuuttia peliaikaa. Maali jäi puuttumaan, mutta ehkä seuraavan kerran sitten kahden kuukauden kuluttua myös tuuri on Soldadon puolella ja maali tulee vaikka väkisin. Sen hän kyllä antsaitsee jos kuka. Vielä kerran Soldadolle. :peukku_ylos:

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #44 : 02.01.2008, 22.41.09 »
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=4204&part=sports

Alin Ylin Sopcast-stream (33040) toimii nyt. Mennäänköhän jatkoajalle...
« Viimeksi muokattu: 02.01.2008, 22.42.48 kirjoittanut Kooma »

Cicinho

  • Viestejä: 1071
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #45 : 02.01.2008, 22.51.27 »
Guti :pallo: Pitkästä aikaa ja komeasti
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #46 : 02.01.2008, 22.52.01 »
Taas lisäajalla ratkaisu. :D Komea oli. :pallo:

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #47 : 02.01.2008, 22.52.07 »
Guuuutiiiiiii :peukku_ylos: ;D

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #48 : 02.01.2008, 22.55.38 »
Jeah  :peukku_ylos:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

zzziii

  • Viestejä: 626
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #49 : 02.01.2008, 22.58.10 »
Kukas copassa tulee seuraavaksi vastaan? Vai suoritetaanko arvonnat myöhemmin?

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #50 : 02.01.2008, 23.00.21 »
Sevilla
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

pirtukola

  • Viestejä: 142
  • Los Blancos!
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #51 : 02.01.2008, 23.03.48 »
Onko missää vielä linkkiä päivän maaleihin?
"Voi hyvänenaika tuota Heinzen poikaa.. Mikähän sitä vaivaa? Olen aina miettinyt, että mitä tälle kaverille on pienempänä syötetty, että onko siellä pääkopassa ihan kaikki tallella."

T.Virkkunen

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #52 : 02.01.2008, 23.43.11 »
Jaahas, nyt on tulossa aika pommi, nimittäin Denía on pudottamassa Sevillan jatkosta!

E. Sevilla päätti sitten pistää leikiksi. Peli oli 2-3 88. minuutille asti kun Chevanton tekee maalin 3-3:een. 90. minuutilla Kanoute pistää sitten 4-3:een pilkulta ja vie Sevillan jatkoon!  ;D Nyt on kirjekuoret vaihtaneet omistajaa...  ::)
« Viimeksi muokattu: 02.01.2008, 23.53.45 kirjoittanut STRIKER »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #53 : 03.01.2008, 00.20.52 »
1–0 Robben
2–1 Guti

Seuraavan kierroksen parit arvotaan ilmeisesti perjantaina.

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #54 : 03.01.2008, 13.05.27 »
Seuraavan kierroksen parit arvotaan ilmeisesti perjantaina.
Ok. Poimin toiselta foorumilta ton Sevillan ja se oli sitten ilmeisesti väärä tieto. Parempi näin ;)
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #55 : 04.01.2008, 01.17.09 »
Niinhän siinä sitten kävi, että yllätyksiltä lopulta vältyttiin, vaikka varsinkin Denia ja Pontevedra sellaista virittelivät. Neljännesvälieriin jatkavien joukossa on siis vain pääsarjaseuroja.

Alicante – Real Madrid (1–1, 1–2)
Espanyol – Deportivo (1–1, 2–1)
Real Unión – Valencia (1–2, 0–3)
Burgos – Getafe (0–1, 1–4)
Granada 74 – Atlético (1–2, 1–1)
Elche – Betis (1–1, 0–3)
Osasuna – Mallorca (2–0, 0–4)
Levante – Almería (2–1, 1–1)
Las Palmas – Villarreal (2–4, 1–2)
Denia – Sevilla (1–1, 3–4)
Alcoyano – Barcelona (0–3, 2–2)
Hércules – Athletic (2–2, 0–2)
Valladolid – Murcia (1–1, 3–2)
Pontevedra – Zaragoza (1–0, 1–3)
Málaga – Racing (0–0, 0–2)
Xerez – Recreativo (0–1, 1–1)

Parempi näin ;)

Jep, viisi tappiota Sevillalle alle puolen vuoden sisään voisi olla liian kova pala. :D Noh, katsotaan nyt kenet arpa suo...

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #56 : 04.01.2008, 13.15.18 »
Ja tässä arvonnan tulos:

Recreativo – Villarreal
Sevilla – Barcelona
Zaragoza – Racing
Mallorca – Real Madrid
Athletic – Espanyol
Betis – Valencia
Atlético – Valladolid
Getafe – Levante

Ottelut pelataan 9. ja 16. päivä tammikuuta. Voittaessaan Real Madrid saa puolivälierissä vastaansa voittajan parista Getafe – Levante. Tuo vaihe puolestaan pelataan 23. ja 30. tammikuuta. Ei hullummin arvottu! :peukku_ylos:

http://www.marca.com/futbol/coparey0708/sorteo_octavos_cuartos/

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #57 : 04.01.2008, 13.22.51 »
Nyt tuleekin sitten aikamoinen otteluruuhka, Real pelaa 25 päivän sisään 8 ottelua, eli rotaatiota on luvassa paljon. Korostunee tietysti enemmän cupin väännöissä.

Mahdollisuudet eteenpäin ovat kyllä paremmat kuin hyvät.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #58 : 04.01.2008, 21.26.14 »
Paperilla on kyllä helpon näköistä jatkoa luvassa ;D. Ja kiinnostus nähdä näitä pelejä on hirveä mutta kun ei tahdo mistään tulla, edes streamien kautta >:(.

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #59 : 04.01.2008, 21.47.45 »
Saas nähdä koska UK/UK+ alkaa näitä matseja näyttää, harvassa ovat olleet vaikka on luvattu näytettävän.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi