Kirjoittaja Aihe: Copa del Rey 2007–2008  (Luettu 28504 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

manager

  • Viestejä: 529
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #120 : 21.03.2008, 15.55.45 »
Kyllä on Barcelonalla peli aivan sekaisin. Barcalla on ollut monta mahdollisuutta päästä Realin ohi sarjassa mutta katalonialaiset ovat hukanneet mahdollisuutensa

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #121 : 22.03.2008, 23.42.35 »
RFEF on vahvistanut tänään virallisesti cupin loppuotteluareenan, ja se ei ennakkotiedoista poiketen olekaan Santiago Bernabéu, vaan Vicente Calderón. No, onpahan Getafella lyhyempi matka voitonjuhliin pikku-Cibelesille. :tuoppi:

http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/copa_del_rey/es/desarrollo/1103139.html

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #122 : 23.03.2008, 00.21.41 »
No, onpahan Getafella lyhyempi matka voitonjuhliin pikku-Cibelesille. :tuoppi:
Saisinko tästä hieman lisätietoja, kiitos.  :traktori:
« Viimeksi muokattu: 23.03.2008, 00.24.10 kirjoittanut STRIKER »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #123 : 23.03.2008, 00.29.40 »


Tollanen seisoo Getafen keskustassa. La Cibelina :peukku_ylos:

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #124 : 23.03.2008, 00.42.36 »
No johan on. Ihan hieno varmasti paikan päällä, kun marmorista varmaankin tehty, mutta ensikatsomalta tuo näytti lähinnä joltain legoista kyhätyltä jäljennökseltä.
Mutta kuitenkin, toivotaan että De la Red, Granero ja koko Getafen joukkue pääsevät voitonjuhliinsa.  :peukku_ylos:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Petri

  • Viestejä: 559
  • *REAL MADRID*
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #125 : 16.04.2008, 17.59.34 »
Finaali siis Valencia-Getafe. Paha mennä sanomaan lopputulosta. Valencia ollut La Ligassa kova pettymys. Valencia vasta 16. liigassa ja vain 5 pistettä putoamisrajan yläpuolella. Getafe puolestaan yllättänyt ainakin itseni positiivisesti. La Ligan tämänhetken 12. Tosin Valencian ja Getafen ero vain 2 pistettä.

Veikkaan, että Valencia on vahvoilla tässä, mitenkään Getafea aliarvioimatta! Valencialla kuitenkin tässä mahdollisuus voittaa jotain tällä kaudella, jota siltä varmasti odotettiin ennen kauden alkua ja näin siis samalla paikata La Ligan huono menestys tällä kaudella. Getafelta taas tuskin kukaan odotti mitään ennen kauden alkua. Toisaalta tässäkin pätee sanonta "Nälkä kasvaa syödessä". Getafella myös varmasti kova halu voittaa ja näyttää, ettei menestys Uefa-Cupissa ollut vain sattumaa. Veikkaan Valencian voittoa 2-1. Toki hienoa olisi, jos Getafe voittaisi, mutta veikkaan, että Valencian rutiini näissä isoissa peleissä kuitenkin ratkaisee voiton heille.
« Viimeksi muokattu: 16.04.2008, 18.07.59 kirjoittanut Petri »
REAL MADRID

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #126 : 16.04.2008, 18.24.44 »
Valencian "rutiinia" ei olla paljoa nähty tällä kaudella, Getafe vie.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Petri

  • Viestejä: 559
  • *REAL MADRID*
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #127 : 16.04.2008, 19.02.28 »
Valencian "rutiinia" ei olla paljoa nähty tällä kaudella, Getafe vie.

Ei olla ei... Mutta ehkäpä se tässä pelissä löytyy. Parempi voittaa. :D
REAL MADRID

Kenttis

  • Viestejä: 688
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #128 : 16.04.2008, 19.49.38 »
näkyykö tuo valencia-getafe peli miltään kanavalta?

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #129 : 16.04.2008, 20.21.29 »
näkyykö tuo valencia-getafe peli miltään kanavalta?

Ei näy ja on kyllä erikoista politiikka Urheilukanavalta näyttää puolivälierät ja välierät mutta sitten jättää näyttämättä finaali :-\. Eikai nillä nyt sellaista sopimusta voi olla, että on oikeudet kaikkeen muuhun paitsi finaaliin ???.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #130 : 16.04.2008, 20.39.05 »
näkyykö tuo valencia-getafe peli miltään kanavalta?
Streamilla näkyy.. GolTV:n olisi tarkoitus näyttää ottelu. Taidan itse väijyä Graneron ja De la Redin otteet.

Ottelussa hyvinkin luultavasti kohtaavat viime kauden Castillan kolme tärkeintä pelaaja. Mata, Granero ja De la Red muodostivat viime kaudella vaikuttavan keskikentän.
« Viimeksi muokattu: 16.04.2008, 20.40.53 kirjoittanut Mágico Madrid »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #131 : 16.04.2008, 22.30.15 »
Valencia:

              Hildebrand

Miguel   Albiol   Alexis    Moretti

        Marchena  Baraja

     Arizmendi    Mata   Silva

                 Villa

Getafe:

                         Ustari

Cortes   'Cata' Diaz   Tena   Licht

            De la Red   Casquero

          Contra    Albin     Granero

                           Manu

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #132 : 16.04.2008, 22.53.02 »
näkyykö tuo valencia-getafe peli miltään kanavalta?

Mágico Madrid jo mainitsikin streamit, mutta jos ne eivät vielä ole tuttuja, niin tuolta ensin TVU Player asennettavaksi: http://www2.myp2p.eu/softwareitem.php?softwareid=6&part=software

Ja tuolta sopiva lähetys siihen (vaikka tuo ensimmäinen): http://www2.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=10263&part=sports

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #133 : 16.04.2008, 22.55.42 »
Kohta alkaa  :peukku_ylos:
Granero pistänee aika rumat lukemat taululle.
i Hala Madrid !

Dante

  • Viestejä: 602
  • Zidane <3
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #134 : 16.04.2008, 23.56.40 »
Ei v**** miten unohdin. Koko eilisen päivän mietin että huomenna (tänään) nautin Getafen pelistä, mutta mitä viellä tietenkin unohdin pelin kaiken tämän kiireen keskellä.

Tilanne näyttää olevan 2-0. Olisi kiva jos joku viitsisi laittaa jonkin näköstä raporttia pelinkulusta/tapahtumista.
¡Hala Madrid!

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #135 : 17.04.2008, 00.02.53 »
Granero ilmeisesti kaventanut pilkulta.  :peukku_ylos: (En katso peliä)

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #136 : 17.04.2008, 00.09.19 »
Puoliajalla tilanne on 2-1 Valencian eduksi. Alku oli juuri sellainen, jota Valencian fanit toivoivat ja muut pelkäsivät. Valencialla on parempi materiaali kuin esimerkiksi Bayernilla ja erityisesti kolmikko Silva-Mata-Villa oli yhtä painajaista Getafelle. Ensiksi kaunis yhdistelmä näiltä nimenomaisilta kavereilta, joka päättyi Silvan loistavaan keskitykseen, josta Mata puski 1-0. Sitten Silvan loistavasta kulmasta vastikään loukkaantumisesta toipunut Alexis rankaisi vanhaa seuraansa hienolla puskulla. Puoliskon loppua kohden Getafe rupesi kuitenkin taas saamaan peliään todella käyntiin ja saivat siitä palkinnon, kun Moretti joutui kaatamaan Getafen viimeotteluiden ykkösmiehen Contran rankkarialueella, jonka linjamies näki selvästi. Seuranneesta rankkarista Granero laukoi tolpan kautta 2-1 kavennuksen. Kukaan ei ole vielä voittanut, eikä hävinnyt mitään tässä ottelussa. Vaikka Valencia on ollut Copassa eri joukkue kuin muissa kilpailuissa, niin sitä heidän tämänkautista hermoiluaan tuli ensimmäisen jakson lopulla taas esille, kun Getafen hermoilut tuntuivat jääneen ottelun hankalaan alkuun. Jos jollain on mahdollisuus ottelua seurata, niin todellakin kannattaa laittaa ottelu pyörimään. Kyseessä on nimittäin äärimmäisen hyvää ja viihdyttävää jalkapalloa ja aivan loistava tunnelma Vicente Calderonilla.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #137 : 17.04.2008, 00.57.41 »
ääh tappiohan sieltä tuli Getafelle. Vajooko Getafe ensi kauden jälkeen Segundaan? Kuitenkin joukkueen tärkeimmät pelaajat De la Red ja Granero vaihtavat maisemaan. Ehkä myös Laudrup.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #138 : 17.04.2008, 01.03.03 »
Sääliksi käy. Voi vain kuvitella Getafen kannattajien tuntemuksia. Viime vuonna niukka tappio finaalissa, viikko sitten romahdus Bayernia vastaan ja nyt taas tappio cupin finaalissa surkean kauden pelannutta Valenciaa vastaan. Voi, voi... :peukku_alas:

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 2007–2008
« Vastaus #139 : 17.04.2008, 01.09.12 »
Getafe vei toista jaksoa, mutta Valencia oli myös kokoajan vaarallinen ja lopulta ottelun ratkaisi Hildebrandin hieno pelastus ja Morientesin tekemä taas yksi äärimmäisen tärkeä maali.